ah ewa wenas wenne puluwan machan neethi wenes wenakota mama hithanne ela machan :D
Food City Junior member May 3, 2016 40 4 8 May 28, 2016 #21 kota119 said: ah ewa wenas wenne puluwan machan neethi wenes wenakota mama hithanne Click to expand... ela machan
kota119 said: ah ewa wenas wenne puluwan machan neethi wenes wenakota mama hithanne Click to expand... ela machan
S Sanju malli Well-known member Mar 11, 2012 527 400 63 40 Colombo May 28, 2016 #23 CE kiyana symbol eaka gena thiyena wisthare ayeth check karala balanna. Oken kiyanne CHINA EXPORTS or COMMISION EUROPA wage therumak export karana items wala thiyenakota. Please check karala balanna.
CE kiyana symbol eaka gena thiyena wisthare ayeth check karala balanna. Oken kiyanne CHINA EXPORTS or COMMISION EUROPA wage therumak export karana items wala thiyenakota. Please check karala balanna.
kota119 Well-known member Oct 14, 2011 1,815 134 63 May 28, 2016 #24 Sanju malli said: CE kiyana symbol eaka gena thiyena wisthare ayeth check karala balanna. Oken kiyanne CHINA EXPORTS or COMMISION EUROPA wage therumak export karana items wala thiyenakota. Please check karala balanna. Click to expand... mehema tiyenne machan "Conformité Européene" but now just works as the general stamp of approval for a product's sale in the European Union.
Sanju malli said: CE kiyana symbol eaka gena thiyena wisthare ayeth check karala balanna. Oken kiyanne CHINA EXPORTS or COMMISION EUROPA wage therumak export karana items wala thiyenakota. Please check karala balanna. Click to expand... mehema tiyenne machan "Conformité Européene" but now just works as the general stamp of approval for a product's sale in the European Union.