මචන්ලා ඇමෙරිකාවේ යන කෙනෙක් ඉන්නවද ලඟදි
නංගිගේ ලැප්ටොප් එක යවන්න ගමන් වියදමට රුපියල් 25000ක් දෙන්නම්
පරිස්සමෙන් යවාගන්න ඕන මම මොරටුව campus ඉන්ජිනේරුවෙක් (පොර talk නෙවි අවශ්යතාව පෙන්නන්න )
අවුරුදු තුනක project තියනවා ඒකයි යවන්නේ UPS Li battery ගෙනියන්න බෑලු email me pls brendancw @ ජීමෛල් .com
බොහොම පින් උදව්ව කරොත්
==================
electronic කිසි දෙයක් fedex යවන්නේ නැතිලු
බැටරිය නැතුව යවන්න පුළුවන් කියල හොයල බලනවා UPS
උදව් කරන්න කැමති අය වචනෙකින් හරි කරපු උදව්ව අගය කරනවා
නංගිගේ ලැප්ටොප් එක යවන්න ගමන් වියදමට රුපියල් 25000ක් දෙන්නම්
පරිස්සමෙන් යවාගන්න ඕන මම මොරටුව campus ඉන්ජිනේරුවෙක් (පොර talk නෙවි අවශ්යතාව පෙන්නන්න )
අවුරුදු තුනක project තියනවා ඒකයි යවන්නේ UPS Li battery ගෙනියන්න බෑලු email me pls brendancw @ ජීමෛල් .com
බොහොම පින් උදව්ව කරොත්
==================
electronic කිසි දෙයක් fedex යවන්නේ නැතිලු
බැටරිය නැතුව යවන්න පුළුවන් කියල හොයල බලනවා UPS
උදව් කරන්න කැමති අය වචනෙකින් හරි කරපු උදව්ව අගය කරනවා
Last edited: