Neddakin yako mehemada bonne thopi 😂😂 high class cheese ekka whiskey waliya mata mathak una 😂😅 ha
KuKu KoKa Well-known member Feb 17, 2020 1,627 4,421 113 Sep 12, 2021 #21 spunkyisii said: Neddakin yako mehemada bonne thopi high class cheese ekka whiskey waliya mata mathak una Click to expand... ha
spunkyisii said: Neddakin yako mehemada bonne thopi high class cheese ekka whiskey waliya mata mathak una Click to expand... ha
rukshan0000 Well-known member Dec 1, 2010 8,552 5,572 113 ඇයි අහන්නේ,එන්නද Sep 12, 2021 #22 මිලියන 8.6න් රැපියල් 10000ක් වියදම් කරලා මේසයක් ගමුද මචං
R Roxxy2K Well-known member Dec 23, 2018 9,415 12,365 113 Sep 12, 2021 #23 rukshan0000 said: මිලියන 8.6න් රැපියල් 10000ක් වියදම් කරලා මේසයක් ගමුද මචං Click to expand... බොද්දි මම උනත් ගන්නේ ගෙදර තියෙන සවුත්තුම ස්ටූල් එක බ්රෝ.
rukshan0000 said: මිලියන 8.6න් රැපියල් 10000ක් වියදම් කරලා මේසයක් ගමුද මචං Click to expand... බොද්දි මම උනත් ගන්නේ ගෙදර තියෙන සවුත්තුම ස්ටූල් එක බ්රෝ.
33000v Well-known member Aug 10, 2013 2,931 3,407 113 Sep 12, 2021 #24 Laksha ganan talk dunnata gode widiyata bonne