මඤ්ඤොක්කා දන්සලක් පරික්ෂා කරන්න ගිය පීඑච්අයි

tharakaf

Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,679
    75,764
    113
    Wife danna than dekama awul macn. Rasa than tiyenawa. Polim scn eka tama awula.

    වයිෆ්ගෙ ඔෆිස් එකේ උන් බන්. වයිෆ් හැම එකාටම හෙල්ප් කරනව කියලා උන් හෙන භක්තියෙන් ඉන්නෙ. උන්ට කරන්න පුලුවන් හැම එකම ඉතින් කරනවා. ඕකත් ඒවගෙ එකක් තමා. මට ඉතින් මුකුත් කියන්න බෑ

    අපි ඉස්සරනං යනව කොල්ලො එක්ක වෙසක් බලන්න, ඒ කාලෙනං කෑමට ගෙදර ඒමක් නෑ... කොහේ හරි සෙනග අඩු දන්සලකට සෙට් වෙලා රෑ වේල ශේප් කරගන්නව... ඒ කියන්නෙ, ඉස්සර වෙසක් බලන්න ගිහින් පුටාර් පාගල මහන්සි වුනාම ගිමන නිවාගන්න දන්සලකට සෙට් වෙනව.... ඒව ටාගට් කරගෙන යන්නෙ නෑ...

    දැන්නං අවුරුදු 10කින් විතර දන්සලක් පැත්තෙවත් ගිහින් නෑ...
    ගෙදරටනං මොනව හරි එනව හැම පාරම... ඊයෙ රෑත් නූඩ්ල්ස් පාර්සලයක් ආව...😅

    දැන්නං දන්සල් කෑම, හෙන අමුතුම ත්‍රෙන්ඩ් එකක් වෙලා තියෙනව කියල මටනං හිතෙන්නෙ...

    දන්සල් දෙන විදිහෙනං මට අවුලක් නෑ...
    හැබැයි, ඒව ටාගට් කරගෙනම දුවන අමුතුම කෑදර ප්‍රජාවක් හැදිල තියෙනව කියල හිතෙනව...,
    කූඩු, තොරන් බලන්න සෙනග නෑ... හැබැයි, දන්සල් ලඟින් පාරෙ යන්නවත් බැරි තරමට සෙනග...



    හැබැයි කොලුවො, ඩොමිනෝස් එකේ පීසනං අන්තිම චොර...
    නාන් රොටියක් උඩට සොසේජස් එකක් පෙති ගහල දාල වගේ...
    එක පාරයි කාල තියෙන්නෙ ඒකෙන්ම එපාවුනා ඩොමිනෝස්...



    සිඤ්ඤෝ = සිංගෝ =සගෝ

    ගුරංපි සිඤ්ඤෝ = ගුරංපි සගෝ
    😏😏

    වයසට යනකොට තියෙන ආතල් වෙනස්නෙහ්. ඒක ඉතින් ලෝක සොබාවය.

    dominos ඇවිල්ලා pizzahut වලට වඩා හොඳයි. මම උන්ගෙ පිසා කන්නෙ නෑ. කන්නේ ඔය ගාර්ලික් බ්‍රෙඩ්, රොස්ටීස් වගේ ඒවා. ඒවානම් ඉතින් කන්න පුලුවන්.

    ලංකාවෙ පිසා කොච්චර චොරද කියල තේරුනේ ඉන්දියාවට ගිය වෙලේ. පිසා ඇඩ් එකේ තියෙන විදියටම උන්ගේ පිස එක තියෙනවා දාන ඒවල පාටත් එක්ක. ඒකට අපේ ඒවා, කට්ට කලුයි මොනා තියෙනවද දන්නේ නෑ.
     
    • Wow
    Reactions: PHBhagya

    nidarsha91

    Well-known member
  • ප්‍රෝටීන් බේස්ඩ් ඩයට් එකක් ගැන අහලවත් නැති මිනිස්සුන්ට කලන්තෙ දාන්නෙ නැති වෙන්න ඒ වෙලාවට අවශ්‍ය ග්ලූකෝස් ටික විතරක් හොයාගන්න එක තමයි බහුතරයකගේ උවමනාව මචන්. ඒකනෙ පෙරේතකම ඇති වෙන්නෙ. එක දවසට කාබ් අනවශ්‍ය විදියට ඇඟට දාගන්නෙ මොන්ගල් වගේ. ඊට පස්සෙ මොකද වෙන්නෙ කියල තේරුමක් නෑ. කොටින්ම අර පෙරේතකමට බෝතලේ ඉවර වෙන්න කලින් බොනව වගේම තමයි.
     

    Honda.putha

    Well-known member
  • Dec 26, 2017
    17,238
    29,818
    113
    හැබැයි, ඒව ටාගට් කරගෙනම දුවන අමුතුම කෑදර ප්‍රජාවක් හැදිල තියෙනව කියල හිතෙනව...,
    කූඩු, තොරන් බලන්න සෙනග නෑ... හැබැයි, දන්සල් ලඟින් පාරෙ යන්නවත් බැරි තරමට සෙනග...
    :yes:
     
    • Sad
    Reactions: PHBhagya

    mahadana_muththa

    Well-known member
  • Jan 5, 2020
    2,124
    2,662
    113
    මම කවදාවත් දන්සැලකින් කාල නෑ. ලොකු සීන් නෙවී, මට පෝලිමේ ඉඳලා කන ආතල් එක තෙරෙන්නේ නෑ. කොහොමහරි මේ පාර වයිෆ් දන්න තැන් දෙකකින් ගෙදරට ගෙනල්ලා දෙනන්නම් කිව්වා. මම ඉතින් බෑ කියන්න බැරි නිසා අවුලක් නෑ කිව්වා. මුලින්ම ආවේ නූඩ්ල්ස් එකක්. පරිප්පුයි, සීනි සම්බලුයි. නූඩ්ල්ස් එක නිකන් සබන් රහයි. ඊට පස්සෙ ආවෙ බත් එකක්. කහ පාටට තිබ්බ බත් එක බාගෙට තැම්බිලා ඇට අමුයි කර රහකුත් එනවා. අනික සොයා මීට්බොල්ස්.

    සරලවම කන්න බෑ. අන්තිමට ඩොමිනොස් එකෙන් stuff garlic බ්‍රෙඩ් ගෙනල්ලා කෑවා. වයිෆ්ට කිව්වා මින්පස්සෙ කවුරු මොනා ගෙනවා කිව්වත් මමනම් ගෙන්නලා කන්නම් කියලා.

    මට තියෙන අවුල තමා ඇයි යකෝ ඔය වගේ ජරාව කන්න මිනිස්සු පොලිම් වල ඉන්නේ? මට හොදටම ශුවර් ගෙවල් වල හදන කෑම ඔයිට වඩා කන්න පුලුවන් කියලා.

    බීම/අයිස්ක්‍රීම් වගේ එවනම් කමක් නෑ. එත් බත් දන්සල්?
    උබ කියන කතාවේ අත්තක් තියෙනවා. මාත් ඔවාගේ එකකින් කාල තියෙනවා. මේලෝ රහක් නැහැ. ඊයේ අහම්බෙන් එකක් සෙට් උනා. සුපිරි එකක්. ෆ්‍රයිඩ් රයිස්. පොසිලෙන් පිගන් වල. ඒව හෝදන්න වෙනම 4 දෙනෙක් ඉන්නවා. හොදට හෝදනවා 3 පාරක්. ප්‍රයිඩ් රයිස් ඒකත් රහයි. කැරට් ලීක්ස් මිදි රටකජු හොදට තියෙනවා. පරිප්පු, පපඩම් චිලී පෙස්ට් ටිකත් හොදට දෙනවා. වගේම රසයි. ඒ වගේ එකක් මට කාලෙකින් සෙට් උනේ. හොදම වැඩේ මන් පෝලිමේ හිටියේ නැහැ. එක මුළු දවසම දෙනවාලු. අවිස්සාවේල්ල පහු කරලා ඇහැලියගොඩ කලින් තිබ්බේ ප්‍රදාන පාරෙම. පාරේ යන අයම තමා කන්නේ. ගමේ උන් කාල ඉවරයි මන් හිතන්නේ මුළු දවසම දෙන හින්දා. ඒ වගේ එකක් නම් සුපිරි.
     
    • Love
    Reactions: tharakaf

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,679
    75,764
    113
    උබ කියන කතාවේ අත්තක් තියෙනවා. මාත් ඔවාගේ එකකින් කාල තියෙනවා. මේලෝ රහක් නැහැ. ඊයේ අහම්බෙන් එකක් සෙට් උනා. සුපිරි එකක්. ෆ්‍රයිඩ් රයිස්. පොසිලෙන් පිගන් වල. ඒව හෝදන්න වෙනම 4 දෙනෙක් ඉන්නවා. හොදට හෝදනවා 3 පාරක්. ප්‍රයිඩ් රයිස් ඒකත් රහයි. කැරට් ලීක්ස් මිදි රටකජු හොදට තියෙනවා. පරිප්පු, පපඩම් චිලී පෙස්ට් ටිකත් හොදට දෙනවා. වගේම රසයි. ඒ වගේ එකක් මට කාලෙකින් සෙට් උනේ. හොදම වැඩේ මන් පෝලිමේ හිටියේ නැහැ. එක මුළු දවසම දෙනවාලු. අවිස්සාවේල්ල පහු කරලා ඇහැලියගොඩ කලින් තිබ්බේ ප්‍රදාන පාරෙම. පාරේ යන අයම තමා කන්නේ. ගමේ උන් කාල ඉවරයි මන් හිතන්නේ මුළු දවසම දෙන හින්දා. ඒ වගේ එකක් නම් සුපිරි.


    ෆ්‍රයිඩ් රයිස් වගේ එකක් තමා මචන් ඕකට හරියන්නේ. ජාති ගොඩක් ඕන නෑනේ. රයිස් එක හැදුවා, චිලි පෙස්ට් ටිකක් දැම්මා, මොකක්හරි හොදි එකක් දුන්නා. නැත්තන් ඉතින් බීම/අයිස්ක්‍රිම් හරි පාන් දැන්සල් තමා හරියන්නේ.

    පොලිමේ ඉඳන් කාලා ආතල් ගන්න වයස මමනම් පහු කරල ඇත්තේ ඕයි.


    You should. We randomly ordered from dominoes. Price is cheaper too. Large(12inch) BBQ 🐔 with extra chicken add on Rs3300 in domino's and Rs4650 in pizza hut

    More than their Pizzas I like the roastiees and stuffed garlic bread. way better than pizza hut. Pizzahut is shit just like KFC 🤮 🤮
    ------ Post added on Jun 23, 2024 at 1:18 PM
     

    Hapuwa

    Well-known member
  • Jan 24, 2009
    5,175
    3,184
    113
    Danna ekek kiyanawada dansel Dena eka profitable da kiyala..handiyak handiyak gaane heme ekaama denne?
     

    Mali2009

    Well-known member
  • May 20, 2009
    1,833
    1,521
    113
    මට මේක දැක්කම මතක් වුනේ ...

    වික්ටෝරියා නිවාසෙ noodles හදන්නෙත් මේ වගේ ගෝනිවල දාල උණුවතුර කල්දේරමට දාල තම්බල අරගෙන ....

    එතන 200 කට නූඩ්ල්ස් 15 kg තම්බනව....

    එක සැරේට 5kg තම්බන්න පුලුවන් ඇලුමිනියම් drainer එකක් (ලොකු සාස්පානකට බස්සල තැම්බුනාම උස්සල ගන්න පුළුවන් විදිහෙ )


    මිලදී ගන්න කීයක් විතර යනවද ?
    ගන්න පුළුවන් කොහෙන්ද?
    කොළඹ අවට හදන අය ඉන්නව ද ?

    තොරතුරු දන්න කෙනෙක් ඉන්නව නම් කියන්න කෝ....

    (ආබාධිත අය ඉන්න නිවාසයක්)
     
    • Like
    Reactions: itguy77

    itguy77

    Well-known member
  • Nov 10, 2023
    5,489
    6,083
    113
    මට මේක දැක්කම මතක් වුනේ ...

    වික්ටෝරියා නිවාසෙ noodles හදන්නෙත් මේ වගේ ගෝනිවල දාල උණුවතුර කල්දේරමට දාල තම්බල අරගෙන ....

    එතන 200 කට නූඩ්ල්ස් 15 kg තම්බනව....

    එක සැරේට 5kg තම්බන්න පුලුවන් ඇලුමිනියම් drainer එකක් (ලොකු සාස්පානකට බස්සල තැම්බුනාම උස්සල ගන්න පුළුවන් විදිහෙ )


    මිලදී ගන්න කීයක් විතර යනවද ?
    ගන්න පුළුවන් කොහෙන්ද?
    කොළඹ අවට හදන අය ඉන්නව ද ?

    තොරතුරු දන්න කෙනෙක් ඉන්නව නම් කියන්න කෝ....

    (ආබාධිත අය ඉන්න නිවාසයක්)
    pitakotuwe CTB bus stand ekata yanna bus eka harwanawane watarawumen grandpass paththe idan awillla

    eeta tikak kalin thama thiyenne para ayinema

    Bodhiraja Trading kiyala gahala thiyena aluminium badu shop ekak

    address eka google map walin ganna
     
    • Like
    Reactions: vito and Mali2009

    pasansnoop

    Well-known member
  • Sep 13, 2008
    9,092
    1
    6,971
    113
    TrapHouse
    godak dansal ohoma tamai..
    habai idala hitala set wenawa hoda quality ekatama clean ekata dena dansal.. specially tikak remote area wala
     

    Mali2009

    Well-known member
  • May 20, 2009
    1,833
    1,521
    113
    pitakotuwe CTB bus stand ekata yanna bus eka harwanawane watarawumen grandpass paththe idan awillla

    eeta tikak kalin thama thiyenne para ayinema

    Bodhiraja Trading kiyala gahala thiyena aluminium badu shop ekak

    address eka google map walin ganna



    බොහොම ස්තුතියි බලන්නම් ..... ලොකු ගණනක් වියදම් කරන්න අමාරුයි දැන් ... ආදායම වැඩි නොවී වියදම වැඩිවෙලා නිසා ... හැබැයි මේ වගේ දෙයක්
    වික්ටෝරියා නිවාසෙට ඕන කියල සෑහෙන කාලෙක ඉඳන් දැනන් හිටිය...
     

    Aldren

    Well-known member
  • Apr 2, 2024
    2,052
    3,680
    113
    මම කවදාවත් දන්සැලකින් කාල නෑ. ලොකු සීන් නෙවී, මට පෝලිමේ ඉඳලා කන ආතල් එක තෙරෙන්නේ නෑ. කොහොමහරි මේ පාර වයිෆ් දන්න තැන් දෙකකින් ගෙදරට ගෙනල්ලා දෙනන්නම් කිව්වා. මම ඉතින් බෑ කියන්න බැරි නිසා අවුලක් නෑ කිව්වා. මුලින්ම ආවේ නූඩ්ල්ස් එකක්. පරිප්පුයි, සීනි සම්බලුයි. නූඩ්ල්ස් එක නිකන් සබන් රහයි. ඊට පස්සෙ ආවෙ බත් එකක්. කහ පාටට තිබ්බ බත් එක බාගෙට තැම්බිලා ඇට අමුයි කර රහකුත් එනවා. අනික සොයා මීට්බොල්ස්.

    සරලවම කන්න බෑ. අන්තිමට ඩොමිනොස් එකෙන් stuff garlic බ්‍රෙඩ් ගෙනල්ලා කෑවා. වයිෆ්ට කිව්වා මින්පස්සෙ කවුරු මොනා ගෙනවා කිව්වත් මමනම් ගෙන්නලා කන්නම් කියලා.

    මට තියෙන අවුල තමා ඇයි යකෝ ඔය වගේ ජරාව කන්න මිනිස්සු පොලිම් වල ඉන්නේ? මට හොදටම ශුවර් ගෙවල් වල හදන කෑම ඔයිට වඩා කන්න පුලුවන් කියලා.

    බීම/අයිස්ක්‍රීම් වගේ එවනම් කමක් නෑ. එත් බත් දන්සල්?
    ඒත් ඇත්තටම වෙච්ච දේ

    වයිෆ් නූඩ්ල්ස් දන්සලකට ගියා බුල් එක්ක. හැමදම පරිප්පුයි බතුයි ගිලලා එපාවෙලා හන්දා මං වයිෆ්ට හොරෙන් ඩොමිනොස් එකෙන් කෑවා. එයා මටත් නූඩ්ල්ස් පාර්සලයක් ගෙනත් තිබ්බා ඒක ෆ්රිජ් එකේ දාලා උදේට රත්කරලා කෑවා.
     

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,679
    75,764
    113
    ඒත් ඇත්තටම වෙච්ච දේ

    වයිෆ් නූඩ්ල්ස් දන්සලකට ගියා බුල් එක්ක. හැමදම පරිප්පුයි බතුයි ගිලලා එපාවෙලා හන්දා මං වයිෆ්ට හොරෙන් ඩොමිනොස් එකෙන් කෑවා. එයා මටත් නූඩ්ල්ස් පාර්සලයක් ගෙනත් තිබ්බා ඒක ෆ්රිජ් එකේ දාලා උදේට රත්කරලා කෑවා.

    Umbata dansalakata tiya kaamaren eliyta bahaganna bane mongal ponnayo.

    Wadiya ona ne, umbata umbema amma diha kelin balanna bane payya nagga ganne natuwa 🤮 🤮 🤮
     

    Cypress

    Well-known member
  • Jul 22, 2021
    16,177
    27,654
    113
    අඩුකුලේ කිරිබත් සොන්නළුන්ගේ තුප්පහි වැඩ 🤮 .
     

    SHEHAN_GIWANTHA

    Well-known member
  • Dec 24, 2013
    12,000
    11,741
    113
    බීම එකක් බොන එක, අයිස්ක්‍රීම් එකක් කන එකනම් අවුලක් නෑ. එත් බන් ඕකෙ පොලිමෙ ඉන්දලා මෙලො රහක් නැති බත් එකක් සෙට් වෙනව කියන්නෙ ආයි ඉතින් යකා නගිනවා. මම ඊයෙ දෙතුන් පාරක්ම ඇහුවා රෑට මොනහරි ගෙනන්නද කියලා. එපා කිව්වා. තැන් 2කින් එවයි කිව්වා. වැඩේ පරක්කු වෙන කොට ආයි ඇහුවා. කලින් උත්තරෙම තමා. නිකන් හිතපන්කො ෆුල් හොප්ස් තියන් ඉඳලා අන්තිමට කන්න බැරි එකක් සෙට් උනාම :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO:


    බීම එකක් බොන එක, අයිස්ක්‍රීම් එකක් කන එකනම් අවුලක් නෑ. එත් බන් ඕකෙ පොලිමෙ ඉන්දලා මෙලො රහක් නැති බත් එකක් සෙට් වෙනව කියන්නෙ ආයි ඉතින් යකා නගිනවා. මම ඊයෙ දෙතුන් පාරක්ම ඇහුවා රෑට මොනහරි ගෙනන්නද කියලා. එපා කිව්වා. තැන් 2කින් එවයි කිව්වා. වැඩේ පරක්කු වෙන කොට ආයි ඇහුවා. කලින් උත්තරෙම තමා. නිකන් හිතපන්කො ෆුල් හොප්ස් තියන් ඉඳලා අන්තිමට කන්න බැරි එකක් සෙට් උනාම
    Man nan homagama pitipana posin kalape Army eken dunna bath dansalen dawas dekama bada palenna kawa. Polime gitiye 5min

    Mata eka dawasak Dominos eken Cheese pizza kaala wamane giya 3-4 parakma. Ayr Dominos eka palathaka giye na. Expired cheese da danne na daala tibbe. Offer ekak nisa gatte