මුස්ලිම් පෙම්වතාගෙන් දූෂණය වූ සිංහල තරුණ

luxmen

Member
Jul 17, 2012
15,961
540
0
paper ekaka thibuna news ekak---foreign country ekaka vivahaka yuvalak[married] , wife husband ta viruddhava case ekak dala vandiyak ganna-----Dusanaya kala kiyala------Dusanaya kala nam hira daduvam or Vandiyak ganna puluwan. Married couple valatath ema nithiya bala paanava. Vivahaka [married] unath BALEN KALOTH [WIFE KAMATHI NATHI TIME EKAKADI] EYA DUSANA CHODANAVA YATATHE NADU PAVARIYA HAKA.
 
Last edited:

KELAUNA77

Member
May 10, 2016
68
4
0
sinhalada muslim da kiyala na machan. dan godak kollo boru kiyala love wage pennala gahala maru wena eka thamai karanne.

eth genuine kolleknam thamanta sathutak deepu kellata kawadawat ohoma karanne nehe.

owa maha ponna wada.
 

aggregate

Well-known member
  • Jun 8, 2011
    10,707
    11,095
    113
    සින්හල කොල්ලෙක් කෙල්ලව දූශනය කරලා බඳින්න බෑ කිව්වොත් අවුලක් නෑ වගේ සීන් එකක් මට පේන්නෙ.ලංකාවෙ හැම ජාතියකම වැරදි සිද්ද වෙනවා.අපේ අපාට්මන්ට් එකකට එක පාරක් ආව තාත්තයි දුවයි. උන් දෙන්නම මුස්ලිම් මුන් දෙන්න ශේප් එකේ ඉඳල කිසි කරදරයක් නැතුව සල්ලිත් ගෙවල ගියා ඒත් පස්සෙ තමා ආරන්චි උනේ සීන් එක මේ තාත්ත තමන්ගෙ දුවව එක එක කොල්ලන්ට විකුනලා උන්ගෙ සල්ලි කඩා ගන්න සිද්දියක් තිබුනෙ උන්ට සින්හලද මුස්ලිම්ද කියල නෑ සල්ලි හම්බෙනව නං.මුස්ලිම් සින්හල කියල වෙනසක් නෑ ඔක්කොම එකයි ලංකාවෙ ඉන්නෙ පජාත ඩයල්.
     

    redhat

    Well-known member
  • Aug 2, 2008
    3,143
    2,542
    113
    Redhat lab - Aukland
    ඔය වගේ හම්බයන්ගේ ඇට දෙක තලන්න ඕනේ

    ඕකව උස්සලා කරන්න ඕනේ ඔය වගේ වැඩක්
     
    • Like
    Reactions: anurusun

    DIGger

    Member
    May 18, 2016
    689
    74
    0
    හෝර්ටන් තැන්නෙත් යන්න බැහැ බන් අස්සවල් වල කොල්ලෝ ගහන සීනුයි හු+න සීනුයි පිරිලා එක පැත්තකම. දැන් නම් පොලිසියෙනුත් යනවා ඒවට ප්‍රසිද්ධ පැත්තෙ :baffled:
     

    barath dpriye

    Well-known member
  • Sep 20, 2014
    3,239
    1,174
    113
    ෙකාන කපපු පකයන්ට කියලා හුකාගන්න සිංහල ෙව්සියන්ට පුදුම අමාරුවක් තිෙයන්ෙන්.