මැනේජරය හිතන්නේ ඔක්කොම ඔටුවෝ කියල
tharuolive Member Nov 10, 2010 1,563 361 0 piliyandala Jun 25, 2012 #1 මැනේජරය හිතන්නේ ඔක්කොම ඔටුවෝ කියල Reactions: කෝරලේමහත්තයා, dgvirajm and chanakamanjula
tharuolive Member Nov 10, 2010 1,563 361 0 piliyandala Jun 25, 2012 #13 Java00 said: patta ooi Click to expand... nasanka said: BUMP Click to expand... ransing said: Patta Click to expand... thanx bros Reactions: mcwolfe
Java00 said: patta ooi Click to expand... nasanka said: BUMP Click to expand... ransing said: Patta Click to expand... thanx bros
crazybuddy Well-known member Dec 31, 2010 52,403 7,078 113 35 කෙල්ල ළඟ Jun 25, 2012 #14 පට්ටයි බං.. උඹ කාලෙකින් දැක්කෙ මචෝ..
tharuolive Member Nov 10, 2010 1,563 361 0 piliyandala Jun 25, 2012 #15 crazybuddy said: පට්ටයි බං.. උඹ කාලෙකින් දැක්කෙ මචෝ.. Click to expand... kohomada machan.. ow ban office eke wada ban me dawas wala ambanaka. mala panalamai meka damme me uba kathawak danne nadda machan? puluwan nam ikmanata dapan
crazybuddy said: පට්ටයි බං.. උඹ කාලෙකින් දැක්කෙ මචෝ.. Click to expand... kohomada machan.. ow ban office eke wada ban me dawas wala ambanaka. mala panalamai meka damme me uba kathawak danne nadda machan? puluwan nam ikmanata dapan
prazadx Well-known member Sep 2, 2011 2,008 578 113 Gampaha Jun 25, 2012 #16 දෙන්න රේප් නෑ. බම්ප් තමයි... Reactions: tharuolive
Shanidush Well-known member Jan 23, 2009 5,880 374 83 Looking for good place except SL Jun 25, 2012 #17 hehe patta
tharuolive Member Nov 10, 2010 1,563 361 0 piliyandala Jun 25, 2012 #18 prazadx said: දෙන්න රේප් නෑ. බම්ප් තමයි... Click to expand... onna ubata mage 2+