මුස්ලිම් කාන්තාවක් සමග රූම් යන්නෙ කොහොමද?

ThadiPollenCepaDenawa

Well-known member
  • Apr 11, 2025
    2,821
    5,085
    113
    පයියාගල
    මේකයි ප්‍රශ්නෙ
    එයා බැදල
    අදින්නේ අර බෙඩ්ශීට් ටයිප් ඩිසයින් තියෙන ඒව. ඔලුවෙ රෙද්ද ගැලෙව්වත් ඒ හින්ද පේනව මෝශ්ලිම් කියල.
    මං මෝශ්ලිම් කෙල්ලෙක් එක්ක රූම් ගිහින් නෑ මීට කලින්. රූම් කීවට යන්නෙ 3Star වැදගත් හොටෙල් එකකට.
    ඔය ඇදුම දැක්කම වටේ අන්තවාදී හම්බයො ටිපර්වෙයිද.
     

    raman2

    Well-known member
  • Feb 16, 2009
    10,012
    12,101
    113
    Mukuth seen ekak na, as witharak pena burqua dapu ganu inna samaha muslim kollo pawa normal kalisam shirt andala inne...
     
    • Like
    Reactions: Rasika212

    kasun_kbp

    Well-known member
  • May 12, 2015
    18,304
    1
    59,402
    113
    Kaduwela
    jZRTixp.jpeg

    Inshaallah.gif
     

    Rasika212

    Well-known member
  • Jun 18, 2010
    3,967
    3,291
    113
    යන තැන අනුව තමයි වාහනේක ගිහින් නේ යන්නේ පාරේ එවුන්ට වාහනේ ඇතුල පෙන්නේ නැනේ පෙනුනත් උන්ට කියන බැනේ උම්බත් මුස්ලිම් නෙවයි කියලා කතා කරන්නේ නැතුව උන්ට ගොඩක් දේවල් හරම් නිසා පොඩි සැපක් දුන්නාම පස්සෙන් එන්නේ.
     
    • Like
    Reactions: Naughtykolla48

    Mr UNKNOWN

    Well-known member
  • Jun 19, 2016
    11,864
    31,102
    113
    කෙල්ලට සාමාන්‍ය ඒකි වෙනදා අදින මුස්ලිම් ඇදුම් ඇදන් එන්න කියලා උබ බුර්කා එකක් ඇදන් පලයන් ඇසුත් වැහෙන්න 😎
     

    Nanosudha

    Well-known member
  • Dec 28, 2012
    5,165
    4,937
    113
    මේකයි ප්‍රශ්නෙ
    එයා බැදල
    අදින්නේ අර බෙඩ්ශීට් ටයිප් ඩිසයින් තියෙන ඒව. ඔලුවෙ රෙද්ද ගැලෙව්වත් ඒ හින්ද පේනව මෝශ්ලිම් කියල.
    මං මෝශ්ලිම් කෙල්ලෙක් එක්ක රූම් ගිහින් නෑ මීට කලින්. රූම් කීවට යන්නෙ 3Star වැදගත් හොටෙල් එකකට.
    ඔය ඇදුම දැක්කම වටේ අන්තවාදී හම්බයො ටිපර්වෙයිද.
    ekita adumak aran waren, change ekak da ganna kiyanpan vehice ekedi
     

    Amith0424

    Well-known member
  • Oct 27, 2010
    14,335
    24,543
    113
    ℒ𝓸𝓬𝓪𝓽𝓲𝓸𝓷
    මුස්ලිම් ගැනු තොපෙ වරිගෙ එවුන් වගෙ එක එකා එක්ක රූම් යන්නෙ නැ..උන්ට අහෙනියක් නැ තොපි වගෙ එවුන් එක්ක මගුලෙ යන්න
    ඔන්න අහගත්තනෙ. :rofl:
     
    • Haha
    Reactions: Cypress

    handley

    Well-known member
  • Jun 24, 2018
    7,306
    10,164
    113
    මුස්ලිම් ගැනු තොපෙ වරිගෙ එවුන් වගෙ එක එකා එක්ක රූම් යන්නෙ නැ..උන්ට අහෙනියක් නැ තොපි වගෙ එවුන් එක්ක මගුලෙ යන්න
    Ado mage yaluwke hitiya stf madakalapuwa pette stf kollo muslim genunta tiyan arinawalu ban unge minissi ratalu,e genunta maara mol Lu ekek gahala wena ekekta set karanawalu
     

    OverSyze

    Well-known member
  • Jun 25, 2022
    5,366
    1
    5,054
    113
    Sin-tertainment Den
    Ado mage yaluwke hitiya stf madakalapuwa pette stf kollo muslim genunta tiyan arinawalu ban unge minissi ratalu,e genunta maara mol Lu ekek gahala wena ekekta set karanawalu
    Unge mola eliyata penanne naha.patta pressure eka explode wenawa room ekedi.unge culture ekai family restrictions hinda
    මෝල season wela tiyenne limit panala
     

    handley

    Well-known member
  • Jun 24, 2018
    7,306
    10,164
    113
    Unge mola eliyata penanne naha.patta pressure eka explode wenawa room ekedi.unge culture ekai family restrictions hinda
    මෝල season wela tiyenne limit panala
    Oa arab porn balahanko kohomath unta ambanaka mol unge minissu unath tiyan hodata Hukanawa ape un wage neme

    ආමි කාරයො කොහොමත් මර සැප අපෙ ගෙදරට උයන්න ආව ගැනු දෙන්නෙක් උන් දෙන්නටම අකුරෙගොඩ military headquarters වල ඉන්න උන් ගහ්නව
    ------ Post added on May 10, 2025 at 9:27 PM
     

    Cypress

    Well-known member
  • Jul 22, 2021
    16,177
    27,654
    113
    මේකයි ප්‍රශ්නෙ
    එයා බැදල
    අදින්නේ අර බෙඩ්ශීට් ටයිප් ඩිසයින් තියෙන ඒව. ඔලුවෙ රෙද්ද ගැලෙව්වත් ඒ හින්ද පේනව මෝශ්ලිම් කියල.
    මං මෝශ්ලිම් කෙල්ලෙක් එක්ක රූම් ගිහින් නෑ මීට කලින්. රූම් කීවට යන්නෙ 3Star වැදගත් හොටෙල් එකකට.
    ඔය ඇදුම දැක්කම වටේ අන්තවාදී හම්බයො ටිපර්වෙයිද.
    රූම් එකට ඇවිදගෙන ගිහින් බලපන්? :ROFLMAO:. ඊයා යකෝ ඕකුන් නාන්නෙත් නෑ. එකම පඩංගුව අඳින්නේ. ගඳ උහුලගන්න බැරිවෙයි. ගූ වලක සතියක් විතර එක දිගට ලැගලා හිටපු ඊරියෙක්ට ඉකුවා වගේ තියෙයි 🤮. උකපු දවස ඉඳලා සතියකට පස්සේ තොගේ ජුන්ඩා කුණුවෙලා හැලෙයි 🥴.
     

    DiksonAlex

    Well-known member
  • Sep 7, 2021
    5,611
    5,604
    113
    Colombo
    මේකයි ප්‍රශ්නෙ
    එයා බැදල
    අදින්නේ අර බෙඩ්ශීට් ටයිප් ඩිසයින් තියෙන ඒව. ඔලුවෙ රෙද්ද ගැලෙව්වත් ඒ හින්ද පේනව මෝශ්ලිම් කියල.
    මං මෝශ්ලිම් කෙල්ලෙක් එක්ක රූම් ගිහින් නෑ මීට කලින්. රූම් කීවට යන්නෙ 3Star වැදගත් හොටෙල් එකකට.
    ඔය ඇදුම දැක්කම වටේ අන්තවාදී හම්බයො ටිපර්වෙයිද.
    උඹ මුස්ලිම් පිරිමිය විදයට ඇන්දපන්...
     
    • Haha
    Reactions: Cypress