laksha 60 wenama thiyenawa hasiiyta ganna...////// ....
a moko ban

ewa Fix karalane thiyenne... gahtthoth..... athen kaitLaksha dekak illa ganna bari weida? Anidda dennam.![]()
ewa Fix karalane thiyenne... gahtthoth..... athen kait

මේ මාසේ වියදම කීයද මන්ද බන්.. මන් හැම මාසෙම මුල අම්මට එක හමාරක් දෙනවා..
mage 1lak expensive eka
echchra monwada ban.... SPA yanwadayako mn single idalath 120k yanaw maseta![]()
laksha 60 wenama thiyenawa hasiiyta ganna