මෙන්න අහන්න...කෙත්තාරාම සිද්දියේ ඇතුල් පැ&#350

Dilwaale

Member
Dec 12, 2014
7,203
761
0
මේවත් අර මීඩියා එකේ වීඩියෝ මේ මීඩියා එකේ වීඩියෝ කියා කියා දේශපාලනය ඉස්සරහට ගෙන කතාකරන අමන බල්ලොන්ට සහ මේ වීඩියෝ එක බොරු වීඩියෝ එකක් කියල මේවාට උද ගෙඩි දෙන තොපිට හෙණම ගහපන්...
 
Last edited:

crazybuddy

Well-known member
  • Dec 31, 2010
    52,403
    7,078
    113
    35
    කෙල්ල ළඟ
    මොකක් නිසාද බං වලිය ගිහින් තියෙන්නෙ.. ඌ කිලෝ පන්දාහෙ බෝම්බයකුත් ගහන්න හදන්නෙ..:(
     

    Dilwaale

    Member
    Dec 12, 2014
    7,203
    761
    0
    මොකක් නිසාද බං වලිය ගිහින් තියෙන්නෙ.. ඌ කිලෝ පන්දාහෙ බෝම්බයකුත් ගහන්න හදන්නෙ..:(
    ලංකාව ඇතුලේ ඉදන් පකිස්තානෙට පක්ශාත් භාගය පුදන හම්බයෝ නිසා තමයි...:baffled:
     

    JesonRulez

    Well-known member
  • Jul 17, 2013
    18,684
    1,936
    113
    ළිං පතුල
    කියල වැඩක් නෑ..මේවා මේකේ දාන උන්ටත් දවස් දෙක තුනක් ලේ බඩ ගිහින් මැරෙන්න ඕන..


    දවස් 2,3 ක්? :no::no:

    මමනම් කියන්නේ අවුරුද්දක්වත් ඕනේ අඩුම ගානේ. :growl:
     

    Hapuwa

    Well-known member
  • Jan 24, 2009
    5,175
    3,184
    113
    Umbalage maha raja hambayonta wiruddawa karaou labbak nehene. Chandee LAN wena kota bodu bala senawa daala waliyak hadala chanda ganna heduwa withara ne. Me paara awarh (10% chance) oya tikamane

    MY3 wa elavai
    UNP kaarayo 20 k thihak elipitama marai
    Polis kaarayange job cancel marai
    Badurdeen athulu Muslim congress eka MR ge dheetha shakthimath karai
    Willpattuwen. Thawa akkara 20 k liyala dei

    Ochchara thama

    Rate mudal gasa kaala economy eka nethi karana in rata Gena hithaida.. Mee dewaali kiyana Mr ge guu kana ekaata neme me thread eka balna anith unta balnna eemme.

    Muslim congress eka Mah
     
    Last edited: