😂
topkollek Well-known member May 22, 2014 44,122 1 58,470 113 ┬┴┬┴┤(·_├┬┴┬┴ Nov 11, 2024 #22 elajani said: උබල ඉතින් කොහෝමත් එහෙමනේ බන් campuse කාලෙත් එහෙමයි තම්බි වටවෙලා ගෑනිට දුවට පුකේ ඇරලා උබට ඇරලා ගියත් උබල ඔහොම තමයි පොන්නය Click to expand... ඇයි මේ තරහ ගිහින්?
elajani said: උබල ඉතින් කොහෝමත් එහෙමනේ බන් campuse කාලෙත් එහෙමයි තම්බි වටවෙලා ගෑනිට දුවට පුකේ ඇරලා උබට ඇරලා ගියත් උබල ඔහොම තමයි පොන්නය Click to expand... ඇයි මේ තරහ ගිහින්?
S SLK_sri Well-known member Oct 27, 2018 61,114 56,678 113 Nov 11, 2024 #23 2osama said: @SLK_sri ලැජ්ජයි හුත්තෝ Click to expand... baiyoi toiyoi chande dila anurawa janapathi karata, ow uba lejja wenna ona thama. aththa pili gannawa neda dan.
2osama said: @SLK_sri ලැජ්ජයි හුත්තෝ Click to expand... baiyoi toiyoi chande dila anurawa janapathi karata, ow uba lejja wenna ona thama. aththa pili gannawa neda dan.
හෙළයෙක් Well-known member Apr 26, 2014 49,623 100,873 113 Nov 11, 2024 #25 elajani said: උබල ඉතින් කොහෝමත් එහෙමනේ බන් campuse කාලෙත් එහෙමයි තම්බි වටවෙලා ගෑනිට දුවට පුකේ ඇරලා උබට ඇරලා ගියත් උබල ඔහොම තමයි පොන්නය Click to expand... ලෙඩක්ද බෙහෙත් ගනිං.
elajani said: උබල ඉතින් කොහෝමත් එහෙමනේ බන් campuse කාලෙත් එහෙමයි තම්බි වටවෙලා ගෑනිට දුවට පුකේ ඇරලා උබට ඇරලා ගියත් උබල ඔහොම තමයි පොන්නය Click to expand... ලෙඩක්ද බෙහෙත් ගනිං.