මට කවුරු හරි ජුන්ඩි උදව්වක් කරන්ඩෝ...

charitha.123

Well-known member
  • Apr 26, 2009
    2,040
    299
    83
    39
    kandy
    මට කවුරු හරි ජුන්ඩි උදව්වක් කරන්ඩෝ...

    මෙන්න මේ ජෑක් වර්ගයේ නම මොකද්ද??:confused::confused::confused::confused:

    picture216l.jpg


    picture215.jpg
     

    perfectenamy

    Member
    Feb 13, 2011
    1,262
    160
    0
    ah..machan...oka trick ekak...mokadda dannawada seen eka..ohoma hadala thiyenne oya...head phone eka wena players walata gahanna bariwenna...

    but othanin wada karanne eka jack ekai...eka check karala ..anith eka kapala daana..
    be carefull....head phone eka wada karanne nathiwennath puluwan
     

    Sachinth

    Well-known member
  • May 11, 2008
    3,759
    162
    63
    owwa flight eke yaddi dena ewwa,ape un ussan enawa ne ban,eka sarayak mamath genawa wadak na ban,oka gahanda flight eke jack ekama ona