මචංලා printer ekakata ciss kit එකක් සෙට් කරපු කෙනෙක් ඉන්නවා ද

Mputhasl

Junior member
  • Jun 3, 2020
    40
    64
    18
    මචංලා ink jet printer wlaa cartrig පට්ට ගණන්නේ .මෙන්න මේ සෙට් එකක් ගහලා ඉන්ක් විතරක් ගහලා කර්ඩ්‍රිජ් දන්නේ නැතුව ප්‍රින්ට
    කරන්න පුුුළුවන්.
    මේක කරන විදිහ youtube බැලුවට කරපු ඔක්කොම තීන්නේ ඉන්දියන් කාරයො. කරපු එකෙක් ඉන්නවා නම් සප් එකක් දියන් මචංලා ප්‍රින්ටර් hp all in one එකක්.
    Screenshot_20210206-175502_Daraz.jpg
     
    • Like
    Reactions: hodakolla

    chanakacm

    Well-known member
  • Nov 18, 2006
    13,064
    1,609
    113
    36
    Colombo
    ඕක මහා එපා කරපු වැඩක් බං..මගේ පින්ටර් එකකට කෙල වුනා
     
    • Like
    Reactions: Mputhasl

    Yasiru_R

    Active member
  • Oct 21, 2020
    284
    226
    43
    Somewhere on earth
    redda thama bn hp deskjet ekakata ohoma kala. kalu wenuwata wadenne thada kola patak. colors pattama inaccurate. ilagata inkma dhanna thiyena ekak gaththa cannon g2010 ekak. mulinma gannakota arawata wada tikak wadi wunata passe ink iwarawunama therenawa.
     

    miyuru4u

    Well-known member
  • Jan 18, 2007
    31,897
    10,495
    113
    In the eyes of my girl
    ඕක නම් කරන්න එපා
    අපි ඉස්සර ඔෆිස් යන කාලේ ඔෆිස් එකේ ඔහොම කල
    ඔය සිස් සිස්ටම් එක අරන් ගැහුවා
    එපා උනා යකෝ ප්‍රින්ට් එකක් ගන්න ගියාම
    තීන්ත නානවා අනික උතුරනවා
    ටික දවසකින් හෙඩ් එක වේලෙනවා
    උස්සන් දුවනවා හදන එනවා යේ කැඩෙනවා
    ඕකෙන් ප්‍රින්ට් ගන්නවට වඩා කලේ ඕක හදන එක
    ලොබ කමට ගිහින්
     

    jhmtissera

    Well-known member
  • Aug 21, 2008
    2,508
    213
    83
    Dickwella
    මචංලා ink jet printer wlaa cartrig පට්ට ගණන්නේ .මෙන්න මේ සෙට් එකක් ගහලා ඉන්ක් විතරක් ගහලා කර්ඩ්‍රිජ් දන්නේ නැතුව ප්‍රින්ට
    කරන්න පුුුළුවන්.
    මේක කරන විදිහ youtube බැලුවට කරපු ඔක්කොම තීන්නේ ඉන්දියන් කාරයො. කරපු එකෙක් ඉන්නවා නම් සප් එකක් දියන් මචංලා ප්‍රින්ටර් hp all in one එකක්.
    View attachment 112088