......මෙන්න අවුලක් නැති බඩුවක්.....
internet download manager 6.03 beta + Patch
කිසි අවුලක් නැහැ... නියමෙට වැඩ... හැබැයි Patch එකට කලින් virus guard එක off කරල ඉන්න.. ඊට පස්සෙ on කර ගන්න... දැන් නියමෙට වැඩ....
මෙතනින් බා ගන්න...
repost නම් sorry......
Last edited: