මොකක්ද බං ලංකාවෙ කොල්ලොන්ට වෙලා තියන්නේ?

jaxonblack

Well-known member
  • Nov 28, 2024
    233
    423
    63
    මම පොඩි කාලේ පරණ වැල කතා සයිට් වල වැඩියෙන්ම තිබ්බෙ ඇන්ටිලගෙ ඒවයි, ඉස්කෝලෙ මිස්ලගෙ ඒවයි වගේ කතා. ඒත් මේ ළඟකදි ඉදන් වැල කතා සයිට් එකකට ගිහින් කතාවක් බැලුවොත් 10න් 9ක් ම තියන්නෙ කකෝල්ඩ් කරන ඒවයි, ගෑනි වටේ යනව බලන් අතේ ගහන ඒවයි, අම්මට වෙන උන් ගහන ඒවයි.

    මේ සිද්දි වැඩිපුර ප්‍රසිද්ධ වෙන්න හේතුව මොකක්ද බං? මේක පිටිපස්සෙ මොකක් හරි තියනව ද බං? මට තේරෙන්නෙ නෑ.
     

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,673
    75,742
    113
    මම පොඩි කාලේ පරණ වැල කතා සයිට් වල වැඩියෙන්ම තිබ්බෙ ඇන්ටිලගෙ ඒවයි, ඉස්කෝලෙ මිස්ලගෙ ඒවයි වගේ කතා. ඒත් මේ ළඟකදි ඉදන් වැල කතා සයිට් එකකට ගිහින් කතාවක් බැලුවොත් 10න් 9ක් ම තියන්නෙ කකෝල්ඩ් කරන ඒවයි, ගෑනි වටේ යනව බලන් අතේ ගහන ඒවයි, අම්මට වෙන උන් ගහන ඒවයි.

    මේ සිද්දි වැඩිපුර ප්‍රසිද්ධ වෙන්න හේතුව මොකක්ද බං? මේක පිටිපස්සෙ මොකක් හරි තියනව ද බං? මට තේරෙන්නෙ නෑ.

    jaxonblack joining date --> Nov 28, 2024 --> Cuckload 🤭 🤭

     

    Mahesh Wanasinghe

    Well-known member
  • May 28, 2023
    15,038
    15,544
    113
    New Zealand
    දැන් ඉන්න සොන්නයන්ට කෙල්ලෙක්ගෙන් කෙලින්ම ගිහින් අහන්න කොන්ද නෑ. කෙලෙල්ක් ටෝක් කර ගන්න පණ නෑ. ඒවගේම දැන් ඉන්න්න කෙල්ලොත් හොයන්නේ කුඩ්ඩො, පො#නයෝ වගේ ඉන්න පිරිමි
     

    redux

    Well-known member
  • Feb 19, 2017
    10,973
    18,122
    113
    porn වල effect එක තමයි. දැන් ඉන්න උන්ගෙ ලීක් බලපන්. කෙල්ලොන්ගෙ බෙල්ල මිරිකනගමන් හුකන්නෙ. millenial උන්ගෙ ලීක් වල ඔහොම ඒව තිබ්බෙ නෑ
     

    SLK_sri

    Well-known member
  • Oct 27, 2018
    61,114
    56,678
    113
    දැන් ඉන්න සොන්නයන්ට කෙල්ලෙක්ගෙන් කෙලින්ම ගිහින් අහන්න කොන්ද නෑ. කෙලෙල්ක් ටෝක් කර ගන්න පණ නෑ. ඒවගේම දැන් ඉන්න්න කෙල්ලොත් හොයන්නේ කුඩ්ඩො, පො#නයෝ වගේ ඉන්න පිරිමි


    @G Starlin @nevermindNevergiveup
     

    Brandy2020

    Well-known member
  • May 15, 2018
    20,625
    25,979
    113
    දැන් උන්ට තෙලම ගිලල, ක්ෂණික මොචනේ.... විනාඩියෙන් යනවා.... ඉතින් බලලා ආතල් ගන්න ඒවා තමයි.
     

    Fiona Dabare

    Well-known member
  • Jul 28, 2024
    8,110
    7,601
    113
    Colombo
    බලන්න පුලුවන් හැම විදිහේ වැලක්ම බලලා දැන් නගින්නැහැ ටිපිකල් දේවල් වලට, ඒ නිසා ටැබූ දේවල් වලට ආකර්ශනය වෙනවා වැඩියි
     

    Wadakaru

    Well-known member
  • Mar 4, 2024
    5,562
    10,105
    113
    Kotte
    ඔය තාරක කියන එකා බලපන් අම්ම පුතා ඒව කිරියෙ නෝමලයිස් කරන්න දගලන්නෙ
    ඕකට දේපල නොදී පවුලෙන් අයින්කරේ අම්මට කරන්න ගිහින්. දැන් ඒ මිනිස්සුන්ගෙ දේපල වලට හොර ඔප්පු හදනව
    මේ ත්රේඩ් එක බලපන් තේරෙයි සතාගේ තරම
    https://elakiri.com/threads/තමන්ගෙ-අම්මව-දැක්කාම-පයිය-නගින-පුතෙක්.2164496/
     

    BLACKLIST_MEMBER

    Well-known member
  • Feb 9, 2008
    37,854
    14,819
    113
    127.0.0.1
    උබට එකම porn එක හැමදාම බලන්න පුළුවන් ද?
    එකම category එක?
    මිනිස්සු bored වෙනවා ඉක්මනට.

    අපේ කාලේ porn access thibbe ගොඩක් අඩුවෙන් (මට එහෙම ප්‍රශ්නයක් තිබුණේ නෑ මං පොඩි කාලෙදි ම computer තිබුණා 100mhz processor තිබුණ කාලේ. Windows 3.1 තිබුණ කාලේ.
    VHS වල ඉඳන් porn බැලුවා.
    ඒත් අනික් උන්ට එහෙම තිබුණේ නැති බව හොඳටම දන්නව.

    ඔය හේතුව නිසා kinks අනික් උන්ගෙ ඒවාට වඩා level බර ගාණක් ඉස්සරහින් තිබුණේ මට.

    BDSM ගැන අනික් එවුන්ට feel වෙලා තිබුණේ නෑ උන්ට මොන walak බැලුවත් ඇති.
    ඔය දේවල් එක්ක ඒ side එකේ knowledge එකත් වැඩියි.
    Suddiyo set උනාට පස්සෙ ඒක reality එක උනා.
    පොඩි උන්ට තියෙන්නේ ඉක්මනට grow වෙන mind එකක් අපිට වගේ නෙමෙයි technology ඕන තරම් research කරන්න resources තියනව.

    Cuckold කැමති එකා ඒ fantasy පස්සෙ යනවා. ඒක උගේ kink එක අපිට මොනවා වත් කියන්න බැහැ judge කරන්නත් බැහැ.
    හැබැයි එක දෙයක් මට හොඳට පැහැදිලියි.
    Cuckold kink එක naturally ඇඟ ඇතුළේ නැතුව porn බැලුවා කියලා ඌ Cuckold වලට convert වෙනවා කියන එක බොරු.
    එහෙම නම් මම femdom mistress පැත්තට යන්න ඕන. හැබැයි උනේ එකේ අනික් පැත්තට dominant side එකට ගියේ.
    Cuckold කියන්නේ submissive පැත්තට කිට්‌ටු දෙයක් ටිකක්.
    Wala වලින් වෙන්නේ උගේ fantasy එක තේරුම් ගන්න guide එකක් හම්බවෙනවා වගේ වැඩක් මිසක් convert වෙන්නෙ නැහැ.

    ඉස්සරත් ඔහොම fantasy තියන එවුන් ඉන්න ඇති.

    කෙල්ලත් හිටිය rough sex වලට කැමති අය ඕන තරම්. හැබැයි උන්ට direct ඒවාට access තුබුණේ නෑ උන් judge වෙන්න කැමති නැහැ. බයයි. දැන් ඒක open.
    අමුතුවෙන් වරදක් දකින්න ඕනේ නැහැ. උං කැමති ජීවිත උන්ට ඕන widihata enjoy කරන්න දීලා judge නොකර තමන්ගේ ආතල් එක තමුන් අරගෙන පාඩුවේ ඉඳපන් තේරුම් අරගෙන. එතකොට හරි
     

    Chemist

    Well-known member
  • Nov 19, 2023
    4,105
    7,312
    113
    Narcissistic Sociopath Manipulator
    ඕවා taboo නිසා සේක්සුවල් රශ් එක වැඩි. පෝර්න්/ සෝෂල් මීඩියා ETC වල බලපෑම නිසා වැනිලා සෙක්ස් වල රශ් එක අඩු වෙනවා. එකම වැල පුළුවන් නම් සතියක්-දෙකක් බලන්න ට්‍රයි කරන්න ස්වයං වින්දනයෙ යෙදෙන ගමන් බ්‍රේන් එක ඇඩප්ට් වුණාම මුලින් තියෙන රශ් එක ගන්න බැහැ. ආයෙ මාසයක් - දෙකක් කිසි වැලක් නොබලා ස්වයං වින්දනයේ නොයෙදී ඉඳල අර වැල බැලුවම රශ් එකක් එනවා.ඒ නිසා මැරේජ් එකක් - ලෝන්ග් ටර්ම් රිලේෂන්ෂිප් එකක් සෙක්ස් උඩ බේස් කරගන්න එපා.

    සමහර කක්කොල්ඩ් අයට නං මානසික ලෙඩ. ඒ කියන්නෙ නට් ලුස්/ පිස්සු කියන එක නෙවෙ. මම එක්කනෙක් එක්ක කථා කරා පොර ඉස්කෝලෙ යන කාලේ තදට බුලී වෙච්ච කෙනෙක්. තව කෙනෙක් එක්ක කථා කරා පොරගෙ අම්ම පොඩි කාලෙ අන්ෆෙත්ෆුල්ලු. ඒ නිසා පොරට වයිෆ් අන්ෆෙත්ෆුල් උනාම ලිංගික සතුටක් ලැබෙනවා. චයිල්ඩ් හුඩ් ට්‍රාමා.

    මේවා හිනා වෙන්න/ කොන් කරන්න/ ලැජ්ජා කරල නවත්තන්න පුළුවන් දේවල් නෙවෙයි. කක්කොල්ඩ් රිලේෂන් ෂිප් - මැරේජ් නං 100% අසාර්ථකයි මම දකින විදිහට. එහෙම දෙයක් එක්ස්පිරියන්ස් කරන්න නම් ලේසිම දේ වටේටම අල්ලන කෙනෙක් බදින එක. නැතුව බැඳලා වයිෆ්ව පොළඹ වන එක නෙවෙ.
     

    Paraboy

    Junior member
  • Nov 20, 2024
    40
    26
    18
    ඒක නෙවෙයි මට තියන අවුල .
    උබ පොඩි කාලේ ඉදන් තාම ඔය සයිට් වල වැල කතා කියව කියවා ඉන්න එක :baffled:
    uba podi kale idan PONILAGE POLLA ura ura innwa wage thamai.😄😄