ඇයි පොන්නයෝ ඔය දාලා තියෙන්නේ බැල්ලිගෙ පුතේ...තොට ඇඟිල්ලෙන් ඇනල පොවන්න තෝ මෝඩද හරකෝ ?![]()
ko koheda ponnayo????????, tho wage moda gonek, loweth naha.
anna thoge efit ewath eliyata awill, ponnayek neweinma waren thread ekata
ඇයි පොන්නයෝ ඔය දාලා තියෙන්නේ බැල්ලිගෙ පුතේ...තොට ඇඟිල්ලෙන් ඇනල පොවන්න තෝ මෝඩද හරකෝ ?![]()
ko koheda ponnayo????????, tho wage moda gonek, loweth naha.
anna thoge efit ewath eliyata awill, ponnayek neweinma waren thread ekata
දැන් ඉතින් ගොන් part දාපන් බැල්ලිගෙ පුතා.
ගුපියො කොහොමත් පාරට බහින්ඩ කොන්ද පන තියෙන උන් නෙමේ..උබල දන්නෙ පුක්කෙලි දදා යටිකුට්ටු වැඩ කරන්ඩ, මෝඩ පැතුමට ඕක නොතේරෙන හැටියක්..![]()
ida gon part, ekath kela una neda. gihi timing check kara ganin. ubala wage oluwe idan gu nana ponnayo
Me thiyenne PM eka mulinma aru dapu thread eka, biththarayak hariyata gaha ganna bari ponnayo koheda mewa therenne
https://elakiri.com/threads/ජාතික-හරිත-පෙරමුණ-ලියාපදිංචියට-සියල්ල-සූදානම්.2029829/#post-27331113
පොන්නයා ලැයිසොන් ගත්තා ඒව මේව දාන්නේ ලින්ක්ඩ් ඉන් එකේබොරු දාන්න එපා
ලින්කින් එකේ මුතුත් නැ
කෝ සාක්කි
ithn hariyata balapan uge thread eken copy karala damma. tho wage pacha kelinn ona naha. hithuwada tho wage fake atawan thamantama reply kara gannawa kiyalaඌ 6.16ට දාපු එක තෝ ඒ වෙලාවේම මෙතන දැම්ම. මාර coordination බොල.
දැන් නම් හොරි ඔය තෝ ම තමයි
ithn hariyata balapan uge thread eken copy karala damma. tho wage pacha kelinn ona naha. hithuwada tho wage fake atawan thamantama reply kara gannawa kiyala
ඌ 6.16 දාපු එක මූ 6.17 දාල
හාරි හාරි....
උඹට fake කීයක් තියනවද පොන්ස්....මටත් එකක් දියන්කෝ![]()
gu ponnaya mata office eke Sinhala type karanna be, uba, anika anthare banthare gagena natanna mama campus newei
redde rewunada, thoge fake mattu une. ithin oppu karapan
කීයක් හරි දෙන්නම්....fake එකක් දියන්කෝ
ko uththara, kondak nathi ponnayo.
hari hari dan redde rewila uththara denna baruwa @nicjosh83 ponnaya
කීයක් ගන්නවද fake එකකට. දෙකක් ගත්තොත් 10% දෙනවද ?