......මෙන්න අවුලක් නැති බඩුවක්.....

chanaka23m

Member
Sep 29, 2010
159
8
0
......මෙන්න අවුලක් නැති බඩුවක්.....

internet download manager 6.03 beta + Patch

149o551.jpg


2rqdfh3.jpg


කිසි අවුලක් නැහැ... නියමෙට වැඩ... හැබැයි Patch එකට කලින් virus guard එක off කරල ඉන්න.. ඊට පස්සෙ on කර ගන්න... දැන් නියමෙට වැඩ....

මෙතනින් බා ගන්න...



repost නම් sorry......
 
Last edited:

C h o p p e

Well-known member
  • Dec 27, 2010
    11,916
    704
    113
    පාතාලේ
    මමත් අද දැම්මා ලොකේ පෙරලලා එකක්.(6.02) ඒක නම් එලට වැඩ.නැතිනම් හැම වෙලේම Fake Serial කියලා එනවා මල වදේ....