මිදි ලාබයි මිදි කිලෝව රු 80.කිලෝව රු 80.

Sadun Buwa

Well-known member
  • Oct 7, 2012
    18,422
    2,039
    113
    UNP BANK ROBBERY 2015
    uba kiyanne sinhala ewun damallunwa marapu eka hari kiyalada? :nerd:

    mama kiyanna hadanne hari kiyala neme. degolloma wade naagena thiyenne. habai e issara. dan thiyenne anaagatha paramparaawata baara dena eka awulak karaganne nathuwa.:nerd:

    :lol::lol::lol:ubala dan LTTE ekatath support wage.ubage kawuru hari LTTE eka atawapu bus bombekin marunanam uba ohoma kiyanne naha neda?dukai ubala wage un lankawe thama inna eka gana.:(
     
    Last edited:

    Sadun Buwa

    Well-known member
  • Oct 7, 2012
    18,422
    2,039
    113
    UNP BANK ROBBERY 2015
    මම දෙමළුන්ට දෙන්නේ නැත. උඹලා ඊලාම් මිදි කියනවා නම් ඒකෙන් කියන්නෙ ඒක උංගෙ නිජබිම කියලා. උඹලම කියනවා ඒක උංගෙ නිජබිම කියලා. බම්බුව. හැම දෙමළාම ඔහොම නැහැ.

    :lol::lol:uba demalu inna paththakata thama gihin naha wage.poddak gihin balapanko.
     

    Kadaya

    Well-known member
  • Jun 5, 2009
    3,571
    258
    83
    වල
    :lol::lol::lol:ubala dan LTTE ekatath support wage.ubage kawuru hari LTTE eka atawapu bus bombekin marunanam uba ohoma kiyanne naha neda?dukai ubala wage un lankawe thama inna eka gana.:(
    yako sinhala un demallunwa maruwe para demallu lankawe army eke unwa mulin marapu nisa.:growl:..
    :lol::lol:uba demalu inna paththakata thama gihin naha wage.poddak gihin balapanko.



    LTTE eka atawapu bus bomba walin magema aya nathi wela thiyanawa. ube nathi wela thiyenawada? uba oya demallu inna pathiwala kochchara kaalayak idala thiyenawada?
    aththama kiyapan. boru nokiya. mokada oya boruwa nisa lankaawata godak dewal nathi unaa.

    uba hithanne army bomba walin demallu marila naa kiyalada?

    army eke unwa marapu ewwa. demallunwa amu amuwe puchchapuwa, ewwa nikan degollanwa kotwanna gahapu sigithi aathal.

    maanushika meheyumakin yudde iwara kala kiya kiya dangaluwata yudha muktha kalaapa walata multi brl gahapuwa, api yata News baladdi, news wala yanne "api yuda muktha kalaapa walata athawath thiyanne naa kiyala" :lol: multi barl dakalath naa wage talk denne. udin yanawa shell, multi gedi pitin.
    rothu pitin ahinsaka minissu marune demalunge langa paathakadima.:eek:
    LTTE eke unuth ewwa asse hitiye. ehema nokala nan yudde iwara karannath baa.

    mama kiyanne sinhala waradi, demala waradi kiyala neme. dan nikan kota gatta athi kiyala.:nerd:

    Rupiyal 80, 90ta lankaawema midi apita ewanne un apith ekka monawa hari tharahakata kiyalada uba kiyanne.:nerd:

    muslim un saree indiyawen rs.400 aran awith 3000ta mehe wikunanawa.
    anna un thamai kar*yo.:frown:
     
    Last edited:
    • Like
    Reactions: king_pandukabaya

    Kadaya

    Well-known member
  • Jun 5, 2009
    3,571
    258
    83
    වල
    +rep deepu kena pm ekak dapan kawda kiyala balaganna
    tag daapu ekata kiyanna one uba wankkam kiyalath liwwe sinhalen. santosai e ganawath. :D
     

    lanka37

    Junior member
  • Sep 29, 2009
    108
    8
    18
    මම මීට මාස 2කට කලින් යාපනයෙන් මිදි ගෙනාවෙ කිලො 1 රු. 150 වුනා. මම එහෙන් ගත්තේ ගිය මොඩකමට........ යාපනයේ උන් අපිව ඇන්දුවා......
     

    king_pandukabaya

    Well-known member
  • Apr 20, 2010
    13,465
    891
    113
    Colombo
    ඔන්න මමත් ඊයේ මිදි ගත්තා. කිලෝ දෙකක්ම ගත්තා. අද උදේ ගැහුවා ෆොටෝ එකක්
    :):)

    img0523ym.jpg


    img0522jy.jpg


    img0524e.jpg
     

    Kadaya

    Well-known member
  • Jun 5, 2009
    3,571
    258
    83
    වල
    ඔන්න මමත් ඊයේ මිදි ගත්තා. කිලෝ දෙකක්ම ගත්තා. අද උදේ ගැහුවා ෆොටෝ එකක්
    :):)

    img0523ym.jpg


    img0522jy.jpg


    img0524e.jpg

    :P :P :P

    මම මීට මාස 2කට කලින් යාපනයෙන් මිදි ගෙනාවෙ කිලො 1 රු. 150 වුනා. මම එහෙන් ගත්තේ ගිය මොඩකමට........ යාපනයේ උන් අපිව ඇන්දුවා......

    meheth dawalta 150i . train eke samahara welawata 250th wela thiyenawa :D sinhala demala kiyala naa. degolloma eka wagema kapatiyo. kapatikam tikak samanai.:lol: :lol::lol:
     
    Last edited:

    amilaxp

    Member
    Dec 1, 2006
    2,370
    302
    0
    ඕවා මිදි කිව්වට මිදිම නෙමෙයි බොලවු.. මිදි සහ උගුරෑස්ස කලවම් කරලා හදන එකක්. යාපනේ පෑත්තේ රවුමක් දෑම්මානම් පෙනෙයි හෑමතෑනම මිදි වතු.. ඉටලි ෆ්‍රාන්ස් වගේ බන්.. :D