මේකිට පාරේ යද්දී හැමදාම මෙහෙම වෙනවා ඇති... 🤧

kaizoku_O

Well-known member
  • Jan 12, 2023
    1,602
    1,048
    113
    "ටේලර්' කිව්වම මට නම් මතක් වෙන්නෙ වෙන කෙනෙක්ව. 😌🥰😘:love:
    Animated GIF
     

    Candid-B

    Well-known member
  • Apr 25, 2019
    35,391
    1
    62,017
    113
    Mother Earth
    අපේ ගමෙත් ඉන්නවා ටේලර් අක්කා කෙනෙක්. Scl යනකාලේ මැහුවෙම එයාගෙන් ❤️
    කලිසමේ ගොල්ෆියේ මැෂිමන්ට් ගද්දි තමයි මරු. :love2: චූ එක එයාගෙ අතේ ගාවනවා නේ ?

    "ටේලර්' කිව්වම මට නම් මතක් වෙන්නෙ වෙන කෙනෙක්ව. 😌🥰😘:love:
    1280x720.c.jpg.v1662858121

    ------ Post added on Feb 18, 2024 at 4:18 AM
     

    BLACKLIST_MEMBER

    Well-known member
  • Feb 9, 2008
    37,854
    14,819
    113
    127.0.0.1
    කලිසමේ ගොල්ෆියේ මැෂිමන්ට් ගද්දි තමයි මරු. :love2: චූ එක එයාගෙ අතේ ගාවනවා නේ ?


    1280x720.c.jpg.v1662858121

    ------ Post added on Feb 18, 2024 at 4:18 AM
    Short කලිසමෙ legs අස්සෙන් ඇතුලට අත යවල tape එක තියලා measurements ගන්නෙ accurate වෙන්න ඕන හින්ද.
    එහෙම touch උනා කියල ඉතින් කරන්න දෙයක් නෑ කියල එයා ම කියනව touch වෙද්දී, measurements හරියට ගන්න එපැයි..
    එතකොට hemita කෙලින් උනත් ඒක එයා ට normal නිසා, අතින් අල්ලලා side එකට කරලා තමයි measurement ගන්නේ.
    measurement ගන්නකොට underwear andinnath එපා කිව්වනේ, අමාරුයි කියල :dull:

    මොනව කරන්නද ඉතින් ඉවසන් ඉන්න වෙනව ඔය වගේ දේවල්..
     

    PHBhagya

    Well-known member
  • Feb 26, 2020
    25,159
    3
    118,929
    113
    Gampaha
    Short කලිසමෙ legs අස්සෙන් ඇතුලට අත යවල tape එක තියලා measurements ගන්නෙ accurate වෙන්න ඕන හින්ද
    උගෙ අප්පට යකෝ.... ඉස්කෝලෙ කොට කලිසමට ඔය තරමට ඇකියුරේශන් බැලුවනං...,
    මම කල්පනා කෙරුවෙ,
    වෙඩිමකට ෆුල් සූට් මහන්න කොහොමට මෙශර්මන්ට් ගනියිද කියල...😋
     

    Candid-B

    Well-known member
  • Apr 25, 2019
    35,391
    1
    62,017
    113
    Mother Earth
    උගෙ අප්පට යකෝ.... ඉස්කෝලෙ කොට කලිසමට ඔය තරමට ඇකියුරේශන් බැලුවනං...,
    මම කල්පනා කෙරුවෙ,
    වෙඩිමකට ෆුල් සූට් මහන්න කොහොමට මෙශර්මන්ට් ගනියිද කියල...😋
    දැන් මහන්නේ නැග්ගම දිග කීයද අහල ඒකට හරියන්න. මතකනෑ කිව්වොත් එවෙලෙම blowjob එකක් දීල දිග බලාගන්නවා. 🙂👌
     
    • Haha
    Reactions: PHBhagya