ko nane.ලින්ක් එකේ තියන එකනම් නෙමෙයි. මම generate කරපු 4ක්...මෙතනින් හොඳ එකක් තියන්වනම් ගන්න... ඔනේනම් upscale කරලා දෙන්නම්...
View attachment 239918View attachment 239919View attachment 239920View attachment 239921
ko nane.
country borders නැතුව, 3d depth එකක් දාල background එකට gradient gray color එක්ක ගන්න බැරිද?