මචන්ලා, පොලියට දෙන එකෙක් ගෙ contact number එකක් ඕනෙ. plzzz

KawudaOiBoy

Well-known member
  • Apr 27, 2017
    347
    292
    63
    මචන්ලා, පොලියට දෙන එකෙක් ගෙ contact number එකක් ඕනෙ. plzzz

    මචන්ලා, ඉඩමක් තියල සල්ලි හදිස්සියකට පොලියට දෙන dial එකක්ගෙ contact number එකක් ඕනෙ මචන්. ලක්ශයක් විතර ගන්න. ලොකු වටිනාකමක් තියන land එකක් තියන්නෙ. plzz දන්නවනම් PM කරන්න.

    colombo අවටින් ඉන්න පොරක් වෙන්න ඕනෙ මචන්. නුගේගොඩ, තලවතුගොඩ, කොට්ටාව අවටින් නම් හුන්ගක් හොන්දයි බන්.. :rolleyes:
     

    mfdo90

    Well-known member
  • Jan 6, 2009
    1,160
    168
    63
    Machan denna puluwan... eth loku watina idamakata lakshayak deela sinna wunoth eth nadu kiyala weda godaii bun....
    Anika e wage gu cases godak mata wela tiyenewa....

    Aniaka dan ugas oppu walangu ne....

    Sinnkkara liyala podi ganna walata sinna wunahama nadu kiyanna samatha mandala and weda godaiiii

    best way to get a personal loan if you need one lack only
    if you still wanna have money PM
     

    saminda_1980

    Well-known member
  • Feb 23, 2018
    1,841
    139
    63
    Machan denna puluwan... eth loku watina idamakata lakshayak deela sinna wunoth eth nadu kiyala weda godaii bun....
    Anika e wage gu cases godak mata wela tiyenewa....

    Aniaka dan ugas oppu walangu ne....

    Sinnkkara liyala podi ganna walata sinna wunahama nadu kiyanna samatha mandala and weda godaiiii

    best way to get a personal loan if you need one lack only
    if you still wanna have money PM

    :yes::yes::yes::yes:
     

    ruwanfer

    Well-known member
  • Mar 26, 2007
    8,110
    934
    113
    One Mile to heaven
    පොලියට ගන්ඩ එපා බං, වැනසීමට මුල. ඔයාගෙ හදිස්සිය මොකක්ද දන්නෑ ඒ උනාට කවදාවත්ම ගොඩ ඒමක් නෑ.
     

    KawudaOiBoy

    Well-known member
  • Apr 27, 2017
    347
    292
    63
    Machan denna puluwan... eth loku watina idamakata lakshayak deela sinna wunoth eth nadu kiyala weda godaii bun....
    Anika e wage gu cases godak mata wela tiyenewa....

    Aniaka dan ugas oppu walangu ne....

    Sinnkkara liyala podi ganna walata sinna wunahama nadu kiyanna samatha mandala and weda godaiiii

    best way to get a personal loan if you need one lack only
    if you still wanna have money PM
    ko machan umbe number eka messages dekak ewwa inbox balapan.
     

    saminda_1980

    Well-known member
  • Feb 23, 2018
    1,841
    139
    63
    ඩේලි/ පොලියට ගන්න එපා.පුරුදු වුනොත් උබට අවුල්වෙයි ඉස්සරහට ට්‍රයි කරන්න බැංකුවකින් ගන්න.
     

    KawudaOiBoy

    Well-known member
  • Apr 27, 2017
    347
    292
    63
    ඩේලි/ පොලියට ගන්න එපා.පුරුදු වුනොත් උබට අවුල්වෙයි ඉස්සරහට ට්‍රයි කරන්න බැංකුවකින් ගන්න.
    bank ekakin ganna puluwan bt mata ada dawasa athulatha o ne ekai seen eka. mama kohomath ganna salli tika month ekakin beranawa. ko bn ekek number ekak daala nahane. me uda ekek byla kiyawala thiyanawa mama dan depaarak msg kara. u nikan show ekatada koheda daala thiyenne. shit.
     

    KawudaOiBoy

    Well-known member
  • Apr 27, 2017
    347
    292
    63
    macho mata denna puluwan but laxxayak kiyanne loku ganak memene idma kohomath eta wada watina nisa wena vidihk nedda?

    machan paysheets, job services letters ehema ape ta thiyala ganna puluwanda 1 laks. thawa kenek wath ape ta thiyannam. okay nam kiyanna ata hadissi me wade.