-rep දෙන එක කිසිම අවුලක් නෑ. මුන් දාන comment තමා නියම. පල්ලෙහා තියෙන comment එක දාපු එකාට කියන්නේ.
අනිවා තොගේ ඈත්ත තාත්තා එක්කො බල්ලෙක් නෑත්නම් වදුරෙක්. සුවර් නෑත්නම් අම්මගෙන් අහපන්. පොන්න වේසිගේ පුතා
දෑන් සනීපද?
![]()
oka echchara ganan ganna epa ban. kiala thiyenne pawula "pitin" handi gawenna ona kiala. eh kianne lawata pitin handak gawenna kiala. onna handakin damala gahanna ona wage kiwwa nam poddak hithanna wenawa. anika garuppuwak pihiyakuth nevei ne handak ne awulak nah

. පල්ලෙහා තියෙන comment එක දාපු එකාට කියන්නේ.