මහ පාරේ අරගලය. පැතුම් ජනතාවට අරගලයකට ආරාධනා කරයි??

SLK_sri

Well-known member
  • Oct 27, 2018
    61,114
    56,678
    113
    ඇයි පොන්නයෝ ඔය දාලා තියෙන්නේ බැල්ලිගෙ පුතේ...තොට ඇඟිල්ලෙන් ඇනල පොවන්න තෝ මෝඩද හරකෝ ? 🤭

    ko koheda ponnayo????????, tho wage moda gonek, loweth naha.

    anna thoge efit ewath eliyata awill, ponnayek neweinma waren thread ekata
     

    nicjosh83

    Well-known member
  • Oct 19, 2018
    30,635
    17,044
    113
    ko koheda ponnayo????????, tho wage moda gonek, loweth naha.

    anna thoge efit ewath eliyata awill, ponnayek neweinma waren thread ekata

    දැන් ඉතින් ගොන් part දාපන් බැල්ලිගෙ පුතා.
     

    SLK_sri

    Well-known member
  • Oct 27, 2018
    61,114
    56,678
    113
    දැන් ඉතින් ගොන් part දාපන් බැල්ලිගෙ පුතා.

    ida gon part, ekath kela una neda. gihi timing check kara ganin. ubala wage oluwe idan gu nana ponnayo


    Me thiyenne PM eka mulinma aru dapu thread eka, biththarayak hariyata gaha ganna bari ponnayo koheda mewa therenne

    https://elakiri.com/threads/ජාතික-හරිත-පෙරමුණ-ලියාපදිංචියට-සියල්ල-සූදානම්.2029829/#post-27331113
     

    Tyrion Lannister

    Well-known member
  • Aug 20, 2012
    3,293
    5,749
    113
    King's Landing
    ගුපියො කොහොමත් පාරට බහින්ඩ කොන්ද පන තියෙන උන් නෙමේ..උබල දන්නෙ පුක්කෙලි දදා යටිකුට්ටු වැඩ කරන්ඩ, මෝඩ පැතුමට ඕක නොතේරෙන හැටියක්..🤭🤭🤭

    ඒක ඇත්ත. උන්ට කොන්ද පණ තිබ්බ නම් දැන් නන්දේ හිරේ
     
    • Haha
    Reactions: Idias

    nicjosh83

    Well-known member
  • Oct 19, 2018
    30,635
    17,044
    113
    ida gon part, ekath kela una neda. gihi timing check kara ganin. ubala wage oluwe idan gu nana ponnayo

    Me thiyenne PM eka mulinma aru dapu thread eka, biththarayak hariyata gaha ganna bari ponnayo koheda mewa therenne

    https://elakiri.com/threads/ජාතික-හරිත-පෙරමුණ-ලියාපදිංචියට-සියල්ල-සූදානම්.2029829/#post-27331113

    ඌ 6.16ට දාපු එක තෝ ඒ වෙලාවේම මෙතන දැම්ම. මාර coordination බොල.


    දැන් නම් හරි ඔය තෝ ම තමයි
     
    Last edited:

    Idias

    Well-known member
  • Feb 25, 2016
    7,396
    3,708
    113
    බොරු දාන්න එපා
    ලින්කින් එකේ මුතුත් නැ
    කෝ සාක්කි
    පොන්නයා ලැයිසොන් ගත්තා ඒව මේව දාන්නේ ලින්ක්ඩ් ඉන් එකේ :LOL::LOL::LOL::LOL: ඇයි කරනර් ගේ මොකද්ද ලොකු පුක ද :LOL::LOL::LOL: ඌ කොහොමත් සුද්දන්ට පුක දෙන එක නේ රටට ආදරේ හින්ද වෙන්න ඇති එන්ගලන්තේ ඉදන් පුක දීල විදේස විනිමය හොයන්නේ ලැට්සියා :LOL::LOL:
     

    SLK_sri

    Well-known member
  • Oct 27, 2018
    61,114
    56,678
    113
    ඌ 6.16ට දාපු එක තෝ ඒ වෙලාවේම මෙතන දැම්ම. මාර coordination බොල.


    දැන් නම් හොරි ඔය තෝ ම තමයි
    ithn hariyata balapan uge thread eken copy karala damma. tho wage pacha kelinn ona naha. hithuwada tho wage fake atawan thamantama reply kara gannawa kiyala
     

    nicjosh83

    Well-known member
  • Oct 19, 2018
    30,635
    17,044
    113
    ithn hariyata balapan uge thread eken copy karala damma. tho wage pacha kelinn ona naha. hithuwada tho wage fake atawan thamantama reply kara gannawa kiyala

    උඹට fake කීයක් තියනවද පොන්ස්....මටත් එකක් දියන්කෝ 🤭
     

    SLK_sri

    Well-known member
  • Oct 27, 2018
    61,114
    56,678
    113
    ඌ 6.16 දාපු එක මූ 6.17 දාල
    හාරි හාරි....

    gu ponnaya mata office eke Sinhala type karanna be, uba, anika anthare banthare gagena natanna mama campus newei
    උඹට fake කීයක් තියනවද පොන්ස්....මටත් එකක් දියන්කෝ 🤭

    redde rewunada, thoge fake mattu une. ithin oppu karapan
     

    nicjosh83

    Well-known member
  • Oct 19, 2018
    30,635
    17,044
    113
    gu ponnaya mata office eke Sinhala type karanna be, uba, anika anthare banthare gagena natanna mama campus newei


    redde rewunada, thoge fake mattu une. ithin oppu karapan

    කීයක් හරි දෙන්නම්....fake එකක් දියන්කෝ