@Walter White නාකිවෙද්දි මෙහෙම හිතෙනෝද?එහෙම එකක් නෑ මෝල් වෙලාවට ඉතින්
උබ වගේ ලාමක පොන්නයෙක් නෙමේ බන් මම@Walter White නාකිවෙද්දි මෙහෙම හිතෙනෝද?
උබ වගේ ලාමක පොන්නයෙක් නෙමේ බන් මම
මේ ගෑනුයි මම අර දාපු ගෑනි අතර වෙනසක් තියනව නෙහ්. මුන් නිකන් Down Syndrome ගහපු උන් වගේattama kowwot me angawal loku nisa diga faiyak ona. Asian faiyawal wadakma naha. mewage ewata salakanne godakma African/Americn black un. UK walat mama dakka mewage ewa ekka set wennema un.
![]()
පොන්න කමට වඩා ගොඩක් උන්ගෙ අවුල තියන්නෙ මල්ලි පොඩි සිද්දිය නෙහ්. සාධාරණයි ඉතින්දැන් උබ කියන්නේ සැහැල්ලු වාහන එලවන උන් පොන්නයෝ !
බර වාහන එලවන තොපිලා තමයි කොල්ලෝ !
එහාමද පොනයෝ හිතන් ඉන්නේ !
යකෝ ! ලබ්බගිනි ( ලබ්බ + ගිනි = ලබ්බ ගිනි ගත්තු උන් පදින වාහන ) උනත් සැහැල්ලු වාහන යකෝ.
උබලට ලබ්බගිනි ගන්න සල්ලි නැති නිසා බර වාහන බාල වින්දනේ !
දුකයි බන් උබලා ගැන !
මේ ගෑනුයි මම අර දාපු ගෑනි අතර වෙනසක් තියනව නෙහ්. මුන් නිකන් Down Syndrome ගහපු උන් වගේ
පොන්න කමට වඩා ගොඩක් උන්ගෙ අවුල තියන්නෙ මල්ලි පොඩි සිද්දිය නෙහ්. සාධාරණයි ඉතින්
------ Post added on Jan 19, 2025 at 8:52 PM
මේක නම් සිත නිවන කතාවක් මචං. සයිස් අඩු එක ප්රශ්නයක් නෙමේ. එහෙම අඩුයි කියල උබ අපිට වඩා පහතින් නෙමේ. ඒත් කෙල්ලො පොඩි ඒවට කැමති කියන්නෙ පට්ට බොරුවක් මචන්යකෝ ලබ්බ පොඩි උනාම තමයි කෙල්ලට සැප වැඩි !------ Post added on Jan 19, 2025 at 8:56 PM
කෙල්ල උනත් ගොඩක් වෙලා කරන්න කැමති !
උබ කියන විදිහට එහනම් බන් අර තඩි දාර පොලු තියන මලු කාරයෝ, ලොරි එලවන උන්ට කෙල්ලෝ නිකන්මේක නම් සිත නිවන කතාවක් මචං. සයිස් අඩු එක ප්රශ්නයක් නෙමේ. එහෙම අඩුයි කියල උබ අපිට වඩා පහතින් නෙමේ. ඒත් කෙල්ලො පොඩි ඒවට කැමති කියන්නෙ පට්ට බොරුවක් මචන්
කෙල්ලො බලන්නෙ Long Term නෙ බං. උන් දන්නවා සැපට වඩා සල්ලි ඕනේ කියල. ඒත් බලපන් ඕනේ තරම් American සල්ලි තියන සුද්දොන්ගෙ ගෑනු Jameica වගේ යනව Tourism කියල. ඒ ඇරගන්න. ලංකාවේ උනත් පට්ට සල්ලි තියන SE ල ඩොකා ල බැඳල ඉන්න කෙල්ලොන්ව ගොඩක් බලාගන්නෙ Driver තමයි.උබ කියන විදිහට එහනම් බන් අර තඩි දාර පොලු තියන මලු කාරයෝ, ලොරි එලවන උන්ට කෙල්ලෝ නිකන්
වහ වැටිලා ඉන්න එපයි බන්. එහම නැහැ බන්.
කොල්ලෙක් කියල මුනෙන් පෙන්නත් ඕනේ , නිකන් ලබ්බ විතරක් තිබිල වැඩක් නැහැ.
අසනීපයක් තියෙනවාද මචං උඹට, නැත්නම් පොඩි කාලේ ඉදන්ම කතා කරන විදිහද මේදැන් උබ කියන්නේ සැහැල්ලු වාහන එලවන උන් පොන්නයෝ !
බර වාහන එලවන තොපිලා තමයි කොල්ලෝ !
එහාමද පොනයෝ හිතන් ඉන්නේ !
යකෝ ! ලබ්බගිනි ( ලබ්බ + ගිනි = ලබ්බ ගිනි ගත්තු උන් පදින වාහන ) උනත් සැහැල්ලු වාහන යකෝ.
උබලට ලබ්බගිනි ගන්න සල්ලි නැති නිසා බර වාහන බාල වින්දනේ !
දුකයි බන් උබලා ගැන !
ඔව් බං මේකි නම් පට්ට මෝලක් වගේ. ඇඟේ පාටත් පට්ටoya size , oya wage skin tone ekak thiyana ekak gahala balapalla asa hithei, habai hoda sex drive ekak genita thiyenna ona, nathuwa lankawe wage nawenna beri kakul nawanna beri kammaili ewa nam epa wenawa.
කෙල්ලො බලන්නෙ Long Term නෙ බං. උන් දන්නවා සැපට වඩා සල්ලි ඕනේ කියල. ඒත් බලපන් ඕනේ තරම් American සල්ලි තියන සුද්දොන්ගෙ ගෑනු Jameica වගේ යනව Tourism කියල. ඒ ඇරගන්න. ලංකාවේ උනත් පට්ට සල්ලි තියන SE ල ඩොකා ල බැඳල ඉන්න කෙල්ලොන්ව ගොඩක් බලාගන්නෙ Driver තමයි.