up
DiksonAlex Well-known member Sep 7, 2021 5,611 5,604 113 Colombo Dec 22, 2025 #22 AnuradhaRa said: කෙල්ලො කියන්නෙ හු%$ මදි තුරුලු වෙලා බුදියන්න ඕනෙ කියල උඹල ඉතිං හි#$% පස්සෙ පුකට පයින් ගහල කෙල්ලව එලෝනවනෙ Click to expand... අපෝ නැ හිකුවට පස්සේ තමයි ලව් එක දැනෙන්නේ...ආයේ අරන් හුකලා තුරල් කරගන්නවා
AnuradhaRa said: කෙල්ලො කියන්නෙ හු%$ මදි තුරුලු වෙලා බුදියන්න ඕනෙ කියල උඹල ඉතිං හි#$% පස්සෙ පුකට පයින් ගහල කෙල්ලව එලෝනවනෙ Click to expand... අපෝ නැ හිකුවට පස්සේ තමයි ලව් එක දැනෙන්නේ...ආයේ අරන් හුකලා තුරල් කරගන්නවා
Asmodeus Well-known member Feb 6, 2023 6,898 15,705 113 Ursa Major Jan 2, 2026 #26 Oh, most of us are armchair analysts and have severe cases of introversion, and most of us have never touched a girl. So you came to a correct forum. Good luck. Reactions: IndrajithGamage
Oh, most of us are armchair analysts and have severe cases of introversion, and most of us have never touched a girl. So you came to a correct forum. Good luck.
IndrajithGamage Well-known member Oct 6, 2022 14,008 2 15,759 113 Jan 2, 2026 #27 janith20030801 said: මට කෙල්ලෙක් සෙට් කරගන්න හැටි කියලා දිපිය සදා තනිකඩයි දැන් 22යි Click to expand... එකකටම try කරන්න එපා. හැමෝම එක්ක fit එකේ ඉඳපන්. එතකොට යාලු කෙල්ලො ටික උඹට කාව හරි බලෙන්ම සෙට් කරල දෙයි. කැමති එකක් තෝර ගන්න විතරයි තියෙන්නෙ. Reactions: Psiko
janith20030801 said: මට කෙල්ලෙක් සෙට් කරගන්න හැටි කියලා දිපිය සදා තනිකඩයි දැන් 22යි Click to expand... එකකටම try කරන්න එපා. හැමෝම එක්ක fit එකේ ඉඳපන්. එතකොට යාලු කෙල්ලො ටික උඹට කාව හරි බලෙන්ම සෙට් කරල දෙයි. කැමති එකක් තෝර ගන්න විතරයි තියෙන්නෙ.