මචන්ලා මට උදව්වක් කරන්නකො.....:)

kukka_cz

Member
Jun 29, 2010
262
14
0
Piliyandala
මචන්ලා මට උදව්වක් කරන්නකො.....:)

2048nci_20.jpeg
http://img1.classistatic.com/cps/kj/110402/519r7/2048nci_20.jpeg

machan menna mae router eka unlock karanna widihak kawru hari dannawada,

Thomson, TG782T, BIGPOND....

Australia walin genapu ekak. mokakda mekata karanna oane....