මුස්ලිම් නොවන ඔන්ලයින් ෂොප්ස්

Chamath2015

Member
Aug 29, 2015
4,745
576
0
Moratuwa
සිරා බන් මුස්ලිම් උන්ට ඔන්ලයින් බිස්නස් එක අල්ලගන්න දෙන්න නරකයි. ජාතිවාදය නිසා කියනවා නෙවෙයි, ඒකාධිකාරය නිසයි මේක කියන්නේ. යම් කිසි ජාතියක්, සමාගමක්, සංවිධානයක් ඒකාධිකාරයක් පවත්වාගෙන යනවා නම් ඒක ටිකක් භායනක දෙයක්. මුස්ලිම් උන් හැම පැත්තේන්ම බිස්නස් අල්ලගෙන තියෙන්නේ, එහෙම උනාම උන් මොනවා හරි ඉල්ලුවාම ආණ්ඩුවට දෙන්න වෙනවා, නැත්නම් උන් වර්ජනය කරොත් අපි කාලත් ඉවරයි.
 

Sinhala King

Well-known member
  • Feb 2, 2013
    1,104
    552
    113
    mydeals.lk - මුස්ලිම් (මොබිටෙල් නෙවෙයි)
    Takas.lk - මුස්ලිම්
     

    Sinhala King

    Well-known member
  • Feb 2, 2013
    1,104
    552
    113
    ela ela bn uba kiyaddi man takas eke wifi dongle ekak bala bala indiye man ganne anh thnq mchn :yes::yes:

    ටකස් එකේ නම් මචං ඉහල පුටු ටිකක් අපේ එව්න්ට දීලා හරි තියනවා. (අයිතිකාරයා හම්බයා උනාට) මයි ඩිල් එක නම් පට්ටම හම්බ ගුහාව මචං. ඇතුලේ වැඩකරන උන් ඔක්කොම වගේ හම්බයෝ.
     

    kellsupun

    Member
    Feb 12, 2010
    61,910
    3,299
    0
    Disce aut Discede
    ටකස් එකේ නම් මචං ඉහල පුටු ටිකක් අපේ එව්න්ට දීලා හරි තියනවා. (අයිතිකාරයා හම්බයා උනාට) මයි ඩිල් එක නම් පට්ටම හම්බ ගුහාව මචං. ඇතුලේ වැඩකරන උන් ඔක්කොම වගේ හම්බයෝ.

    :shocked: un market eka allalane bn methana sinhala sites publishwath nah ado aparade bn :sorry:
     

    Voltage

    Well-known member
  • Feb 6, 2012
    21,748
    1
    15,146
    113
    ටකස් එකේ නම් මචං ඉහල පුටු ටිකක් අපේ එව්න්ට දීලා හරි තියනවා. (අයිතිකාරයා හම්බයා උනාට) මයි ඩිල් එක නම් පට්ටම හම්බ ගුහාව මචං. ඇතුලේ වැඩකරන උන් ඔක්කොම වගේ හම්බයෝ.

    Tasak eke owner kauda ? (muslim da ? :shocked: )
    mama badu aran nam na, man hithuwe sinahala kiyala 100%
     

    Sinhala King

    Well-known member
  • Feb 2, 2013
    1,104
    552
    113
    :shocked: un market eka allalane bn methana sinhala sites publishwath nah ado aparade bn :sorry:

    ඔව් බන් අර ටකස් එකේ හම්බයා ඒක සිංහල සයිට් එකක් වගේ පෙන්නගෙන අපිව අන්දනවා. බලපං එලකිරියේ මෙච්චර දැනුම තියන සිංහල කොල්ලෝ ඉන්නවා. දෙතුන් දෙනෙක් එකතු වෙලා හොද ඔන්ලයින් ෂොප් එකක් පටන්ගත්තනම් කොච්චර වටිනවද. මේක ඇතුලෙම බිස්නස් එකත් හදාගන්න පුලුවන්.
     

    Sinhala King

    Well-known member
  • Feb 2, 2013
    1,104
    552
    113
    Takas koheda ban muslim

    උඹ හිතන්නේ ඕක ලහිරු පද්මලාල්ගේ කියලද? නැත්තං කාලිංගගේ කියලද? උන් දෙන්නම කරන්නේ Moosajee Sons එක අයිති Murtaza Moosajee කියන හම්බයට හම්බු කරලා දෙන එක තමයි.
     

    qwee123

    Well-known member
  • Jun 17, 2011
    1,367
    199
    63
    www.fascinoLK.com.

    අය්තිය නියම සිංහලයෙක් වන මම .

    Bro professional widihata wade karapan machan... Umbe web eke kisima Professional look eka nane Umbawa down karanna kiyanawa newe but... customer kenek apu gaman badu hoyganna lesi wenna,professional look ekak thiyenna oni.. podi idea ekak dunne
     
    • Like
    Reactions: rm1980

    kellsupun

    Member
    Feb 12, 2010
    61,910
    3,299
    0
    Disce aut Discede
    ඔව් බන් අර ටකස් එකේ හම්බයා ඒක සිංහල සයිට් එකක් වගේ පෙන්නගෙන අපිව අන්දනවා. බලපං එලකිරියේ මෙච්චර දැනුම තියන සිංහල කොල්ලෝ ඉන්නවා. දෙතුන් දෙනෙක් එකතු වෙලා හොද ඔන්ලයින් ෂොප් එකක් පටන්ගත්තනම් කොච්චර වටිනවද. මේක ඇතුලෙම බිස්නස් එකත් හදාගන්න පුලුවන්.

    ado sirane bn aparade :sorry: ado kawuru hari karpallaoko meh wage hodata ape thiyena ewage site anthimai bn sinhala ewa :sorry: