blood group eka mokadda ban?hadissiyakatawath kata hari blood donate karanna unoth ubata donate karanna ba machan tattoo gahuwoth kamaththak machan,mageth patta asawak thiyanawa but mama 4 month walata sarayak blood dena nisa iwasagena innawa ban![]()
blood group eka mokadda ban?hadissiyakatawath kata hari blood donate karanna unoth ubata donate karanna ba machan tattoo gahuwoth kamaththak machan,mageth patta asawak thiyanawa but mama 4 month walata sarayak blood dena nisa iwasagena innawa ban![]()


ඇත්ත. අනිවාර්යයෙන් ෆොටෝ එකක් ඉල්ලයි.ඔය ටැටූව ගහන්න ඕනි කියන තැන.අදහසක් දෙන්න නම්.මම බෙනා;21985514 said:මොනවද මහත්තයො මේ කොඳ පන නැති වැඩ.තමන්ගෙ කෙල්ලට දෙයක් කියන්ඩ අහන්නෙත් මේකෙ උන්ගෙන්ද... මේකෙ උන් කියඉ ගල එවපන් ගහන්ඩද එපාද කියන්නම් බලලා කියලා..



