මේ පාර විබාගේ ගැන PAPERS ගැන උපකාරක පන්ති ගුරුවş
මේ පාර විබාගේ ලියන මල්ලිලට නංගිලට උදව්වට මේක දැම්මේ..
ඔය කට්ටිය දන්නා දේවල් පොස්ට් කරන්න
මන් නම් AL කරලා ඉවරි....
අපි එළකිරියේ කට්ටියට උදව්වට මේක හිතුනේ...
මට ආරංචි දේ ඉස්සෙල්ලම ඔන් ........
SUBJECT 1A දාන්න අමතක කරන්න එපා...
බුම්ප් හරි කරන්න
මේ තොරතුරු ගොඩක් වටිනවා.
CHEMISTRY
1 BAHU AWAYAWAKA(RUBBER BAKE LIGHT WAGE)
2 NAOH,NACl,Fe,saban nishpadanaya
3hlogen wala amlikatha
4asilee group handuna ganeem
5 drwayatha gunith seweem
6 No3- ayane hadaya
7 br2 no2- handuna ganeem
dr.sudantha liyanage kiyala tiyanawalu....:l


මේ පාර විබාගේ ලියන මල්ලිලට නංගිලට උදව්වට මේක දැම්මේ..
ඔය කට්ටිය දන්නා දේවල් පොස්ට් කරන්න
මන් නම් AL කරලා ඉවරි....
අපි එළකිරියේ කට්ටියට උදව්වට මේක හිතුනේ...
මට ආරංචි දේ ඉස්සෙල්ලම ඔන් ........
SUBJECT 1A දාන්න අමතක කරන්න එපා...
බුම්ප් හරි කරන්න
මේ තොරතුරු ගොඩක් වටිනවා.
CHEMISTRY
1 BAHU AWAYAWAKA(RUBBER BAKE LIGHT WAGE)
2 NAOH,NACl,Fe,saban nishpadanaya
3hlogen wala amlikatha
4asilee group handuna ganeem
5 drwayatha gunith seweem
6 No3- ayane hadaya
7 br2 no2- handuna ganeem
dr.sudantha liyanage kiyala tiyanawalu....:l


