මේ වගේ කදවල් වලට ආස හිතෙන එක ලෙඩක්ද ගුපියනේ...

sanzilla jackcat

Well-known member
  • Oct 3, 2008
    6,766
    3,357
    113
    ෆ්ලුජා නගරය
    උබ වගේ ලාමක පොන්නයෙක් නෙමේ බන් මම
    දැන් උබ කියන්නේ සැහැල්ලු වාහන එලවන උන් පොන්නයෝ !
    බර වාහන එලවන තොපිලා තමයි කොල්ලෝ !
    එහාමද පොනයෝ හිතන් ඉන්නේ !

    යකෝ ! ලබ්බගිනි ( ලබ්බ + ගිනි = ලබ්බ ගිනි ගත්තු උන් පදින වාහන ) උනත් සැහැල්ලු වාහන යකෝ.
    උබලට ලබ්බගිනි ගන්න සල්ලි නැති නිසා බර වාහන බාල වින්දනේ !
    දුකයි බන් උබලා ගැන !
     

    jaxonblack

    Well-known member
  • Nov 28, 2024
    233
    423
    63
    attama kowwot me angawal loku nisa diga faiyak ona. Asian faiyawal wadakma naha. mewage ewata salakanne godakma African/Americn black un. UK walat mama dakka mewage ewa ekka set wennema un.

    maxresdefault.jpg
    මේ ගෑනුයි මම අර දාපු ගෑනි අතර වෙනසක් තියනව නෙහ්. මුන් නිකන් Down Syndrome ගහපු උන් වගේ

    දැන් උබ කියන්නේ සැහැල්ලු වාහන එලවන උන් පොන්නයෝ !
    බර වාහන එලවන තොපිලා තමයි කොල්ලෝ !
    එහාමද පොනයෝ හිතන් ඉන්නේ !

    යකෝ ! ලබ්බගිනි ( ලබ්බ + ගිනි = ලබ්බ ගිනි ගත්තු උන් පදින වාහන ) උනත් සැහැල්ලු වාහන යකෝ.
    උබලට ලබ්බගිනි ගන්න සල්ලි නැති නිසා බර වාහන බාල වින්දනේ !
    දුකයි බන් උබලා ගැන !
    පොන්න කමට වඩා ගොඩක් උන්ගෙ අවුල තියන්නෙ මල්ලි පොඩි සිද්දිය නෙහ්. සාධාරණයි ඉතින්
    ------ Post added on Jan 19, 2025 at 8:52 PM
     

    sanzilla jackcat

    Well-known member
  • Oct 3, 2008
    6,766
    3,357
    113
    ෆ්ලුජා නගරය
    මේ ගෑනුයි මම අර දාපු ගෑනි අතර වෙනසක් තියනව නෙහ්. මුන් නිකන් Down Syndrome ගහපු උන් වගේ


    පොන්න කමට වඩා ගොඩක් උන්ගෙ අවුල තියන්නෙ මල්ලි පොඩි සිද්දිය නෙහ්. සාධාරණයි ඉතින්
    ------ Post added on Jan 19, 2025 at 8:52 PM
    යකෝ ලබ්බ පොඩි උනාම තමයි කෙල්ලට සැප වැඩි !
    කෙල්ල උනත් ගොඩක් වෙලා කරන්න කැමති !

    ලබ්බ ගිනි කියන්නේ සැහැල්ලු ගණන් අදික වාහන,
    පොන්නයෝන්ට බැහැ ඒවා පදින්න !
    ලොරියක වගේ ලොකු ලබ්බක් නැහැ ලබ්බ ගිනි වල !
    ------ Post added on Jan 19, 2025 at 8:56 PM
     

    jaxonblack

    Well-known member
  • Nov 28, 2024
    233
    423
    63
    යකෝ ලබ්බ පොඩි උනාම තමයි කෙල්ලට සැප වැඩි !
    කෙල්ල උනත් ගොඩක් වෙලා කරන්න කැමති !
    ------ Post added on Jan 19, 2025 at 8:56 PM
    මේක නම් සිත නිවන කතාවක් මචං. සයිස් අඩු එක ප්‍රශ්නයක් නෙමේ. එහෙම අඩුයි කියල උබ අපිට වඩා පහතින් නෙමේ. ඒත් කෙල්ලො පොඩි ඒවට කැමති කියන්නෙ පට්ට බොරුවක් මචන්
     

    sanzilla jackcat

    Well-known member
  • Oct 3, 2008
    6,766
    3,357
    113
    ෆ්ලුජා නගරය
    මේක නම් සිත නිවන කතාවක් මචං. සයිස් අඩු එක ප්‍රශ්නයක් නෙමේ. එහෙම අඩුයි කියල උබ අපිට වඩා පහතින් නෙමේ. ඒත් කෙල්ලො පොඩි ඒවට කැමති කියන්නෙ පට්ට බොරුවක් මචන්
    උබ කියන විදිහට එහනම් බන් අර තඩි දාර පොලු තියන මලු කාරයෝ, ලොරි එලවන උන්ට කෙල්ලෝ නිකන්
    වහ වැටිලා ඉන්න එපයි බන්. එහම නැහැ බන්.
    කොල්ලෙක් කියල මුනෙන් පෙන්නත් ඕනේ , නිකන් ලබ්බ විතරක් තිබිල වැඩක් නැහැ.
     

    jaxonblack

    Well-known member
  • Nov 28, 2024
    233
    423
    63
    උබ කියන විදිහට එහනම් බන් අර තඩි දාර පොලු තියන මලු කාරයෝ, ලොරි එලවන උන්ට කෙල්ලෝ නිකන්
    වහ වැටිලා ඉන්න එපයි බන්. එහම නැහැ බන්.
    කොල්ලෙක් කියල මුනෙන් පෙන්නත් ඕනේ , නිකන් ලබ්බ විතරක් තිබිල වැඩක් නැහැ.
    කෙල්ලො බලන්නෙ Long Term නෙ බං. උන් දන්නවා සැපට වඩා සල්ලි ඕනේ කියල. ඒත් බලපන් ඕනේ තරම් American සල්ලි තියන සුද්දොන්ගෙ ගෑනු Jameica වගේ යනව Tourism කියල. ඒ ඇරගන්න. ලංකාවේ උනත් පට්ට සල්ලි තියන SE ල ඩොකා ල බැඳල ඉන්න කෙල්ලොන්ව ගොඩක් බලාගන්නෙ Driver තමයි.

     

    Chimpanzee Putha

    Well-known member
  • Mar 31, 2023
    7,692
    15,040
    113
    Milagiriya
    දැන් උබ කියන්නේ සැහැල්ලු වාහන එලවන උන් පොන්නයෝ !
    බර වාහන එලවන තොපිලා තමයි කොල්ලෝ !
    එහාමද පොනයෝ හිතන් ඉන්නේ !

    යකෝ ! ලබ්බගිනි ( ලබ්බ + ගිනි = ලබ්බ ගිනි ගත්තු උන් පදින වාහන ) උනත් සැහැල්ලු වාහන යකෝ.
    උබලට ලබ්බගිනි ගන්න සල්ලි නැති නිසා බර වාහන බාල වින්දනේ !
    දුකයි බන් උබලා ගැන !
    අසනීපයක් තියෙනවාද මචං උඹට, නැත්නම් පොඩි කාලේ ඉදන්ම කතා කරන විදිහද මේ 🙄
     
    • Like
    Reactions: War Fighter

    SLK_sri

    Well-known member
  • Oct 27, 2018
    61,114
    56,678
    113
    oya size , oya wage skin tone ekak thiyana ekak gahala balapalla asa hithei, habai hoda sex drive ekak genita thiyenna ona, nathuwa lankawe wage nawenna beri kakul nawanna beri kammaili ewa nam epa wenawa.
     

    jaxonblack

    Well-known member
  • Nov 28, 2024
    233
    423
    63
    oya size , oya wage skin tone ekak thiyana ekak gahala balapalla asa hithei, habai hoda sex drive ekak genita thiyenna ona, nathuwa lankawe wage nawenna beri kakul nawanna beri kammaili ewa nam epa wenawa.
    ඔව් බං මේකි නම් පට්ට මෝලක් වගේ. ඇඟේ පාටත් පට්ට
     
    • Like
    Reactions: SLK_sri

    sanzilla jackcat

    Well-known member
  • Oct 3, 2008
    6,766
    3,357
    113
    ෆ්ලුජා නගරය
    කෙල්ලො බලන්නෙ Long Term නෙ බං. උන් දන්නවා සැපට වඩා සල්ලි ඕනේ කියල. ඒත් බලපන් ඕනේ තරම් American සල්ලි තියන සුද්දොන්ගෙ ගෑනු Jameica වගේ යනව Tourism කියල. ඒ ඇරගන්න. ලංකාවේ උනත් පට්ට සල්ලි තියන SE ල ඩොකා ල බැඳල ඉන්න කෙල්ලොන්ව ගොඩක් බලාගන්නෙ Driver තමයි.


    ලොරි බොඩි සැර්විස් කරන තැනක් වගේ !