මුස්ලිම් කෙල්ලෝ වෙලා විදින දුක

Status
Not open for further replies.

Halal Badu

Member
Apr 27, 2016
61
1
0
nawaththanda be bang........

sinhala kellanta muslim kollek dakkama inda be............

kochchra nawaththanta try karath ubala fail....................

yaa,,it is true.most of married sinhala ladies come with us.very very easy to take to bed.There many stories to share.we enjoy and share with other muslim boys.sinhala women like it
 

Save Muslim Girls

Junior member
  • Apr 26, 2016
    450
    29
    18
    husband kuwait.ekige gedara mage yaluwathama night duty.habai,,u thaniyama yan ne.thawa ekek ekeng yanawa.giya sathiya mawath ekengkeela introduce kara.api denna eliyewenakam marui marui duty kara.

    muslim kollo kiwwaama sinhala genu ematha ussala dena.
     

    Halal Badu

    Member
    Apr 27, 2016
    61
    1
    0
    husband kuwait.ekige gedara mage yaluwathama night duty.habai,,u thaniyama yan ne.thawa ekek ekeng yanawa.giya sathiya mawath ekengkeela introduce kara.api denna eliyewenakam marui marui duty kara.

    muslim kollo kiwwaama sinhala genu ematha ussala dena.

    wow super.carry on
     

    Sharma01

    Well-known member
  • Jun 3, 2015
    3,583
    332
    83
    husband kuwait.ekige gedara mage yaluwathama night duty.habai,,u thaniyama yan ne.thawa ekek ekeng yanawa.giya sathiya mawath ekengkeela introduce kara.api denna eliyewenakam marui marui duty kara.

    muslim kollo kiwwaama sinhala genu ematha ussala dena.
    ඔව් වෙන්න ඇති. කුවෙට් වල සිංහල කොල්ලො ඔක්කොටම ඉන්නෙ පිලිපින් රුසියන් කෙල්ලො. තොපි අනාථ මුස්ලිම් උන්ට ගෑනු නැති හින්ද සිංහල ගෑනු පසෙ යනව ඇති.
     

    gtkisaru

    Well-known member
  • Dec 30, 2007
    10,265
    656
    113
    Los Ratmalanos.
    BQd4XyVCcAAvm_K.jpg


    BB_uPQZCMAMDKHI.jpg


    CftMyEjUYAAQ--G.jpg


    article-0-1192BD1E000005DC-743_306x787.jpg


    tumblr_ll3c7rtqI11qfm9c9o1_500.jpg


    12331703_938887952832421_332892001_n.jpg


    wBKLd7SxxoGsLeOYm0PSjgera8TWSCFjckDRtntKIDQ.jpg


    When+the+burka+comes+off_01ef1c_4361816.jpg


    wBKLd7SxxoGsLeOYm0PSjgera8TWSCFjckDRtntKIDQ.jpg

    :lol:
     

    sha34

    Well-known member
  • Apr 11, 2015
    871
    895
    113
    සමහරු rep කපල තිබුනා සමහරු rep දීලා තිබුනා මේක මම ලියපු ලිපියක් නෙමෙයි ඒක theard එකේ දාලා තියනවා rep හොරෙන් කපල යන අයට කියන්නේ මෙතන දාලා තියන දේ වැරදි නම් කරුනු දාලා පැහැදිලි කිරීමක් මෙතන කරන්න ඇයි තමන්ගේ මතය ඉදිරිපත් කරන්න බය වෙන්නේ:P:P
     
    Last edited:

    sha34

    Well-known member
  • Apr 11, 2015
    871
    895
    113
    aththa kiyapan uba thambi kallakata try karala ba kiwwa neda :rofl:
    lol :P:P

    සමහරු rep කපල තිබුනා සමහරු rep දීලා තිබුනා මේක මම ලියපු ලිපියක් නෙමෙයි ඒක theard එකේ දාලා තියනවා rep හොරෙන් කපල යන අයට කියන්නේ මෙතන දාලා තියන දේ වැරදි නම් කරුනු දාලා පැහැදිලි කිරීමක් මෙතන කරන්න ඇයි තමන්ගේ මතය ඉදිරිපත් කරන්න බය වෙන්නේ:P:P

    යන්නේ කොහෙද මල්ලෙ පොල්:P:P:P
     
    Status
    Not open for further replies.