මචං Viraj Wickramanayeke

Silentmind_001

Well-known member
  • Dec 20, 2020
    1,117
    2,361
    113
    මචං Viraj Wickramanayeke

    උඹ ඔය මඩවලට බය වෙන්නේ නෑ කියලා දන්නවා. බය නැතිව ඇවිත් බලපිටියේ, අම්බලංගොඩ Mr.Kottu අලුත් බ්‍රාන්ච් Open කරපං. ඒ පැත්තේ කොල්ලෝ ටිකක් වැඩට ගන්න පුළුවන්. උන්ට රස්සා ලැබෙනවා. උඹට කුණු හරුපෙන් බැනලා උන්ට හැන්දෙන් ගහන එක එපා වෙනවා. Win Win Situation.

    ගහන්නම හිතුනොත්, අවසන් කැමැත්ත ලියලාම ගහපං.
     

    Kuruminiyaa

    Well-known member
  • May 10, 2026
    317
    534
    93
    මචං Viraj Wickramanayeke

    උඹ ඔය මඩවලට බය වෙන්නේ නෑ කියලා දන්නවා. බය නැතිව ඇවිත් බලපිටියේ, අම්බලංගොඩ Mr.Kottu අලුත් බ්‍රාන්ච් Open කරපං. ඒ පැත්තේ කොල්ලෝ ටිකක් වැඩට ගන්න පුළුවන්. උන්ට රස්සා ලැබෙනවා. උඹට කුණු හරුපෙන් බැනලා උන්ට හැන්දෙන් ගහන එක එපා වෙනවා. Win Win Situation.

    ගහන්නම හිතුනොත්, අවසන් කැමැත්ත ලියලාම ගහපං.
    දැන් ඌ මේක බලයිද?
     

    -333-

    Well-known member
  • Aug 3, 2014
    10,406
    13,331
    113
    33
    ෆින්ලන්ඩ්
    කෙලිම්ම කොත්තු කඩේ ඉස්සරහට ගිහින් පාත් වෙලා Viraj Wickramanayeke ගෙ කටට ගනින්කො, පොන්නයෝ..!! නිකන් බොරු ත්රෙඩ් දාගෙන හැමනෙන්නැතිව 🤭🤭 (02)
     

    ob_server

    Well-known member
  • Jan 16, 2023
    7,543
    8,109
    113


    money laundering කළා හෝ නැතා, මූ නම් රජයෙන් වෙනම athal එකක් ගන්නේ
     

    hu KANNA

    Well-known member
  • Dec 8, 2025
    312
    344
    63
    1786587846745.png

    Mr Koththu