මචංලා පොඩි උදවක් ඔනී elakiri එන හැමෝගෙන්ම....
මචංලා අපි පෝඩියට වගේ මුනු පොතේ Page එකක් පටන් ගත්තා..
ඉතින් මචංලා අපේ Page එකට like එකකින් පොඩි සහයක් දියන්කෝ..
මේ එක කරන්නේ පොඩි කොල්ලෝ 2ක්.
(ඕකේ මත් ඉන්නවා ඈ
) තවමත් අපි ඉගෙන ගන්නවා මචං
. මචංලා අපිට හැමදම ගෙදරින් සල්ලි ඉල්ලන්න බැනේ මචං
. එක නිසයි මේ Page එක පටන් ගන්න හේතුව..
ඉතින් අපි 2ක් වෙලා පොඩියට පටන් ගත්තා.. මචංලා අපිට ඔයාලාගෙන් like කින් සහය ඕනි....
මෙන්න මචංලා link එක..
https://www.facebook.com/pages/Bee-fashion/703887849679727?ref=hl
එහනම් මචං ජයෙන් ජය

!!!!!!
මචංලා අපි පෝඩියට වගේ මුනු පොතේ Page එකක් පටන් ගත්තා..
ඉතින් මචංලා අපේ Page එකට like එකකින් පොඩි සහයක් දියන්කෝ..
මේ එක කරන්නේ පොඩි කොල්ලෝ 2ක්.
(ඕකේ මත් ඉන්නවා ඈ
) තවමත් අපි ඉගෙන ගන්නවා මචං
. මචංලා අපිට හැමදම ගෙදරින් සල්ලි ඉල්ලන්න බැනේ මචං
. එක නිසයි මේ Page එක පටන් ගන්න හේතුව..
ඉතින් අපි 2ක් වෙලා පොඩියට පටන් ගත්තා.. මචංලා අපිට ඔයාලාගෙන් like කින් සහය ඕනි....
මෙන්න මචංලා link එක..https://www.facebook.com/pages/Bee-fashion/703887849679727?ref=hl
එහනම් මචං ජයෙන් ජය


!!!!!!
Last edited:
