යකඩ බඩු කඩේකින් නේද ගත්තෙ. වැස්සට තෙමුනෙ නැත්නම් ඔහොම මලකඩ අල්ලන්නෙ නෑ. අවුරුදු 15 ක් විතර පරණයි
A Avast0 Well-known member Jun 22, 2023 1,483 1,575 113 Oct 18, 2023 #21 Sen-lu said: යකඩ බඩු කඩේකින් නේද ගත්තෙ. වැස්සට තෙමුනෙ නැත්නම් ඔහොම මලකඩ අල්ලන්නෙ නෑ. Click to expand... අවුරුදු 15 ක් විතර පරණයි
Sen-lu said: යකඩ බඩු කඩේකින් නේද ගත්තෙ. වැස්සට තෙමුනෙ නැත්නම් ඔහොම මලකඩ අල්ලන්නෙ නෑ. Click to expand... අවුරුදු 15 ක් විතර පරණයි
Mr Bones Well-known member Mar 13, 2023 16,713 1 32,949 113 Oct 18, 2023 #22 gedara innawada ? Reactions: Avast0
A Avast0 Well-known member Jun 22, 2023 1,483 1,575 113 Oct 18, 2023 #23 Mr Bones said: gedara innawada ? Click to expand... කැරපොත්තො ඉන්නව මචං
Mr Bones Well-known member Mar 13, 2023 16,713 1 32,949 113 Oct 18, 2023 #24 Avast0 said: කැරපොත්තො ඉන්නව මචං Click to expand... oka asse un gihilla. ekai oya widiyata malakada kanne. unge mokadda acid ekak wage thiayanwa. ekata gewal wala thiyana badu winasa wenawa. ape gedarath ohoma una. Reactions: Avast0
Avast0 said: කැරපොත්තො ඉන්නව මචං Click to expand... oka asse un gihilla. ekai oya widiyata malakada kanne. unge mokadda acid ekak wage thiayanwa. ekata gewal wala thiyana badu winasa wenawa. ape gedarath ohoma una.
A Avast0 Well-known member Jun 22, 2023 1,483 1,575 113 Oct 18, 2023 #25 Mr Bones said: oka asse un gihilla. ekai oya widiyata malakada kanne. unge mokadda acid ekak wage thiayanwa. ekata gewal wala thiyana badu winasa wenawa. ape gedarath ohoma una. Click to expand... මාර සීන් එක
Mr Bones said: oka asse un gihilla. ekai oya widiyata malakada kanne. unge mokadda acid ekak wage thiayanwa. ekata gewal wala thiyana badu winasa wenawa. ape gedarath ohoma una. Click to expand... මාර සීන් එක
lankalk Well-known member May 14, 2023 4,416 5,935 113 Oct 18, 2023 #26 go no ඉස්සෙල්ල මල්ටිය අරන් කොඉල් එක චෙක් කරපන්.එක ok නං සකිට් එක කන්ටිනිවූ කරපන් .ඔකේ මහා දෙයක් නෑ
A Avast0 Well-known member Jun 22, 2023 1,483 1,575 113 Oct 18, 2023 #27 lankalk said: go no ඉස්සෙල්ල මල්ටිය අරන් කොඉල් එක චෙක් කරපන්.එක ok නං සකිට් එක කන්ටිනිවූ කරපන් .ඔකේ මහා දෙයක් නෑ Click to expand... සේරම ගැලෙව්ව. අන්තිමට බලද්දි වයර් කෝඩ් එක කැඩිල තිබුණ තැනකින් හයියූ හැබැයි කෝමහරි තිබුණ විදියටම හදාගත්ත. මම කලිනුත් මේක ගලෝල තියෙනව. ටයිමිං වැරදි නිසා. ටයිමිං එක මම හදාගත්ත කියාන්කො Reactions: lankalk
lankalk said: go no ඉස්සෙල්ල මල්ටිය අරන් කොඉල් එක චෙක් කරපන්.එක ok නං සකිට් එක කන්ටිනිවූ කරපන් .ඔකේ මහා දෙයක් නෑ Click to expand... සේරම ගැලෙව්ව. අන්තිමට බලද්දි වයර් කෝඩ් එක කැඩිල තිබුණ තැනකින් හයියූ හැබැයි කෝමහරි තිබුණ විදියටම හදාගත්ත. මම කලිනුත් මේක ගලෝල තියෙනව. ටයිමිං වැරදි නිසා. ටයිමිං එක මම හදාගත්ත කියාන්කො
Naughtykolla48 Well-known member Nov 13, 2017 12,696 11,504 113 හඳට කිට්ටුව Oct 18, 2023 #28 bump Reactions: Avast0