blog ekakin gatta kiyala dala thiyana nisaŦĦĔ ƦȆƉǾӾ;8155687 said:post eka dapu ekatada?post eka blog ekakin gatta kiyapu ekatada sathutu wenne?![]()
blog ekakin gatta kiyala dala thiyana nisa
samahara ewun blog walin post aragena danne na.ita passe blog karayo EK ekata banala danawa


GT blog wala link dammata monawath kiyanne naŦĦĔ ƦȆƉǾӾ;8155891 said:aaa
mama blog eke link eka dennath hadala spam wei kiyala hithala dunne naa![]()
ඇත්ත කතාව මචන් මෙ බොරුවට කැගහන්නෙ යලිත් ලංකාව දෙකඩ කඩන්න ඔනි කට්ටිය,මට දවසක් ඉදියන් මගෙ මිත්රයෙක් කිව්ව කතාවක් කියන්නම්''ඉන්දියාවෙ මුසිලිම් හින්දු කොලහාලයක් ඇති කරන්න ඔනි නම් කරන්න ඔන මුස්ලිම් පල්ලියක් ඉසරහයින් උරුමස් කිලො 1කක් තිඅනෙ 1කයි හින්දු කොවිලක් ඉස්සරහින් හරකෙක් මරලා එල්ලන එකයි විතරයිලු'' එතකොට දෙපැත්තම රන්ඩුවෙනවලු,එවගෙ දැන් අපි මෙකට අනවශ්ය විදියට විරුද්දවෙලා හින්දු බක්තිකයන්ගෙ හිත් රිදවන්න ඔනිද?




ŦĦĔ ƦȆƉǾӾ;8156118 said:
aniwaryayenma me siddiyatath yatin mokak hari kumanthranayak thiyanawa
meka witharak nemei anek hama de ganama poddak tharkikawa hithala balanna ona
ape rate prashnayak nathi wunama NGO kaarayo keeyakage rassa nathi wenawada,hodata baluwoth un thama me kulappu kirilla karanne
oya elakiri eke wunath muslim prashna thiyanawane,mata hithenawa me samahara aya aththatama muslimda naththam aththatama bauddada kiyala


ŦĦĔ ƦȆƉǾӾ;8155726 said:yea i saw you trying hard out there
hwevr ppl should talk about these things,then only they can clear their misunderstandings![]()
talk , we must methana me tika denekge moda wedak nisa Tamil ayata benala wedak nehe....balamu mokada wenne kiyala........
methaniadi witharak newei onima dekadi...tika denekuge moda hanamiti adahas nisa bahutharayakata bena la wedak nehe...hebei anumatha karana ayawa hela dakinna oni...echcharai...
ŦĦĔ ƦȆƉǾӾ;8156235 said:

මම සිංහලයෙක් විම ගැන අඩම්බරයි එත් ඉටත් වඩා අඩම්බරයක් වෙනත් ජතින් එක්ක එකට ඉන්න පුලුවන් මහා ජතිකයෙක් විම ගැන , මම සුලු ජාතිකයන් තලාපෙලා ගෙන ඉන්න හදන ජතියකට අයිති උනොත් එ අඩම්බරයට මොනවා වෙවිද![]()
