මචංලා ink jet printer wlaa cartrig පට්ට ගණන්නේ .මෙන්න මේ සෙට් එකක් ගහලා ඉන්ක් විතරක් ගහලා කර්ඩ්රිජ් දන්නේ නැතුව ප්රින්ට
කරන්න පුුුළුවන්.
මේක කරන විදිහ youtube බැලුවට කරපු ඔක්කොම තීන්නේ ඉන්දියන් කාරයො. කරපු එකෙක් ඉන්නවා නම් සප් එකක් දියන් මචංලා ප්රින්ටර් hp all in one එකක්.
කරන්න පුුුළුවන්.
මේක කරන විදිහ youtube බැලුවට කරපු ඔක්කොම තීන්නේ ඉන්දියන් කාරයො. කරපු එකෙක් ඉන්නවා නම් සප් එකක් දියන් මචංලා ප්රින්ටර් hp all in one එකක්.