mama wada karne tour company ekakta. hugak vlogger karna ewun enawa lanakwata yanna ticket book karnna. mama ithin podi chatak danawa un ekka. hama ekama kiwwe indian crowd ekata wada lankwe crowd eka reach karnna lesi kiyala.
unuth dannawa lankwe ewun sudu hamata puka dena vidiya. balapan lankwen gihin wena ratakata giyama views unge godak adui.