මේපාර එලකිරි OL සෙට් එක එන්ඩ

Wadakaru

Well-known member
  • Mar 4, 2024
    5,562
    10,105
    113
    Kotte
    OL පාස්ට් පේපර් උත්තර එක්ක තියනවනම් PDF එවන්න පුලුවන්ද?
    ගනං
    ඉංග්‍රීසි
    බුද්ධ දර්මය
    විද්‍යාව

    මේපාර OL ලියන සෙට් එක ටෙලිග්‍රෑම් ග්රූප් එකක් හදනව ජොයින් වෙන්න කැමති අය inbox එන්න.

    ගනන් පේපර් එකට ලේසියෙන්ම S එකක් දාගන්න පුලුවන් ප්රෂ්න මොනවද? සාධනය කියන එක තාම තියනවද. මට ඒ මගුල තේරෙන්නෙම නෑ.
     
    • Like
    Reactions: Rankwitz

    Rankwitz

    Well-known member
  • Jul 1, 2023
    937
    699
    93
    OL පාස්ට් පේපර් උත්තර එක්ක තියනවනම් PDF එවන්න පුලුවන්ද?
    ගනං
    ඉංග්‍රීසි
    බුද්ධ දර්මය
    විද්‍යාව

    මේපාර OL ලියන සෙට් එක ටෙලිග්‍රෑම් ග්රූප් එකක් හදනව ජොයින් වෙන්න කැමති අය inbox එන්න.

    ගනන් පේපර් එකට ලේසියෙන්ම S එකක් දාගන්න පුලුවන් ප්රෂ්න මොනවද? සාධනය කියන එක තාම තියනවද. මට ඒ මගුල තේරෙන්නෙම නෑ.
    Giya para O/L. A6,B3 (Buddhism, Sinhala, Commerce B)
    OL පාස්ට් පේපර් උත්තර එක්ක තියනවනම් PDF එවන්න පුලුවන්ද?
    ගනං
    ඉංග්‍රීසි
    බුද්ධ දර්මය
    විද්‍යාව

    මේපාර OL ලියන සෙට් එක ටෙලිග්‍රෑම් ග්රූප් එකක් හදනව ජොයින් වෙන්න කැමති අය inbox එන්න.

    ගනන් පේපර් එකට ලේසියෙන්ම S එකක් දාගන්න පුලුවන් ප්රෂ්න මොනවද? සාධනය කියන එක තාම තියනවද. මට ඒ මගුල තේරෙන්නෙම නෑ.
    සාධනය kiwwe proove keranna thiyena ewada (Mama english medium), Proove karanna thiyena ewanam thiyeno. ona deyak ahanda uncle (I think this is your 2nd shy, right?)
     

    SLK_sri

    Well-known member
  • Oct 27, 2018
    61,114
    56,678
    113
    • Haha
    Reactions: Rankwitz

    Gal_banisa

    Well-known member
  • Feb 14, 2024
    2,181
    2,515
    113
    Kandakadu
    awa kiyala kiuwa nisa hithuna account maru welada danne nahane 🤔🤔🤔
    ඇයි වෙන කවුද ආවා කියන්නෙ.. වෙන එවා නෑ .. ට්‍රයි කලා හදන්න.. ෆෝන් නො එකකට මැසේජ් එකක් දාන්න කියනවා කිරියෙන්
     

    SLK_sri

    Well-known member
  • Oct 27, 2018
    61,114
    56,678
    113
    ඇයි වෙන කවුද ආවා කියන්නෙ.. වෙන එවා නෑ .. ට්‍රයි කලා හදන්න.. ෆෝන් නො එකකට මැසේජ් එකක් දාන්න කියනවා කිරියෙන්
    WEDAKARU ube account ekak wage