මැලේසියාවේ ගල් අරක්කු ගන්න තැනක්

kandahar

Well-known member
  • Mar 19, 2011
    13,430
    17,410
    113
    තියෙනවනම් කියපල්ලකෝ දන්න එකෙක්. හදිසියක් හදිසියක්
     

    kasun_kbp

    Well-known member
  • May 12, 2015
    18,301
    1
    59,396
    113
    Kaduwela
    Lankan Cafe inna tamil ekagen ahapan. oo ganna thanak set karai. Lion Beer pawa ganna puluwan.
    Mata uge nama mathaka na.

    +60 3-77722575
    No. 388, First Floor, Jalan 5/59, Petaling Garden, 46000 Petaling Jaya, Selangor

    Uge gawa nathnam Love Mom restuarant eke inna ekekgen ahapan. Lorong Menalu paththe thiyenne.
     

    IMMuhandiram

    Well-known member
  • Feb 6, 2012
    10,862
    11,161
    113
    තියෙනවනම් කියපල්ලකෝ දන්න එකෙක්. හදිසියක් හදිසියක්
    Masjid Jamad, China Market hariye nadda

    Lankan Cafe inna tamil ekagen ahapan. oo ganna thanak set karai. Lion Beer pawa ganna puluwan.
    Mata uge nama mathaka na.

    +60 3-77722575
    No. 388, First Floor, Jalan 5/59, Petaling Garden, 46000 Petaling Jaya, Selangor

    Uge gawa nathnam Love Mom restuarant eke inna ekekgen ahapan. Lorong Menalu paththe thiyenne.
    Pelita food restaurant tama tiyenawada KLC gawa?
    ------ Post added on Sep 29, 2022 at 4:11 PM
     

    2osama

    Well-known member
  • Oct 25, 2010
    81,633
    72,845
    113
    මාලඹේ
    Lankan Cafe inna tamil ekagen ahapan. oo ganna thanak set karai. Lion Beer pawa ganna puluwan.
    Mata uge nama mathaka na.

    +60 3-77722575
    No. 388, First Floor, Jalan 5/59, Petaling Garden, 46000 Petaling Jaya, Selangor

    Uge gawa nathnam Love Mom restuarant eke inna ekekgen ahapan. Lorong Menalu paththe thiyenne.
    OMG මුඩුක්කුව Malaysia ගැන දන්න දේවල්🤣🤣🤣
     

    kandahar

    Well-known member
  • Mar 19, 2011
    13,430
    17,410
    113
    Lankan Cafe inna tamil ekagen ahapan. oo ganna thanak set karai. Lion Beer pawa ganna puluwan.
    Mata uge nama mathaka na.

    +60 3-77722575
    No. 388, First Floor, Jalan 5/59, Petaling Garden, 46000 Petaling Jaya, Selangor

    Uge gawa nathnam Love Mom restuarant eke inna ekekgen ahapan. Lorong Menalu paththe thiyenne.
    Ado thanks ban. Thank you very much