හ්ම් ඒක නම් ඇත්ත නමුත් කොටස් ගොඩක් පොඩි කරන්නේ නැතුව අවමය පර්චස් 16 ක් වගේ තියලා දුන්නා නම් හරි, එතකොට වැඩියේ පාරවල් දාන්න ඕනේ නෑ. එතකොට අවම එකේ ගාණ ලක්ෂ 84ක් නේ? ඒ ගාණ ෂේප් මම හිතන්නේ පැත්ත හොද නම්. ගෙඩිය පිටින් දෙන එකත් ප්රශ්ණයක් නෑ නමුත් එතකොට Business වලට වගේ ලොකු දේවල් වලට තමයි ගන්නේ, එතකොට එකපාරටම විකුණගන්න ලේසි නෑ, විකුණන කොට ඔප්පු කේස් ගියොත් risk එක වැඩියි (අද කාලේ හොර ඔප්පු කාරයෝ පිරිලා ඉන්නවා) මොකද මුළු ඉඩමමනේ , ඉඩම් නඩු අවුරුදු ගණන් ඇදෙනවා,අනික වෙල ළග නිසා වතුර කේස් තියෙනවද දන්නේනෑ වැස්ස කාලේට. කුට්ටි කරාම වෙළ ළග තියෙන කුට්ටියට විතරනේ වතුර ප්රශ්ණ එන්නේ? අනික් කුට්ටි විකූණලා ඒ සල්ලි වලින් කාණු දාන්න පුලුවන් වෙල ළග තියෙන ඉඩටම, නැත්නම් උස්සලා හදන්න පුලුවන් පස් පුරෝලා. කොටස් කරලා විකුනන එකේ අනික් වාසිය තමයි, කොටස් කොටස් නිසා විකුණන්නේ ඒකට කල් යනවනේ? ඉතින් තව අවුරුද්දක් වගේ ගියාට පස්සේ අන්තිම එක දෙන කොට ඒකේ ගාන වැඩි කරලා දෙන්න පුලුවන්, මොකද ඉඩම් වල ගණන් වැඩි වෙනවා කල් යන්න යන්න, පාරවල් හැදෙන්න හැදෙන්න, අවට දියුණු වෙන්න වෙන්න, ඕනේ නම් පාරට ළගම කොටස විකුණන්නේ නැතුව තියාගෙන ඉදලා, පැත්ත දියුණු වුනාට පස්සේ ,හොදට බලලා Business එකකට දෙන්න පුලුවන් ලොකු ගාණකට, අනික් එක තමයි ඔය පැත්තේ ගෙවල් ගොඩක් හැදෙන නිසා (කුට්ටි කරාම) ,මිනිස්සු කොහොමත් ගන්නවා, මොකද එතකොට බයක් නෑනේ ගෙවල් අහළ පහළ තියෙන නිසා, ගෙවල් ගොඩක් හැදුනම Business හැදෙනවා, ඒ පාරට telephone වැටෙනවා, පාරවල් හැදෙනවා (ඉඩමට පිටින් මම කියන්නේ).