මරා_විල්පත්තුව ගැන සද්ද නැහැ නේද

Sadun Buwa

Well-known member
  • Oct 7, 2012
    18,422
    2,039
    113
    UNP BANK ROBBERY 2015
    මරා_විල්පත්තුව ගැන සද්ද නැහැ නේද

    කෝ බං අර බලු මරා විල්පත්තුව කපන ඵක ගැන මීක් නැහැනේ..උෟ ශේප් ඵකේ බදුර්දීන් ඵක්ක ගේම ගහල දැන් කම්මලේ බල්ල වගේ වකුටු වෙලා ඉන්නවා:rofl:.කෝ උගෙ අර මල්ලි බැසිල් කියන පොන්‍නයා.උෟ සිරීපාදෙ ලග ඉඩමකුත් අරාබි කාරයෙක්ට වික්කනේ‍..ඔය බලු පවුල තමා මේ රට කෑවේ..දැන්‍ කියනවා ලංකාවෙ මිනිසුන්ට ලයිට් වත් දෙන්න බැරිලු මේ අාණ්ඩුවට.උගෙ කාලේ උගෙ නම දාගන්න බොරු වට ඵක ඵක ෆේල් ප්‍රොජෙක්ට් පටන් අරගත්තා.ඒ නාස්ති කරපු සල්ලි වලින්‍ බලාගාර 5-6ක් හදන්න තිබ්බා.දැන් රටේ මිනිස්සු ගැන හරි කරුණාව.:rofl:බලමුකෝ ඕකුන් දිනන හැටි මේ පාර.ගිය පාර ජනේලෙ ඵල්ලුනා මේ පාර බාල්කයේ තමා.ඵල්ලෙන්න වෙන්නේ..:lol:.
     
    • Like
    Reactions: Starry Night

    Sadun Buwa

    Well-known member
  • Oct 7, 2012
    18,422
    2,039
    113
    UNP BANK ROBBERY 2015
    Ethakota Ranil ponnaya marata puka deegena inne ei

    අනුර පොන්නයා මරාට පුක දෙන්නෙ නැතෙයි??

    FB_IMG_1551935189303-720x431.jpg
     

    Sadun Buwa

    Well-known member
  • Oct 7, 2012
    18,422
    2,039
    113
    UNP BANK ROBBERY 2015

    aruna1

    Well-known member
  • Apr 22, 2008
    10,911
    6,791
    113
    39
    Galle
    Mara ge katayi fukayi wahila
    Ranil geth katayi fukayi wahila
    Anura getha katayi fukayi wahila
    Sirisena geth katayi fukayi wahila

    Welawakata hithenawa mun 4 denama ekekda kiyala. Multiple personality disorder ekak thiyana
     

    ruchira55

    Well-known member
  • Mar 23, 2012
    40,005
    40,911
    113
    Mara ge katayi fukayi wahila
    Ranil geth katayi fukayi wahila
    Anura getha katayi fukayi wahila
    Sirisena geth katayi fukayi wahila

    Welawakata hithenawa mun 4 denama ekekda kiyala. Multiple personality disorder ekak thiyana
    :rofl::rofl:
     

    nicjosh83

    Well-known member
  • Oct 19, 2018
    30,635
    17,044
    113
    53734549_2328544523842850_4989349180028747776_n.jpg


    මේ තියෙන්නෙ පතෝල මැස්සකට මෝඩි කිට් ගස්සලා ජනාධිපතිලා හදපු 2015 ජනවාරි 08 ට කලින්.. 2014 අගෝස්තු මාසෙ ජපානයේ JICA ආයතනය සහ මහාමාර්ග අමාත්‍යංශය නිකුත් කරපු URBAN TRANSPORT SYSTEM DEVELOPMENT PROJECT (FOR COLOMBO METROPOLITAN REGION AND SUBURBS) අවසන් වාර්ථාවෙ (Final Report) සංශිප්තයේ (Summary) PDF එකක්..

    Link - http://open_jicareport.jica.go.jp/pdf/12176665.pdf?fbclid=IwAR1seYX0hpuSi9T5eF5fR3Z23Pj0-V-rqErcD3nLlBfRRZeXK0KTu0EHROE

    ඊයෙ ඔය යහපාලන ආණ්ඩුවේ ගරු අග්‍රාමාත්‍ය රනිල් වික්‍රමසිංහ මැතිඳුන්ගේ මඟ පෙන්වීම යටතේ මහා නගර සංවර්ධන අමාත්‍ය ගරු පාඨලී චම්පික රණවක මැතිඳුන්ගේ චිත්ත සන්තානයේ පහළ වූ සංකල්පයක් මත ණය ගිවිසුම අත්සන් කල 'කොටුව මාලඹේ සැහැල්ලු දුම්රිය' ව්‍යාපෘතියෙ කතන්දරෙත් මේකෙ තියෙනවා ලොකු ව්‍යාපෘතියෙ එක කොටසක් විදිහට.. මේ යහපාලන ආණ්ඩුව ඒ ණය ගිවිසුම අත්සන් කරන්නෙත් 2010 ඉදලා මේ වැඩේ ඉන්න JICA එක්කම තමයි..

    අවුරුදු හතරක් රට උලා කකා ඉඳලා.. ඊළඟ ජනාධිපතිවරණය ගේ පිළිකන්නට ආවම තම පාක්ෂික ජහමනයා ගොනාට අන්දන කටවුට් එකේ පිංගුත්තර මූණත් තහඩු එක්ක පම්පෝරියට මක්කා හරි තියෙන්න එපායැ නේද..??

    මේ යමපාලුවො කරේ අවුරුදු 21කින් 2035 දි සම්පූරණ වෙන්න තිබුන මේ විශාල ව්‍යාපෘතියත් අර කොළඹ කුණු ප්‍රශ්ණෙට ආපු පුත්තලම ප්‍රොජෙක්ට් එක වගේම ඒ ආකාරයට ඉස්සරහට ගේන්නෙ නැතුව කෙලවා දමලා දැන් ඒකෙ කෑලි බෑලි මුංගෙ මුහුණත් තහඩු ගහං අළුත්ම උණු උණු බඩු ලෙස ගේන එක..

    මෙහෙම ව්‍යාපෘති රටේ තිබුනද කියලාවත් රටේ එකෙක්වත් නොදන්න ගානට පහුගිය ආණ්ඩුවේ මීඩියා මෙහෙයවපු නැශනල් ඕගනයිසර්ලා ගැන මොකුත් නොකියම මේ ඉන්නත් ගඟටම කපා දමනවා.. අවසරයි.. 🙂


    Wishwa Chinthana

    bp
     

    hasithayad

    Well-known member
  • Sep 28, 2011
    30,792
    1
    44,999
    113
    කෝ බං අර බලු මරා විල්පත්තුව කපන ඵක ගැන මීක් නැහැනේ..උෟ ශේප් ඵකේ බදුර්දීන් ඵක්ක ගේම ගහල දැන් කම්මලේ බල්ල වගේ වකුටු වෙලා ඉන්නවා:rofl:.කෝ උගෙ අර මල්ලි බැසිල් කියන පොන්‍නයා.උෟ සිරීපාදෙ ලග ඉඩමකුත් අරාබි කාරයෙක්ට වික්කනේ‍..ඔය බලු පවුල තමා මේ රට කෑවේ..දැන්‍ කියනවා ලංකාවෙ මිනිසුන්ට ලයිට් වත් දෙන්න බැරිලු මේ අාණ්ඩුවට.උගෙ කාලේ උගෙ නම දාගන්න බොරු වට ඵක ඵක ෆේල් ප්‍රොජෙක්ට් පටන් අරගත්තා.ඒ නාස්ති කරපු සල්ලි වලින්‍ බලාගාර 5-6ක් හදන්න තිබ්බා.දැන් රටේ මිනිස්සු ගැන හරි කරුණාව.:rofl:බලමුකෝ ඕකුන් දිනන හැටි මේ පාර.ගිය පාර ජනේලෙ ඵල්ලුනා මේ පාර බාල්කයේ තමා.ඵල්ලෙන්න වෙන්නේ..:lol:.

    ඈ යකෝ. රනිලුත් මීක් නෑනෙ. මරාට වඩා රනිල් එපායෙ ඔව්වට කතාකරන්න. උෟනෙ අගමැටි :angry::angry::angry:
     

    $Gangster$

    Well-known member
  • Jun 21, 2013
    5,511
    6,052
    113
    බය වෙන්ඩ එපා බන්. අගෝස්තු මරාගෙ පව්ලම හිරේ ගියානෙ. :lol::lol::lol:
     

    madmax2016

    Well-known member
  • Nov 16, 2016
    1,384
    642
    113
    Sadun buwa... mara kiwwoth gooth yanawa... bola pako .. yahapalanaya genawe oka Wenas korannanane.. ai bolage hamuta pananadda...