ado oya inne nathuwa thama. silicon ekak dagena.. ehema ellenne naha.. supiriyak thama.. gym gihin pumbapuwa neme originalAPOOOO anthimai bra eka galola balapa kukku athi buriyatath pahala
පුපක් නම් නෙවෙයි පුප් ගෙනාපු නැවක්ය කියන්නේ මේක..SADANI FERNANDO
THREAD CLOSED
dn itn mekata ghnne kohomda kiyapnko blnna![]()
![]()
Lol ubatada kiwweඋබල දන්නෙ නෑ අරක මේක මොනව කීවත් srimali කියන්නේ ලංකාවෙ ඉන්න සුපිරියක්. ඒකිම කියන විදියට ඒකිගෙ ඇග දෙවියො දුන්න තෑග්ගක් ලු. Boobs ඔය සේරම natural. Gym ගිහින් අමුතුවෙන් හදන්න දෙයක් නෑ.. බඩ පොඩ්ඩක් වැඩි වගේ පෙනුනට ඒකෙත් පොඩි sexy ගතියක් තියෙනවා. කාලෙන් කාලෙට boyfriend ල change කරනවා මේකි. උන් ඔක්කොම සල්ලි කාරයෝ. Travel කරල bikini ඇදල full සැපේ ඉන්නෙ මේකි සැපේ
අම්න හරිම්, මෙම්න මෙහෙම්න "බොම්න්ක් බොම්න්ක්" කියම්ලා ඔලුම්වම්ට දෙම්න ඔම්නි!!