මුස්ලිම් කඩ වෙනුවට සිංහල බෞද්ධ කඩ....

Malayguy

Banned
Sep 17, 2012
420
30
0
කොටස් වෙළඳ පොලේ කොටස් ලිස්ට් කරලා තියෙන සමාගම් වලට උඹලගේ ඇන්ටි මුස්ලිම් ක්‍රමේ ක්‍රියාත්මක කරන්නේ කොහමද ?
 

Malayguy

Banned
Sep 17, 2012
420
30
0
මැක් ඩොනල්ඩ් වල හරක් මස් බනිස් විකුණනවා! මැක් ඩොනල්ඩ්ස් ලංකවේ තහනම් කරමුද ?
 
Last edited:

Malayguy

Banned
Sep 17, 2012
420
30
0
සිංහලයන්ගේ සමාගම් වල මාත් කොටස් වෙළඳ පොලේ කොටස් අරන් තියෙනවා. ඒ කියන්නේ ඒ සමාගම් වල මටත් අයිතිවාසිකමක් තියෙනවා. සිංහල සමාගම් හොයන ආදායමෙන් මටත් කොටසක් එනවා. දැන් මේ වගේ දෙයක් උඹලා කොහමද නවත්තන්නේ ?
 
Sep 21, 2012
25
2
0
uba sinhala baudhdhada? Sinhala nam thoge munupurala unge siya gena tawa kaleking kiyai u maha ponna wesiyak kiyala uba mata kiuwa wagema.animka uba nam sinhala wenna be.


umba wage oluwa narak weccha set ekak inna samajeye....un tamai hama prashnetema mula....umbeta tiyenna agame kakkumak nevei....tawa ekek diyunu wene eka umbata dirawanna....eka ube asalvasi unath umbe ehemai.....musalaya
 

RAPTOR22

Member
Sep 2, 2012
285
12
0
එහෙමනම් එතිසලත් ඩයලොග් පාව්ච්චි කරන එක නතර කරපන් :)

හේ හේ ලොලේ ලොල් අපි මොබිටෙල්. අඩෝ මම අදනේ දන්නේ dialog හම්බ බ්‍රෑන්ඩ් එකක් කියලා.Thank you දෙනුවත් කලට ලොල්
මචන්ලා මෙන්න එටිසලට්

http://en.wikipedia.org/wiki/Emirates_Telecommunications_Corporation

puluwan taram ain weyan mungen
 

RAPTOR22

Member
Sep 2, 2012
285
12
0
මැක් ඩොනල්ඩ් වල හරක් මස් බනිස් විකුණනවා! මැක් ඩොනල්ඩ්ස් ලංකවේ තහනම් කරමුද ?

තෝ ගෙරි මස් කෑවට අපි කන් නෑ. තොපේ හලාල් තොපිම කාපල්ලා නිකන් මෙතන පවු නොදී වැඩක් බලන් පලයන්
 

RAPTOR22

Member
Sep 2, 2012
285
12
0
සිංහලයන්ගේ සමාගම් වල මාත් කොටස් වෙළඳ පොලේ කොටස් අරන් තියෙනවා. ඒ කියන්නේ ඒ සමාගම් වල මටත් අයිතිවාසිකමක් තියෙනවා. සිංහල සමාගම් හොයන ආදායමෙන් මටත් කොටසක් එනවා. දැන් මේ වගේ දෙයක් උඹලා කොහමද නවත්තන්නේ ?

උබ මෙතන ඇවිත් නයට කහින්න එපා. මොකා කෑ ගැහුවත් වැඩක් නේ. අපි මෙතන උබලට ආතල් දෙන් නෑ. සිංහල බෞද්ධ කඩ promote කරනවා.
 
Jul 10, 2011
5,011
473
0
එහම බැලුවනම් උඹලට බතුය් ලුණුය් හැරෙන්න වෙන කිසිම දෙයක් කන්න බැ.. මොකද කෑම ජාතිවලිං 85% ආනයන කරන්නේ පිටරටවලිං.. ඒ වයේ කොහම හරි මුස්ලිම් පුද්ගලයෙක්ගේ සම්බන්දයක් තියනවා.. ලොල්.. උඹලට අදින්න දෙයක් ඉතුරු වෙන්නෙත් නැ..
එතකොට වාහන දුවන ඒකත් නවත්තනවද? මොකද පෙට්‍රොල් ආනයන කරන්නෙත් මුස්ලිම් රටවල් වලින්නේ..
අඩො එතකොට උඹලට හින්දි ‍ෆිල් උත් බලන්න වෙන්නේ නැ.. මොකද හොද ‍ෆිල්ම්ස් එන්නේ '' කාන්'' ලගනේ.. ලොල්...එතකොට උඹලා අනාතය් නේද?? දෙමල එවුන් එක්ක කොකා දාගත්තු නිසා උඹලට අඩුමගානේ ඉන්දියාවටවත් යන්න බැ.. හැබෙය් ඒ වැරද්දම ආයිත් කරොත් ලෝකේ කොහෙටවත් යන්න බැරි වෙය්.. :eek::eek::eek:
 

RAPTOR22

Member
Sep 2, 2012
285
12
0
බොරලුගොඩ මහතා;13541974 said:
එහම බැලුවනම් උඹලට බතුය් ලුණුය් හැරෙන්න වෙන කිසිම දෙයක් කන්න බැ.. මොකද කෑම ජාතිවලිං 85% ආනයන කරන්නේ පිටරටවලිං.. ඒ වයේ කොහම හරි මුස්ලිම් පුද්ගලයෙක්ගේ සම්බන්දයක් තියනවා.. ලොල්.. උඹලට අදින්න දෙයක් ඉතුරු වෙන්නෙත් නැ..
එතකොට වාහන දුවන ඒකත් නවත්තනවද? මොකද පෙට්‍රොල් ආනයන කරන්නෙත් මුස්ලිම් රටවල් වලින්නේ..
අඩො එතකොට උඹලට හින්දි ‍ෆිල් උත් බලන්න වෙන්නේ නැ.. මොකද හොද ‍ෆිල්ම්ස් එන්නේ '' කාන්'' ලගනේ.. ලොල්...එතකොට උඹලා අනාතය් නේද?? දෙමල එවුන් එක්ක කොකා දාගත්තු නිසා උඹලට අඩුමගානේ ඉන්දියාවටවත් යන්න බැ.. හැබෙය් ඒ වැරද්දම ආයිත් කරොත් ලෝකේ කොහෙටවත් යන්න බැරි වෙය්.. :eek::eek::eek:


මරු කතාව.... එහෙම කියල අපි තම්බි කඩ වලින්ම බඩු ගන්නම්. හලාල් දේවල්ම පාවිච්චි කරන්නම්. තව වෙන මොනවද කර ගන්න ඕනේ. අන්තිමේදී කොනත් කැප ගෙන මුස්ලිම් වෙන්නම. එහෙම හෝදයිද මන්දා? ලොලේ ලොල්. උබල දැනගනිල්ලා සිංහලුන්ට කරන්න පුළුවන් දේවල් උබල තාම දැකල නෑ. යකෝ දෙමල මිනිස්සු ගම මනුස්සකම තියනවා තොපි වගේ පාහර නෑ. තොපි වගේ මැටි මොළ වලට ඕව තේරෙන් නෑ. කෑ ගහපල්ලා අපි බය වෙයි. එකෙක් හරි තේරුම් ගයිනේ මොකක්ද මේ කියන්නේ කියලා
 
Jul 10, 2011
5,011
473
0
මරු කතාව.... එහෙම කියල අපි තම්බි කඩ වලින්ම බඩු ගන්නම්. හලාල් දේවල්ම පාවිච්චි කරන්නම්. තව වෙන මොනවද කර ගන්න ඕනේ. අන්තිමේදී කොනත් කැප ගෙන මුස්ලිම් වෙන්නම. එහෙම හෝදයිද මන්දා? ලොලේ ලොල්. උබල දැනගනිල්ලා සිංහලුන්ට කරන්න පුළුවන් දේවල් උබල තාම දැකල නෑ. යකෝ දෙමල මිනිස්සු ගම මනුස්සකම තියනවා තොපි වගේ පාහර නෑ. තොපි වගේ මැටි මොළ වලට ඕව තේරෙන් නෑ. කෑ ගහපල්ලා අපි බය වෙයි. එකෙක් හරි තේරුම් ගයිනේ මොකක්ද මේ කියන්නේ කියලා

දෙමළ මිනිස්සුන්ට මනුස්සකම තියනවා කිව්වා?? එහෙනම් ඇය් උන් එක්ක යුද්ද කරේ..ප්‍රශ්නය සමාදනයෙන් විසදගන්න තිබුනනේ.. හැබෙය් උඹ කියපු කතාවනම් ඇත්ත..උන් ලග මනුස්සකම තියනවා..කියන උන් ලග තමය් නැත්තේ..
කොන කපනේක කොච්චර දෙයක්ද බං.. ගිහිල්ලා ඩොකා ලගට ගිහිල්ලා අහපං.. දැන් ඔය බටහිර නලුවොත් කපාගන්නවා කියන්නේ..
හලාල් කියනෙකේ තේරුම දන්නවනම් උඹලත් හලාල් කෑම තමය් කන්නේ.. නිවට වෙන්නෙපා සහෝදරයා.. :dull::dull:
 

RAPTOR22

Member
Sep 2, 2012
285
12
0
බොරලුගොඩ මහතා;13542053 said:


දෙමළ මිනිස්සුන්ට මනුස්සකම තියනවා කිව්වා?? එහෙනම් ඇය් උන් එක්ක යුද්ද කරේ..ප්‍රශ්නය සමාදනයෙන් විසදගන්න තිබුනනේ.. හැබෙය් උඹ කියපු කතාවනම් ඇත්ත..උන් ලග මනුස්සකම තියනවා..කියන උන් ලග තමය් නැත්තේ..
කොන කපනේක කොච්චර දෙයක්ද බං.. ගිහිල්ලා ඩොකා ලගට ගිහිල්ලා අහපං.. දැන් ඔය බටහිර නලුවොත් කපාගන්නවා කියන්නේ..
හලාල් කියනෙකේ තේරුම දන්නවනම් උඹලත් හලාල් කෑම තමය් කන්නේ.. නිවට වෙන්නෙපා සහෝදරයා.. :dull::dull:

උබ කියනකම් හිටිය මම ඔය ටික කරන්න. කමක් නැද්ද මන්ද එහෙම කරාට.
 

RAPTOR22

Member
Sep 2, 2012
285
12
0
අයෙත් වැඩේට සෙට් වෙමු. කොහෙවත් යන උන්ගේ පොස්ට් වලට රෙප්ල්ය් දාල සීන් එකත් අමතක උණා
 

RAPTOR22

Member
Sep 2, 2012
285
12
0
<<<<<<<නුගේගොඩ සිංහල බෞද්ධ කඩ>>>>>>
CIB Shopping Center
Vijaya saree
M.D. Gunasena Book Shop
Sausiri Nugegoda
Balanna Shoe shop



<<<<<<<මහරගම සිංහල බෞද්ධ කඩ>>>>>>
Hemantha Textiles

 

JEYkamal

Member
Mar 9, 2012
1,068
108
0
<<<<<<<නුගේගොඩ සිංහල බෞද්ධ කඩ>>>>>>
CIB Shopping Center
Vijaya saree
M.D. Gunasena Book Shop
Sausiri Nugegoda
Balanna Shoe shop



<<<<<<<මහරගම සිංහල බෞද්ධ කඩ>>>>>>
Hemantha Textiles

ඔච්ච්රද බන් තියෙන්නේ...
 

smaldeniya

Well-known member
  • Feb 18, 2007
    3,615
    484
    83
    පෘතුවියේ
    ජයවේවා දිගටම කරන් යන්න මේ ගැන වෙනම ඩේටා බේස් එකක් හැදුව නම් හරි ඉසස්සෙල්ලම නෝ ලිමිට් ඇන්ඩ් ග්ලිට්ස් එක වර්ජනය කරන්න ගන්න ( ඉස්සරට වඩා දැන් ඉන්න තරුණ අය ඒ ගැන දැනුවත් වෙලා ඉන්න එක ගැන සන්තෝසයි ඇත්තටම )

    ඌරොව මඩකලපුවෙන් මුහුදට තල්ලු කරලා දාන දවස වැඩි ඈතක නෙවේ උන් මෙහෙ එක පන්සලකට හරි අතක් තිබ්බොත් බාවනවා ඌරො රැලම
     
    • Like
    Reactions: coder