fitness coach කෙනෙක් කියලා කියාගන්න එකෙක්ගෙ youtue වීඩියෝ එකක් suggest වෙලා මම ඒක බැලුවා. ඒකෙ කියනවා බරක් පාවිච්චි නොකර ශක්තිය වැය වෙන විදියට වැඩ කරනකොට muscle growth එකක් වෙන්නෙ නෑ නිකම් ම muscle එක fatigue වෙනවා විතරයි කියලා. බරක් නිසා ඇති වෙන බලය muscle එකට කරන ඩැමේජ් එක ඒ හා සමාන ම විශාලත්වයක් තියෙන වෙනත් ආතති බලයක් හෝ තෙරපුම් බලයක් නිසා ඇති වෙන්න බැරි ද?
කෙටියෙන් බරෙන් එන 10 N නුයි අතින් මොකක් හරි දෙයක් අදිනකොට වස්තුව මගින් අත මත ක්රියා කරන ප්රතික්රියා බලයේ 10 N වලිනුයි සමාන බලපෑමක් නෙමෙයි ද muscles වලට තියෙන්නෙ?
කෙටියෙන් බරෙන් එන 10 N නුයි අතින් මොකක් හරි දෙයක් අදිනකොට වස්තුව මගින් අත මත ක්රියා කරන ප්රතික්රියා බලයේ 10 N වලිනුයි සමාන බලපෑමක් නෙමෙයි ද muscles වලට තියෙන්නෙ?