^^^^^මේ ටික සිංහලෙන් කියපල්ලකෝ^^^^

xfacebookx

Member
May 23, 2012
160
4
0
^^^^^මේ ටික සිංහලෙන් කියපල්ලකෝ^^^^

On my pc I have in the folder apps.
All kind of apps (xap files)
ex: 4th_&_Mayor_v3.3.0.0.xap

The program must be listed all the apps into the program.
Then he must search for the program (only the name) http://www.windowsphone.com/nl-NL/apps/
The program http://www.windowsphone.com/nl-NL/ap...c-00237de2db9e
Then he must find the version ID (left column).

After scanning all the programs.
He must give me a list in a textbox.
With al the programs that are need to be updated.
That have on the marketplace a newer version number.

meka sinhalaen kiyala dennako machn!
 

tnnera

Well-known member
  • Sep 8, 2007
    4,801
    484
    113
    Angoda
    mokakda? kohenda? kiala kewoth kiala dena ekata thawath lesi wei machan...danata mokakda kiala awaboodayak nathuwa kiala denna amaarui...
     

    xfacebookx

    Member
    May 23, 2012
    160
    4
    0
    mokakda? kohenda? kiala kewoth kiala dena ekata thawath lesi wei machan...danata mokakda kiala awaboodayak nathuwa kiala denna amaarui...

    සොෆ්ට්වෙයා එකක් හදලා දෙන්න කියලා තමයි පොර කියන්නේ ඒත් මූ කියන එක තේරෙන්නේ නෑ
     

    tnnera

    Well-known member
  • Sep 8, 2007
    4,801
    484
    113
    Angoda
    meka nikan uge pc eke theyana oya .xap application tika search karala eaka oya theyana adress eke theyana site ekath ekka check karala, version eke aluth eawa check box ekakin select karala update karanna puluwan jaathiye pro ekak thama mu hoyanne.... tikak therum ganna amarui macho...
     

    @MAkkA@

    Member
    Apr 24, 2012
    220
    79
    0
    USA
    ඉංග්‍රීසි දන්න මිනිස්සුන්ටත් මූ කියන එක තේරෙන්නෙ නෑනෙ. ඌට කියපන් බැරි ඉංග්‍රීසියෙන් කියන්නෙ නැතුව දන්න සිංහලෙන් ඉස්සෙල්ල කියන්න කියලා. :rolleyes: