bump gud luk
rahal jayasekara Well-known member Oct 5, 2017 1,511 1,286 113 sky Oct 7, 2017 #22 hari hri ban kello case thiyenawa thmi virad3869 said: Click to expand...
rahal jayasekara Well-known member Oct 5, 2017 1,511 1,286 113 sky Oct 7, 2017 #23 kellsupun said: bump gud luk Click to expand... Thanks
rahal jayasekara Well-known member Oct 5, 2017 1,511 1,286 113 sky Oct 7, 2017 #24 moratu gihin robotic science ynn thamai asawa Nam thnx bro rply ekata HK-PR said: Good try hard you will win. Mokad peradeniyata kemathi nedda, hodata maths and excel dannawana international company wala hodata survive wennapuluwan , and work hard , you will be ace to the company, my personal experience, cheers Click to expand...
moratu gihin robotic science ynn thamai asawa Nam thnx bro rply ekata HK-PR said: Good try hard you will win. Mokad peradeniyata kemathi nedda, hodata maths and excel dannawana international company wala hodata survive wennapuluwan , and work hard , you will be ace to the company, my personal experience, cheers Click to expand...
Ship Captain Well-known member Nov 4, 2016 1,664 174 63 Oct 7, 2017 #25 මට ඕන මෙච්චරකල් මට අකුල් හෙලපු මට බාදා කරපු එවුන්ට හොද පාඩමක් වෙන්න මට ඕන නිකම් ඉජෙක් වෙන නෙවෙයි හොද අයිලන්ඩ් රෑන්ක් එකක් දාගෙන ඉන්ජි යන්නයි. Not to revenge, but make it to your own good.
මට ඕන මෙච්චරකල් මට අකුල් හෙලපු මට බාදා කරපු එවුන්ට හොද පාඩමක් වෙන්න මට ඕන නිකම් ඉජෙක් වෙන නෙවෙයි හොද අයිලන්ඩ් රෑන්ක් එකක් දාගෙන ඉන්ජි යන්නයි. Not to revenge, but make it to your own good.