මචන්ලා ලොකු උදවුවක් ඕනි . මන් ඉන්නේ kandy

make45

Member
Feb 16, 2015
53
6
0
මචන්ලා ලොකු උදවුවක් ඕනි . මන් ඉන්නේ kandy

මන් ඉන්නේ kandy .නුවර තියන හොද English class 1ක් කියන්ටකො .
english නැතුව පට්ට අමාරුවක වැටිලා ඉන්නේ .

british council එකේ තියන course එක හොදද .
 
  • Like
Reactions: Ithika mithika

rudr@

Well-known member
  • Oct 30, 2010
    1,581
    149
    63
    pera campus eke ekak thiyenawa bn, poddak hoyala balapan... mamanam wadi wisthara danne ne... aye naita eke thiyenawa...
     

    jmzsl

    Well-known member
  • Apr 6, 2013
    4,327
    806
    113
    38
    kandy
    mage yaluwo tikak gya pushapadana shalawe tibbe english class ekak hodai kyala qwe.
    sunday tyenne gihin balapan
     

    Gajaman007

    Well-known member
  • Feb 1, 2016
    1,958
    1
    3,438
    113
    Bitis consil well good, I too also go bitic consil.now can spek good english ,before can't hard to tell.now good. you go now.
     

    AnjanaROCK

    Well-known member
  • Jul 29, 2014
    1,753
    650
    113
    pissuda yko owage ynda epa..... sugath jayaweera kiyala sir knk innwa.. the 1st hall eke clz krnw..... hoyala blpn