ඉස්සර මේව දැම්මොත් අයින් කරනව දැන් නීති ලිහිල් කොරලද කොහෙද![]()

ඇඩ්මින් මේවට දැන් මේ ෆෝරම් එකේ ඉඩ තියෙනවද? මම මේක ඇහුව එකත් වරදක් වෙයිද මාව බෑන් කරන්න??
Loku prashnayak thiyanawa wage.
ඇඩ්මින් මේවට දැන් මේ ෆෝරම් එකේ ඉඩ තියෙනවද? මම මේක ඇහුව එකත් වරදක් වෙයිද මාව බෑන් කරන්න??

Kawadawath nathuwa dan aluth fake ekak porn daanawa. kawada kiyala hitha ganna puluwan.Loku prashnayak thiyanawa wage.
Kamak naha report karapan tintin123 ta. Mod lata bane okkoma thread balan inna. Members la PM ekak daala report karanna ona.
Umba kohomath ban thama, real eken wareng.