
owa fake account wenna ati ban... media game ekak ne yanneithn bn khomath 2/3 kata wada kohomath tika dawasak yaddi suwa wenwa...
oya comment karapu un danne nadda danata 27000+ hoda wela kiyala..??![]()
account එක ඇත්ත උනත්, fake උනත් බන් comment කරපු උන්ට තේරෙන්නේ නෑ මේක දැනට 27000 ට වඩා හොද උන දෙයක් කියලා. උන් හිතන්නේ හැදුනොත් හොද වෙන්නේ නැති මාරාන්තික ලෙඩක් වගේ.owa fake account wenna ati ban... media game ekak ne yanne
Sirawata bnithn bn khomath 2/3 kata wada kohomath tika dawasak yaddi suwa wenwa...
oya comment karapu un danne nadda danata 27000+ hoda wela kiyala..??![]()