මචන් මේ ලන්කාවේ වෙබ් ඩිවෙලොප්මන්ට් කරන ප්ලේස් එකක්. මන් අද යාලුවෙක් පෙන්නුවම දැක්කේ. මන් දාපු විදියට මන් උන්ගේ කස්ටමර් කෙනෙක් විදියට හොර රිවීව් එකක් උන් දාගෙන. මම දන්නෙවත් නෑ.
මගේ ෆේස්බුක් පරන ප්රොෆයිල් pic එකයි, first name එකයි use කරලා. inspect element ගියාම එකේ profile pic එකේ පාත් එකේ මගේ second name එකත් තියෙනවා.
මේ වගේ දේවල් කොහෙටද රිපොට් කරන්න පුලුවන්?
Sri Lanka Computer Emergency Readiness Team (SLCERT) - 0112 691 692
මේකටද?
මගේ ෆේස්බුක් පරන ප්රොෆයිල් pic එකයි, first name එකයි use කරලා. inspect element ගියාම එකේ profile pic එකේ පාත් එකේ මගේ second name එකත් තියෙනවා.
මේ වගේ දේවල් කොහෙටද රිපොට් කරන්න පුලුවන්?
Sri Lanka Computer Emergency Readiness Team (SLCERT) - 0112 691 692
මේකටද?




