මචන්ලා ඇමෙරිකාවේ යන කෙනෙක් ඉන්නවද ලඟදි

gal_wije

Junior member
  • Jun 27, 2015
    52
    64
    18
    මචන්ලා ඇමෙරිකාවේ යන කෙනෙක් ඉන්නවද ලඟදි

    නංගිගේ ලැප්ටොප් එක යවන්න ගමන් වියදමට රුපියල් 25000ක් දෙන්නම්

    පරිස්සමෙන් යවාගන්න ඕන මම මොරටුව campus ඉන්ජිනේරුවෙක් (පොර talk නෙවි අවශ්‍යතාව පෙන්නන්න )

    අවුරුදු තුනක project තියනවා ඒකයි යවන්නේ UPS Li battery ගෙනියන්න බෑලු email me pls brendancw @ ජීමෛල් .com

    බොහොම පින් උදව්ව කරොත්


    ==================

    electronic කිසි දෙයක් fedex යවන්නේ නැතිලු

    බැටරිය නැතුව යවන්න පුළුවන් කියල හොයල බලනවා UPS

    උදව් කරන්න කැමති අය වචනෙකින් හරි කරපු උදව්ව අගය කරනවා
     
    Last edited:
    • Like
    Reactions: hodakolla and Erzo

    wiky123

    Well-known member
  • Oct 19, 2013
    1,990
    4,082
    113
    රුපියල් 25000න් ඉන්ටර්නෙට් කනෙක්ෂන් එකක් අරන් ඔය ප්‍රොජෙක්ට් ටික අප්ලෝඩ් කරපන්. උඹට lap එක යවන්නම ඕනෙනම් removable batteryනම් තියෙන්නේ battery එක ගලවලා යවපන් ඕනේ model එකක බැටරි එහෙ තියෙනවනේ ගන්න.
     

    imhotep

    Well-known member
  • Mar 29, 2017
    14,877
    8
    35,495
    113
    මචන්ලා ඇමෙරිකාවේ යන කෙනෙක් ඉන්නවද ලඟදි

    නංගිගේ ලැප්ටොප් එක යවන්න ගමන් වියදමට රුපියල් 25000ක් දෙන්නම්

    පරිස්සමෙන් යවාගන්න ඕන මම මොරටුව campus ඉන්ජිනේරුවෙක් (පොර talk නෙවි අවශ්‍යතාව පෙන්නන්න )

    අවුරුදු තුනක project තියනවා ඒකයි යවන්නේ UPS Li battery ගෙනියන්න බෑලු email me pls brendanw @ ජීමෛල් .com

    බොහොම පින් උදව්ව කරොත්
    I can understand why you want to send it across... Why don't you use UPS minus the battery. She could always purchase a battery from the US easily.
     
    • Like
    Reactions: janaka_jr

    0x9

    Well-known member
  • Mar 18, 2015
    540
    833
    93
    මචන්ලා ඇමෙරිකාවේ යන කෙනෙක් ඉන්නවද ලඟදි

    නංගිගේ ලැප්ටොප් එක යවන්න ගමන් වියදමට රුපියල් 25000ක් දෙන්නම්

    පරිස්සමෙන් යවාගන්න ඕන මම මොරටුව campus ඉන්ජිනේරුවෙක් (පොර talk නෙවි අවශ්‍යතාව පෙන්නන්න )

    අවුරුදු තුනක project තියනවා ඒකයි යවන්නේ UPS Li battery ගෙනියන්න බෑලු email me pls brendancw @ ජීමෛල් .com

    බොහොම පින් උදව්ව කරොත්


    ==================

    electronic කිසි දෙයක් fedex යවන්නේ නැතිලු

    බැටරිය නැතුව යවන්න පුළුවන් කියල හොයල බලනවා UPS

    උදව් කරන්න කැමති අය වචනෙකින් හරි කරපු උදව්ව අගය කරනවා
    මෙහෙ ඉඳන් ඇමෙරිකාවේ යන කෙනෙක් අතේ යවන එක ප්‍රායෝගික නෑ ඇමෙරිකාවේ size එකක් එක්ක බලද්දී.. එහෙම යැවුවත් courier service එකක support එක ගන්න වෙනවනේ අදාල location එකට යවන්න .. හරියම යවන්නේ ඕන location එක කිව්වනම් අදහසක් දෙන්නේ පුළුවන් වෙයි නේ.. ගොඩක් අය කියල තිබ්බ වගේ ඇමෙරිකාවෙන් ගන්න එක ලේසියි... bestbuy එකෙන් වගේ $600 වගෙත් හොද laptop තියනවා
     
    • Like
    Reactions: u_make_me_sick_