"මම ගෙදර යන්නේ නෑ නෑ මයි " - රට කෑ නන්දලාල් ගුගුලයි...🤬

gamerlk

Well-known member
  • Dec 23, 2023
    4,799
    6,566
    113
    නැතුව බන් වෙන රටකින් මිනිස්සු ආනයනය කරල චන්දෙ දෙන්නයැ. හාමුටයි මයිටයි මාරුවට චන්දෙ දීපු එවුන්. කොහොමත් ඕකුන්ට තේරුමක් නෑ. රැල්ලට උක දෙනව විතරයි.
    Up
     

    kasunkaru

    Well-known member
  • Jan 25, 2018
    7,558
    5,824
    113
    මේ මනුස්සය නැතිවෙන්න කබ්බ කරපු මරි මෝඩ වැඩ කරගන ගියානම් අද ලංකාව ලෙබනනයක් වෙලා ඉවරයි. මහ බැංකු වල තීරණ ගන්න පුලුවන් ලෙවල් එකේ උන් එලකිරි එන් නෑ බන්. FD වල ආදායමෙන් ජීවත් වෙන කාළකණ්නි කම්මැලි උන් නම් පොලිය අඩු වෙනවට බනිනවා.
    itin ekanee wesa jepponta onee. mee manussaya hina aa ballige puthalata chanda aduwunaa natiwenna :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: gommanpilayatat mala ekai thel polim nati wunee mee manussaya dollar eka awilla stable karapu nisa

    රට ඉන්න උන් එවපු ඩොලර් හින්දා යන්තමින් ගොඩ ගියෙ, ඕකං කරපු මගුලක් නෑ!
    aa pakayo kalin dollar ewwe hawala through :D nande awilla hawala nathi karapu hinda banking system eken ewanna wuna pakak kataa karanne natuwa hitapan :ROFLMAO::ROFLMAO:
    ------ Post added on Mar 31, 2024 at 8:20 AM

    IMF පදේට නටන එක මහ ලොකු දෙයක් නෙමේ බන්.. ඕක පහ වසරේ ළමයෙක්ට උනත් කරන්න පුලුවන්.. 🤭 IMF එකෙන් මිනිස්සු පීඩාවට පත්වෙන්න ඉඩ නොතබා IMF එකෙන් වැඩ අරගෙන රටේ ආර්තිකය හදන එකයි හපන්කම..:yes:
    ubala wage ice pappo hinda tamai lankawata kela wunee. minissu peedawata lak nowenna tax gahanna puluwanda gono
    ------ Post added on Mar 31, 2024 at 8:27 AM

    හැමදාම නය පොලී අනුපාතික 22% කේ තියා ගන්න බැහැ

    FD තියාගෙන හැමින්නේ නැතුව Invest කරන්න ඕනේ .
    FD වලින් කාලා කොයි කාලයක් ජීවත් වෙන්න ද
    ehema baa booru handun awama lending rates adu karanwa deposit rates wadi karanawa. pakee mudal amati 😂 😂 😂
    ------ Post added on Mar 31, 2024 at 8:28 AM
     

    Gayan7774

    Well-known member
  • Nov 4, 2020
    2,030
    1,923
    113
    itin ekanee wesa jepponta onee. mee manussaya hina aa ballige puthalata chanda aduwunaa natiwenna :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: gommanpilayatat mala ekai thel polim nati wunee mee manussaya dollar eka awilla stable karapu nisa


    aa pakayo kalin dollar ewwe hawala through :D nande awilla hawala nathi karapu hinda banking system eken ewanna wuna pakak kataa karanne natuwa hitapan :ROFLMAO::ROFLMAO:
    ------ Post added on Mar 31, 2024 at 8:20 AM


    ubala wage ice pappo hinda tamai lankawata kela wunee. minissu peedawata lak nowenna tax gahanna puluwanda gono
    ------ Post added on Mar 31, 2024 at 8:27 AM


    ehema baa booru handun awama lending rates adu karanwa deposit rates wadi karanawa. pakee mudal amati 😂 😂 😂
    ------ Post added on Mar 31, 2024 at 8:28 AM
    දන්නා මඟුල් ලියපන් අනික කියවන්න පුළුවන් විදියට type කරන්න පුරුදු වෙයන් economy ගැන තෝ මළ පොත් අකුරක් දන් නෑ!!

    මේ මනුස්සය නැතිවෙන්න කබ්බ කරපු මරි මෝඩ වැඩ කරගන ගියානම් අද ලංකාව ලෙබනනයක් වෙලා ඉවරයි. මහ බැංකු වල තීරණ ගන්න පුලුවන් ලෙවල් එකේ උන් එලකිරි එන් නෑ බන්. FD වල ආදායමෙන් ජීවත් වෙන කාළකණ්නි කම්මැලි උන් නම් පොලිය අඩු වෙනවට බනිනවා.
    කබ්බ කරපු දෙයක් නෑ ලංකාවට කෙළ උනේ Covid නිසා! දැං නන්දදේව කරන දේකුත් නෑ, ලංකා හිඟන්නන් ටික රට ගිහින් කට්ට කන උන් ට හැමදාම වඳින්න ඕනි!
    ------ Post added on Mar 31, 2024 at 8:38 AM
     
    • Like
    Reactions: Kumbhakarna22

    kasunkaru

    Well-known member
  • Jan 25, 2018
    7,558
    5,824
    113
    දන්නා මඟුල් ලියපන් අනික කියවන්න පුළුවන් විදියට type කරන්න පුරුදු වෙයන් economy ගැන තෝ මළ පොත් අකුරක් දන් නෑ!!


    කබ්බ කරපු දෙයක් නෑ ලංකාවට කෙළ උනේ Covid නිසා! දැං නන්දදේව කරන දේකුත් නෑ, ලංකා හිඟන්නන් ටික රට ගිහින් කට්ට කන උන් ට හැමදාම වඳින්න ඕනි!
    ------ Post added on Mar 31, 2024 at 8:38 AM
    tho danna pakak kataa karapan gon wasso ehenm covid walin hama ratakma watenna epai :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: thopita nandeth ekka kari malak tiyenne wadee goda daana hinda 😂 kabba hondai kiyana ekek dakka mai hithaa ganna puluwan thoge economics knowledge eka :shocked::shocked:
     
    • Dislike
    Reactions: Kumbhakarna22

    pazzy12

    Well-known member
  • Feb 16, 2011
    5,585
    6,903
    113
    Gedara
    දන්නා මඟුල් ලියපන් අනික කියවන්න පුළුවන් විදියට type කරන්න පුරුදු වෙයන් economy ගැන තෝ මළ පොත් අකුරක් දන් නෑ!!


    කබ්බ කරපු දෙයක් නෑ ලංකාවට කෙළ උනේ Covid නිසා! දැං නන්දදේව කරන දේකුත් නෑ, ලංකා හිඟන්නන් ටික රට ගිහින් කට්ට කන උන් ට හැමදාම වඳින්න ඕනි!
    ------ Post added on Mar 31, 2024 at 8:38 AM
    ඔයා ජෙප්පෙක් නේද. නන්දලාල් එක්ක මේ රටේ කාටවත් කිසිම ඇරියස් එකක් නෑ ජෙප්පොන්ට ඇරෙන්න
     

    Don GasCan

    Well-known member
  • Nov 3, 2010
    43,649
    50,022
    113
    සේදවත්ත
    මගේFD එකේ පොලිය කාපු පරයා මූ තමයි... :mad:ජනතාවගේ බඩු මිල 3 ගුණයකින් වැඩිකරල ජනතා බදු මුදල්ලින් ආතල් ගන්නවා මූ ..මූ වගේම තැරිදාර වහුකුණු බයියෝ හිතන් ඉන්නේ රට බංකලොත් කියලා ලෝකයා හිනස්සලා ඊට පස්සේ ණය ගෙවන එක නතර කරලා රට්ටුන්ට කන්න දුන්නම අර්බුදයෙන් ගොඩ ගියා කියලා.. පව් ඉතිම්..🤭 O/L වලට ආර්ථික විද්යාව ආනිවාර්ය කරන්න ඕනේයි කියන්නේ මේ නිසා තමයි..:yes:



    FD එකේ පොලිය ඌ කෑවේ කොමද ?
     
    • Haha
    Reactions: Kumbhakarna22

    kasunkaru

    Well-known member
  • Jan 25, 2018
    7,558
    5,824
    113
    ඔයා ජෙප්පෙක් නේද. නන්දලාල් එක්ක මේ රටේ කාටවත් කිසිම ඇරියස් එකක් නෑ ජෙප්පොන්ට ඇරෙන්න
    unta kari awulak tiyenne tawa maasa 6k yaddi tawa economy eka improve wela tibbot kiyala nande and central bank un ekka kari malak tiyenne ekai 😂 😂 😂 😂 munta raa hinenut unwa penawa atte :ROFLMAO::ROFLMAO:
     

    Gayan7774

    Well-known member
  • Nov 4, 2020
    2,030
    1,923
    113
    ඔයා ජෙප්පෙක් නේද. නන්දලාල් එක්ක මේ රටේ කාටවත් කිසිම ඇරියස් එකක් නෑ ජෙප්පොන්ට ඇරෙන්න
    TV, na AC na Cars na රටේ මිනිස්සු කුකුළ්ලෝ වගේ හිර කරලා!! ඩොලර් කොන්ට්‍රෝල් කරන නන්ද එක්ක අරියස් නෑළු 😅😅😅🤣
     

    pazzy12

    Well-known member
  • Feb 16, 2011
    5,585
    6,903
    113
    Gedara
    TV, na AC na Cars na රටේ මිනිස්සු කුකුළ්ලෝ වගේ හිර කරලා!! ඩොලර් කොන්ට්‍රෝල් කරන නන්ද එක්ක අරියස් නෑළු 😅😅😅🤣
    අනුර ආවම ඔක්කොම හරි යයි. අදෝනා දෙන්නෙ ණැතුව ඉන්න
     

    jabok

    Well-known member
  • Oct 14, 2023
    1,025
    1,014
    113
    අපරාදෙ බටලන්දය උබ වගේ එකෙක් මහබැංකු අදිපති කලා නම් අද අපිත් 500% වත් FD පොලියක් ගන්නව

    අපරාදෙ ඕව type කරන්න යන වෙලවත් උබෙ
    FD පොලිය දෙන්නේ බැංකුවෙන්.

    බැංකු වැඩිපුරම කරලා තියෙන්නේ බාන්ඩාගාර බිල්පත් අරගෙන තියෙන එක. ඒවාට හම්බෙන පොලියෙන් තමයි මිනිස්සුන්ගේ FD වලට පොලිය දෙන්නේ.

    බාන්ඩාගාර බිල්පත් වල පොලිය ගෙවන්නේ රජය. රජය කියන්නේ උඹලගේ බදු සල්ලි.

    ඉතින් FD පොලිය වැඩි වෙනවා කියන්නේ ආණ්ඩුවට වැඩිපුර tax එකතු කරන්න වෙනවා කියන එක.
    ------ Post added on Mar 31, 2024 at 4:41 PM
     
    • Like
    Reactions: XpertThief

    olu bakka

    Well-known member
  • Aug 18, 2011
    22,875
    23,561
    113
    මේ මනුස්සය නැතිවෙන්න කබ්බ කරපු මරි මෝඩ වැඩ කරගන ගියානම් අද ලංකාව ලෙබනනයක් වෙලා ඉවරයි. මහ බැංකු වල තීරණ ගන්න පුලුවන් ලෙවල් එකේ උන් එලකිරි එන් නෑ බන්. FD වල ආදායමෙන් ජීවත් වෙන කාළකණ්නි කම්මැලි උන් නම් පොලිය අඩු වෙනවට බනිනවා.
    මුන් හිතන් ඉන්නෙ FD තියෙන්නෙ උන්ට කන්න අඳින්න දෙන්න කියල
     

    Hasantha125

    Well-known member
  • May 21, 2010
    2,789
    1,420
    113
    Sri Lanka
    High inflation rate ekak thiyenakota monetary policy eken interest rate wadi karala arthikaya contract karanna ona. Ethakota minissu spending adu karala savings walata yanawa.

    inflation eka adu wenakota interest rates adu karala spending promote karanna ona. Ethakota arthikaya apahu expand wenawa.

    man Danna widihata nam me monetary policy eke karana de hari.
    Nandalal ge wada gana nam man danne na. Habai interest rate adu karapu eke nam Waraddak na.
     

    Sonique

    Well-known member
  • Oct 22, 2007
    25,205
    11,232
    113
    Forest
    හොරු බේරලා මිනිස්සුන්ගේ සල්ලි හූරංකාලා රටවල් ගොඩ ගන්න ඕන පකෙක්ට පුලුවන් .. 🤮
    නන්දලාලුයි හොරු ඇල්ලිල්ලයි අතරේ සම්බන්දෙ කිව්වොත් රබර් නයෙක් දෙනවා තෑගී. ඌ මෝඩයෙක් වගේ හැසිරෙන්නෙත් නෑ පොඩ්ඩක් අමාරු වෙද්දී සල්ලි අච්චු ගහන scene එකෙත් නෑ. උගෙනන් පඩි වැඩි උනාට කමක් නෑ. CB governor කෙනෙක් උනාම අඩුම 5000USD salary එකක්වත් තියෙන්න ඕනි. ඔය පියන්ලට ලක්ෂ දෙක තුන පඩි දෙන්නේ ගිහින් තමා නාගත්තේ. මිනිස්සු පත්කරපු ජනාදිපති බුල ගහල හිටපු පිස්සු CB govන සල්ලි අච්චු ගැහුවම ඇමරිකාවෙන් එන්නේ නෑ රට බේරගන්න. මොනාද බන් ඔය logic.

    තාම local finance විතරයි balance කලේ, foreign debts එහෙමමයි. පිස්සෙක් CB උනාම ආයි ඔක්කොම වැඩ පැත්තකින් තියල හවසට හවසට එක එක ගෝගම් වලට යන්න බෑ. අනුර ආවත් ඉන්න CB gov එක්ක කරන මගුලක් කරනවානං හොදයි
     
    Last edited: