මගේ කෙල්ලට ටැටූ එකක් ගහන්න ඕනිලු

snm1990

Well-known member
  • Jun 4, 2015
    11,596
    8,848
    113
    blood group eka mokadda ban?hadissiyakatawath kata hari blood donate karanna unoth ubata donate karanna ba machan tattoo gahuwoth kamaththak machan,mageth patta asawak thiyanawa but mama 4 month walata sarayak blood dena nisa iwasagena innawa ban :)

    .sirawata... mekata widythmaka hethuwa mokakda bn?
     

    chuti malli

    Well-known member
  • Jun 19, 2008
    1,622
    313
    83
    Nawala
    blood group eka mokadda ban?hadissiyakatawath kata hari blood donate karanna unoth ubata donate karanna ba machan tattoo gahuwoth kamaththak machan,mageth patta asawak thiyanawa but mama 4 month walata sarayak blood dena nisa iwasagena innawa ban :)


    ඔහොම කතාවක් නැ කියල තමයි ආරංචිය...... blood bank එකෙන්ම අහල බලන්න ඕන..... :yes::yes:
     

    salitha22

    Well-known member
  • Feb 8, 2015
    7,060
    1
    12,147
    113
    මූට මාර ප්‍රශන තියෙන්නෙ.
    කෙල්ල බ්‍රා අදින්නෙ නෑ.
    ගලේ ටැටූ ගහගන්න අහනවා.
    අතේ ගහන විදිහෙන් කෙල්ලගෙ එක්ස්පීරියන්ස් හෝයන්න හ්දනවා.
    මූ නේද අර වය්ෆ් ශෙයා කරන ත්‍රෙඩ් එක දාපු කෙනා
     

    CONCORDE777

    Well-known member
  • Apr 30, 2017
    2,815
    1,348
    113
    Sri Lanka
    මම බෙනා;21985514 said:
    මොනවද මහත්තයො මේ කොඳ පන නැති වැඩ.තමන්ගෙ කෙල්ලට දෙයක් කියන්ඩ අහන්නෙත් මේකෙ උන්ගෙන්ද... මේකෙ උන් කියඉ ගල එවපන් ගහන්ඩද එපාද කියන්නම් බලලා කියලා..
    ඇත්ත. අනිවාර්යයෙන් ෆොටෝ එකක් ඉල්ලයි.ඔය ටැටූව ගහන්න ඕනි කියන තැන.අදහසක් දෙන්න නම්. :P:lol::lol::lol:
     

    CONCORDE777

    Well-known member
  • Apr 30, 2017
    2,815
    1,348
    113
    Sri Lanka
    ඕව ගහන්න එපා බන්.ඕවයින් පිලික හැදෙන අවදානම් තියෙන්නත් ඉඩ තියෙනවා.