මුස්ලීම්වරුන්ගෙන් ලාංකීය සමාජයට දායකත්&#

sirajstc

Well-known member
  • Apr 2, 2008
    58,814
    1,618
    113
    ~*~CeYLoN..~*~
    u ehema kare nattam api oka dakinne nane bnz
    tnx bro good post
    :yes::yes::yes::yes:
    rep denna barilu:(

    :D:D:DIts okey.....

    Sinhalese n Muslims are best friends in these days also.. there is no war between them ;)

    yeah Thank Allah...:D:D

    thanks Siraj... namuth samaharunta dirawana ekak naha meyka.
    Eyala aasa karanne Lokema Eyalage wahalluwela eyalata pakkilikam karaaya kiyana Ithihasayak gana Ahannatai..

    ow ow eka etta :baffled:

    Rajakam Kalath kalakam paladunne kaatada kiyala Kiyanna Awashsha nahane..
    A'kaale Rajawaru සැඟවුනු තැන් gana adatath saakshi thiyenawa..:nerd:
    Dayawatee la Dalsi la une ahawal ekaka neweine..:lol::lol::lol:


    :lol::lol::lol:
     

    danukapeiris

    Well-known member
  • Apr 14, 2007
    6,952
    1,906
    113
    mudukku culture eka, podi podi gubbeyam hadagena eka thawath palliyakuth gahana culture ekakth ubala genama thama awe....

    eththa tikak thittai
     

    danukapeiris

    Well-known member
  • Apr 14, 2007
    6,952
    1,906
    113
    e oyaalata :P

    "දිවයිනේ සැඟවුණු ප්‍රදේශවල විශේෂයෙන්ම නැගෙනහිර පළාත්වල මේ නොදියුණු පුරුද්ද තවම දැකිය හැකිය"

    oyamane kiyanne.... :rofl::rofl:
    law quality products, hora badu sell karala culture eka....
     
    • Like
    Reactions: prasannaf

    djHiran

    Well-known member
  • Oct 6, 2006
    2,764
    295
    83
    USA
    ලංකාව බෞද්ධ රටක් නිසා තමං කැමති ආගමක් දහමක් අදහගෙන ඉන්න පුළුවන් කම කොයි කාටත් ලැබිල තියන එක ගැන සතුටු වෙයල්ලා. හැබැයි සිංහල බෞද්ධයා සාමයට ඉතාම ලැදි බව තේරුම් ගන්නෙත් එවැනිම තවත් ජාතියක් විතරයි!
    sirajstc ඉදිරිපත් කරල තියන ඡායාරූප හරි අගෙයි. ඔහොම යං! rep+
     

    ela_eluwa120

    Member
    Apr 23, 2009
    17,654
    691
    0
    Beaver Land
    "දිවයිනේ සැඟවුණු ප්‍රදේශවල විශේෂයෙන්ම නැගෙනහිර පළාත්වල මේ නොදියුණු පුරුද්ද තවම දැකිය හැකිය"

    oyamane kiyanne.... :rofl::rofl:
    law quality products, hora badu sell karala culture eka....
    :lol::lol:
     

    sirajstc

    Well-known member
  • Apr 2, 2008
    58,814
    1,618
    113
    ~*~CeYLoN..~*~
    ලංකාව බෞද්ධ රටක් නිසා තමං කැමති ආගමක් දහමක් අදහගෙන ඉන්න පුළුවන් කම කොයි කාටත් ලැබිල තියන එක ගැන සතුටු වෙයල්ලා. හැබැයි සිංහල බෞද්ධයා සාමයට ඉතාම ලැදි බව තේරුම් ගන්නෙත් එවැනිම තවත් ජාතියක් විතරයි!
    sirajstc ඉදිරිපත් කරල තියන ඡායාරූප හරි අගෙයි. ඔහොම යං! rep+

    :D:D:D

    Allahu Akbar

    :D:D

    thanks bro

    wb :D:D
     

    tharo911

    Member
    Aug 7, 2007
    666
    195
    0
    LaIsLa Bonita Islands
    Rajakam Kalath kalakam paladunne kaatada kiyala Kiyanna Awashsha nahane..
    A'kaale Rajawaru සැඟවුනු තැන් gana adatath saakshi thiyenawa..:nerd:
    Dayawatee la Dalsi la une ahawal ekaka neweine..:lol::lol::lol:

    Sagawunu Than Ithin Hambayo Kelam kiyala Ape rata Pawala
    Dunna ewa thami,Suddoonta kiyapu tharamak kelam Kiwwe
    Pita ratawala gihialath Oka thami Karanne
    :growl:
     
    • Like
    Reactions: Rana Rala

    coolkasun

    Well-known member
  • Sep 1, 2008
    21,255
    2,452
    113
    37
    :rolleyes::rolleyes::rolleyes:

    මාර දායකත්වය මචන් , ගොඩක් උන් පාරක යන්නවත් දන්නෑ , අපි උන්ගෙ වැඩ ඉවරවෙනකන් බලන් ඉන්න ඕන , උබලගේ උන්ගේ ප්‍රදේශයක් ලගින් යද්දි හොදට ඒක බලාගන්න පුලුවන් , අපි දන්නව උබලට උවමනා මොනවද කියල. හැබැයි කොල්ලො වෙලාවක කනව සිකුරුයි අම්බානකට , (මෙහෙම නැති උනුත් ගොඩක් ඉන්නව හොදේ )
     
    Last edited:

    gazaly

    Member
    Nov 21, 2006
    11,736
    207
    0
    S.A
    Sagawunu Than Ithin Hambayo Kelam kiyala Ape rata Pawala
    Dunna ewa thami,Suddoonta kiyapu tharamak kelam Kiwwe
    Pita ratawala gihialath Oka thami Karanne
    :growl:


    Ai umbata Lajja hithunada A'kaale Mahaa Weerayan sudda elawagena Eddi Eyala Pana baye Sanga una Kiyana Eka kiwwama? Ehenam Eyala Officially badu Gahanna kiyalama Hadaa Gatthu Antappuraya kiyana
    Red Light Aria wala gahanu 700-1000 wage thiyan baduma gaha gaha Hitiya A'wa gana kiwwoth monawain monawa weida? :rolleyes::rofl::P:lol:

    Muslim Aya Kaatada kelam kiwwe? Kiwwath Kiwwe Apida Umbalagema unda? Ithihase Dannawada Umbata? nathinam poddak A'gana Hoyala balapan.. kappetipolala kare monawada ? passe sudda paradina paatak penunama pakshe maru karala aaith Sinhalayanta ekathu une kawda?
     

    tharo911

    Member
    Aug 7, 2007
    666
    195
    0
    LaIsLa Bonita Islands
    Ai umbata Lajja hithunada A'kaale Mahaa Weerayan sudda elawagena Eddi Eyala Pana baye Sanga una Kiyana Eka kiwwama? Ehenam Eyala Officially badu Gahanna kiyalama Hadaa Gatthu Antappuraya kiyana
    Red Light Aria wala gahanu 700-1000 wage thiyan baduma gaha gaha Hitiya A'wa gana kiwwoth monawain monawa weida? :rolleyes::rofl::P:lol:

    Muslim Aya Kaatada kelam kiwwe? Kiwwath Kiwwe Apida Umbalagema unda? Ithihase Dannawada Umbata? nathinam poddak A'gana Hoyala balapan.. kappetipolala kare monawada ? passe sudda paradina paatak penunama pakshe maru karala aaith Sinhalayanta ekathu une kawda?

    An Yako Apita Lajj ahithenna Deyak na,Mokda Api ithihase idala lajja
    Hithena wada Karla Naha, eath Thopila lata Nam Lajjawak Naha, kelam Kiwwe
    Thope Hathi Karae thami Yako, Ane tyhoi Mami dnana ithihase, Palliwa
    Hark Mas gath gann kaka.inn thopila dannaada yako Pae ithihase
    Raja kenk ge Anthppurayak gana tho danne Na mokakkda kiya,
    Ai thope ewun 7 k ganne ,Tho me Apita ithihse uganna enna One Na
    Ubala danne ubalage palliye Kiyala dunna Ithihase..
     

    gazaly

    Member
    Nov 21, 2006
    11,736
    207
    0
    S.A
    An Yako Apita Lajj ahithenna Deyak na,Mokda Api ithihase idala lajja
    Hithena wada Karla Naha, eath Thopila lata Nam Lajjawak Naha, kelam Kiwwe
    Thope Hathi Karae thami Yako, Ane tyhoi Mami dnana ithihase, Palliwa
    Hark Mas gath gann kaka.inn thopila dannaada yako Pae ithihase
    Raja kenk ge Anthppurayak gana tho danne Na mokakkda kiya,
    Ai thope ewun 7 k ganne ,Tho me Apita ithihse uganna enna One Na
    Ubala danne ubalage palliye Kiyala dunna Ithihase..

    umbata Umbe Ithihaseth Danne naha ape aagamath danne naha Ehenam mona pakakatada yako umbala sinhayo kiya kiya inne? ha kiyapiya mata.. yako Sinhaya kiyanne sinha deynuwa dhadayak karan aawama Witharak A'mas kaala..namuth maha hayyen sadde daana Kale Inna kammalima sathta.. Mada peradigata gahanu yawala hambakaran kana jaathiyak hatiyata baluwama Umbala Niyama Sinhayo thamai...

    Ape Un kawadada 7k gatthhe.. Muslim unta ganna puluwan uparimayen 4k witharai A'kath godak neethidaala thiyenne aawata giyata ganna baha.. namuth Umbalage Rajawaru gahanu 1000k ekapaarata thiyan hitiye Ahawal Ekakatada?
    :lol:
     

    L-smacker

    Member
    Jan 22, 2010
    1,450
    119
    0
    West Virginia
    umbata Umbe Ithihaseth Danne naha ape aagamath danne naha Ehenam mona pakakatada yako umbala sinhayo kiya kiya inne? ha kiyapiya mata.. yako Sinhaya kiyanne sinha deynuwa dhadayak karan aawama Witharak A'mas kaala..namuth maha hayyen sadde daana Kale Inna kammalima sathta.. Mada peradigata gahanu yawala hambakaran kana jaathiyak hatiyata baluwama Umbala Niyama Sinhayo thamai...

    Ape Un kawadada 7k gatthhe.. Muslim unta ganna puluwan uparimayen 4k witharai A'kath godak neethidaala thiyenne aawata giyata ganna baha.. namuth Umbalage Rajawaru gahanu 1000k ekapaarata thiyan hitiye Ahawal Ekakatada?
    :lol:

    හරි බන් මුස්ලිම් උබල හරි ශොක් සින්හලයො පරයො උබල තමයි අයියල
    උබල අහින්සක පොඩි උන්ගෙ කැලි කපල ඒඩ්ස් හදවන්නෙ නැ
    බලු විදියට ගැනුන්ට සලකන්නෙ නැ
    sucide bombing නැ
    උබලගෙ terrorism නැ
    යක්කු වගෙ සත්තු මරන්නෙ නැ
    අතක් පතක් නැතිව ගිහින් අනික් මිනිස්සුන්ගෙ තැන් අල්ල ගන්නෙ නැ
    පල්ලියෙ කුරනේ ඉඹල ගිහින් මිනී මරන්නෙ නැ
    European countries වල හිජබ් අඳින එක තහනම් කරෙත් උබලගෙ නෙවි
    මෙ සෙරම කලෙ\උනෙ සින්හලයට
    උන් තම සේරම කලෙ
    උබල බබාලා
    කුක්කු බබාල
    කිසි දෙයක් නොතෙරෙන පුන්චි පැට්ටො uuuummaaa:love::love::love::love::lol::lol::lol::lol::lol:

    I'm outta here


    not gonna post anymore with bloody fools

    great photo set

     
    Last edited: