ද
ruchira55 Well-known member Mar 23, 2012 40,005 40,911 113 Aug 27, 2024 #3 පිස්සුද බන් ඕකුන්ට කිසි ප්රතිපත්තියක් නෑ
Phone Hora Well-known member Apr 19, 2016 4,950 7,968 113 Aug 27, 2024 #4 කාල්ටන් පෙර පාසලේ ඉඳලා ඔක්කොම නතර කරනවා..
Y your_love Well-known member Apr 7, 2012 14,131 1 11,134 113 Aug 27, 2024 #5 Iskolath wahanawa, Ratath wahanawa. Gedatta wela inna tiyenne. Kema bima idum hitum denawa. Job karanna igena ganna one na , Ha da?
Iskolath wahanawa, Ratath wahanawa. Gedatta wela inna tiyenne. Kema bima idum hitum denawa. Job karanna igena ganna one na , Ha da?
madhawavish Well-known member Sep 18, 2014 6,068 1 3,005 113 the universe Aug 27, 2024 #7 na niyamanaya karanawalu..pothe thibbe
san** Well-known member Feb 21, 2012 5,706 8,980 113 kandy Aug 27, 2024 #8 NPP සෙට් එකේ කව්රු හරි ඉන්නවා නම් මේ ගැන NPP එකේ අදහස මොකද්ද කියලා කියන්න ..
P Gunaratnm Well-known member Aug 23, 2024 1,788 2,310 113 Panadura Aug 27, 2024 #9 නෑ නියාමනය කරනවා කියලනේ තියෙන්නේ.ඒක හොදයි හැබැයි. Reactions: Pukmanta and mr.h0ydr0
todd2231048 Well-known member Apr 28, 2008 12,817 17,040 113 Aug 27, 2024 #10 İnternational schools wahanne nane?
danukapeiris Well-known member Apr 14, 2007 6,952 1,906 113 Aug 27, 2024 #11 හුද්ගලිකවිස්පවිඩ්යාල දේශපාලනේ කරන්න කලින් සිංහල පන්තියකට පලයන් කිරි මයිලෝ Reactions: mr.h0ydr0 and san**
mr.h0ydr0 Well-known member Apr 6, 2021 2,331 1,892 113 Aug 27, 2024 #12 P Gunaratnm said: නෑ නියාමනය කරනවා කියලනේ තියෙන්නේ.ඒක හොදයි හැබැයි. Click to expand... me wage comment ekak balaparottu une na Reactions: P Gunaratnm
P Gunaratnm said: නෑ නියාමනය කරනවා කියලනේ තියෙන්නේ.ඒක හොදයි හැබැයි. Click to expand... me wage comment ekak balaparottu une na