මෝල් කෙල්ලෙක් සෙට් කරගන්නේ කොහොමද? ( Not For Love )

Astromaze

Well-known member
  • Jun 9, 2013
    1,374
    208
    63
    අනන්තයේ
    Kolla ekka idii aha wate karkonawanam ekita mol godak welwata.Lankawe kello sex walata kamathi kollo wagema.But ape culture eka nisa kello hagim pitata pennane naha.Balapan USA&Europe country wala kellanta one tharam freedom 1 thiyenawa.e hinda un kamathi paridi sex karanawa.Loke inna hama kellkma ganiyekma sex walata kamathi.uba dana ganda one thane widihata ane gahala wade kara ganda. Ubata confidence ekak thiyenwanam godak kello set wenawa.Ube confidence(believe in yourself) poddak hada ganin.Internet eke one tharam tips thiyenwa ban kello daganna hati. :love:
     
    Last edited:

    KOTA NIHAL

    Well-known member
  • May 27, 2016
    20,951
    4,626
    113
    හෙන අමාරු වැඩක් බන් මෝල් කෙල්ලෙක් හොයා ගන්න එක .තමන්ගේ අතේ තමා වැඩේ තියෙන්නේ .මුලින් මුලින් ශේප් එකේ වැල බලපන් දෙන්න එක්ක .මුලින් මුලින් බැහැ කියලා ඇ ඹරෙය් ගණන් ගන්න එපා .පස්සේ ටිකින් ටික ඒවා කටට ගන්න සින් වගේ කරන්න පුරුදු කරපන් ඒවගේ විදියට එක පාරටම බැරි වෙය් අත හරින්න එපා ඒ වෙලාවට ඒකි ආස දෙයක් අරන් දෙන්නම් කියපන් අනිවා කටට ගන්නවා විතරක් නෙමේ පුකටත් දිව දානවා ෂුවර් .හැබය් පොරොන්දු උනා වගේ අරන් දීපන් නැත්නම් ඊ ළඟ සැරේ දෙන්න ගියාම කුට්ටමම අනුබව කරලා දාය් ගැණු කියන්නේ එහෙම ජාතියක් කිසි අනක් ගුණක් නැහැ

    පලවෙනි සැරේ මම කටට දුන්නේ ඔරලෝසුවක් අරන් දෙන්න පොරොන්දු වෙලා මම හිතුවේ ඔය ගැන වැඩිය අහන 1ක් නැහැ කියල .2වෙනි දවසේ මම කටට දෙන්නත් කලින් ඒකි කටට අර ගත්ත මටත් ඉතින් හෙන හැපී විනාඩියක් ගියේ නැහැ එක ඇටයයක් හැපුව පිස්සු බල්ලෙක් පැනල කෑව වගේ .පස්සෙය් හේතුව කිව්වේ පොරොන්දු උනා වගේ 7000 දීල ඔරලෝසුවක් අරන් දුන්න මගේ ෆෝන් එකක් විකුණලා .ඒ හින්ද පොරොන්දු වෙනකොට ලේසියෙන් කරල දෙන්න පුළුවන් දේවල් පොරොන්දු වෙයන් .මගේ එක ඇටයක් තාම රිදෙනවා හපපු හැපිල්ලට .කැක්කුම අඩු කර ගත්තේ උණු අළු පොට්ටනියකින් කුට්ටම තවල .

    එහෙම ටික ටික ගොඩ දා ගත්තම අපි ඔය කෙලන්ගේ ගලක්,බ්‍රා පටියක් ,ජංගි දාරයක් ,සෙරෙප්පුවක් කොන්ඩ කට්ටක් දැක්කම මෝල් වෙනවා වගේ උනුත් අපේ ජෝකෙක් ,කකුලක් ,සෙරෙප්පුවක් ,බැනියමක් දැක්කම මෝල් වෙන ගානට හදා ගන්න පුළුවන්
     

    ishan1653

    Well-known member
  • Jun 19, 2007
    2,189
    211
    83
    හෙන අමාරු වැඩක් බන් මෝල් කෙල්ලෙක් හොයා ගන්න එක .තමන්ගේ අතේ තමා වැඩේ තියෙන්නේ .මුලින් මුලින් ශේප් එකේ වැල බලපන් දෙන්න එක්ක .මුලින් මුලින් බැහැ කියලා ඇ ඹරෙය් ගණන් ගන්න එපා .පස්සේ ටිකින් ටික ඒවා කටට ගන්න සින් වගේ කරන්න පුරුදු කරපන් ඒවගේ විදියට එක පාරටම බැරි වෙය් අත හරින්න එපා ඒ වෙලාවට ඒකි ආස දෙයක් අරන් දෙන්නම් කියපන් අනිවා කටට ගන්නවා විතරක් නෙමේ පුකටත් දිව දානවා ෂුවර් .හැබය් පොරොන්දු උනා වගේ අරන් දීපන් නැත්නම් ඊ ළඟ සැරේ දෙන්න ගියාම කුට්ටමම අනුබව කරලා දාය් ගැණු කියන්නේ එහෙම ජාතියක් කිසි අනක් ගුණක් නැහැ

    පලවෙනි සැරේ මම කටට දුන්නේ ඔරලෝසුවක් අරන් දෙන්න පොරොන්දු වෙලා මම හිතුවේ ඔය ගැන වැඩිය අහන 1ක් නැහැ කියල .2වෙනි දවසේ මම කටට දෙන්නත් කලින් ඒකි කටට අර ගත්ත මටත් ඉතින් හෙන හැපී විනාඩියක් ගියේ නැහැ එක ඇටයයක් හැපුව පිස්සු බල්ලෙක් පැනල කෑව වගේ .පස්සෙය් හේතුව කිව්වේ පොරොන්දු උනා වගේ 7000 දීල ඔරලෝසුවක් අරන් දුන්න මගේ ෆෝන් එකක් විකුණලා .ඒ හින්ද පොරොන්දු වෙනකොට ලේසියෙන් කරල දෙන්න පුළුවන් දේවල් පොරොන්දු වෙයන් .මගේ එක ඇටයක් තාම රිදෙනවා හපපු හැපිල්ලට .කැක්කුම අඩු කර ගත්තේ උණු අළු පොට්ටනියකින් කුට්ටම තවල .

    එහෙම ටික ටික ගොඩ දා ගත්තම අපි ඔය කෙලන්ගේ ගලක්,බ්‍රා පටියක් ,ජංගි දාරයක් ,සෙරෙප්පුවක් කොන්ඩ කට්ටක් දැක්කම මෝල් වෙනවා වගේ උනුත් අපේ ජෝකෙක් ,කකුලක් ,සෙරෙප්පුවක් ,බැනියමක් දැක්කම මෝල් වෙන ගානට හදා ගන්න පුළුවන්


    ela...
     

    khjinesh

    Well-known member
  • Nov 13, 2007
    3,879
    2,903
    113
    රජරට
    අපරාදෙ සල්ලි.



    පලවෙනි සැරේ මම කටට දුන්නේ ඔරලෝසුවක් අරන් දෙන්න පොරොන්දු වෙලා මම හිතුවේ ඔය ගැන වැඩිය අහන 1ක් නැහැ කියල .2වෙනි දවසේ මම කටට දෙන්නත් කලින් ඒකි කටට අර ගත්ත මටත් ඉතින් හෙන හැපී විනාඩියක් ගියේ නැහැ එක ඇටයයක් හැපුව පිස්සු බල්ලෙක් පැනල කෑව වගේ .පස්සෙය් හේතුව කිව්වේ පොරොන්දු උනා වගේ 7000 දීල ඔරලෝසුවක් අරන් දුන්න මගේ ෆෝන් එකක් විකුණලා .

    දැං බලාගෙන ගියාම උඹ කටට දෙන්න රු.7000/-ක් වියදම් කරලනෙ. අපරාදෙ සල්ලි.
     

    KOTA NIHAL

    Well-known member
  • May 27, 2016
    20,951
    4,626
    113
    දැං බලාගෙන ගියාම උඹ කටට දෙන්න රු.7000/-ක් වියදම් කරලනෙ. අපරාදෙ සල්ලි.
    ඔව් බන් මම හිතුවේ නැහැ කිව්වට අරන් දෙන්නම වෙය් කියලා ,මසාජ් එකකට ගියා නම් දෙපාරක් යන්න තිබුන .ඊට පස්සෙත් ඇඳුම් ,සෙරෙප්පු ,බැග් වගේ දේවල් අරන් දෙන්න උනා බන් කටට දීලම ,මොනවා කරන්නද ඉතින් බඳින්න ඉන්න එකනේ
     
    Jan 12, 2018
    144
    32
    0
    Kolla ekka idii aha wate karkonawanam ekita mol godak welwata.Lankawe kello sex walata kamathi kollo wagema.But ape culture eka nisa kello hagim pitata pennane naha.Balapan USA&Europe country wala kellanta one tharam freedom 1 thiyenawa.e hinda un kamathi paridi sex karanawa.Loke inna hama kellkma ganiyekma sex walata kamathi.uba dana ganda one thane widihata ane gahala wade kara ganda. Ubata confidence ekak thiyenwanam godak kello set wenawa.Ube confidence(believe in yourself) poddak hada ganin.Internet eke one tharam tips thiyenwa ban kello daganna hati. :love:

    hari bn confidence tiyenawa. kiyamu eth komada kello talk karanne wedeta. eka paaara baane. anika lv walata newe ne gahannane. anika net eke tiyena ewa rata kellontane hariyanne.. lankawata galapeyida. mage yaluwek innawa kochchara lassana unath u kma hari athal har gannawa. kmda bn ehema, kellongen ekapaara talk kalahama samahara un banee ne.. pddk step by kiyapnko
     
    • Like
    Reactions: shenat
    Jan 12, 2018
    144
    32
    0
    හෙන අමාරු වැඩක් බන් මෝල් කෙල්ලෙක් හොයා ගන්න එක .තමන්ගේ අතේ තමා වැඩේ තියෙන්නේ .මුලින් මුලින් ශේප් එකේ වැල බලපන් දෙන්න එක්ක .මුලින් මුලින් බැහැ කියලා ඇ ඹරෙය් ගණන් ගන්න එපා .පස්සේ ටිකින් ටික ඒවා කටට ගන්න සින් වගේ කරන්න පුරුදු කරපන් ඒවගේ විදියට එක පාරටම බැරි වෙය් අත හරින්න එපා ඒ වෙලාවට ඒකි ආස දෙයක් අරන් දෙන්නම් කියපන් අනිවා කටට ගන්නවා විතරක් නෙමේ පුකටත් දිව දානවා ෂුවර් .හැබය් පොරොන්දු උනා වගේ අරන් දීපන් නැත්නම් ඊ ළඟ සැරේ දෙන්න ගියාම කුට්ටමම අනුබව කරලා දාය් ගැණු කියන්නේ එහෙම ජාතියක් කිසි අනක් ගුණක් නැහැ

    පලවෙනි සැරේ මම කටට දුන්නේ ඔරලෝසුවක් අරන් දෙන්න පොරොන්දු වෙලා මම හිතුවේ ඔය ගැන වැඩිය අහන 1ක් නැහැ කියල .2වෙනි දවසේ මම කටට දෙන්නත් කලින් ඒකි කටට අර ගත්ත මටත් ඉතින් හෙන හැපී විනාඩියක් ගියේ නැහැ එක ඇටයයක් හැපුව පිස්සු බල්ලෙක් පැනල කෑව වගේ .පස්සෙය් හේතුව කිව්වේ පොරොන්දු උනා වගේ 7000 දීල ඔරලෝසුවක් අරන් දුන්න මගේ ෆෝන් එකක් විකුණලා .ඒ හින්ද පොරොන්දු වෙනකොට ලේසියෙන් කරල දෙන්න පුළුවන් දේවල් පොරොන්දු වෙයන් .මගේ එක ඇටයක් තාම රිදෙනවා හපපු හැපිල්ලට .කැක්කුම අඩු කර ගත්තේ උණු අළු පොට්ටනියකින් කුට්ටම තවල .

    එහෙම ටික ටික ගොඩ දා ගත්තම අපි ඔය කෙලන්ගේ ගලක්,බ්‍රා පටියක් ,ජංගි දාරයක් ,සෙරෙප්පුවක් කොන්ඩ කට්ටක් දැක්කම මෝල් වෙනවා වගේ උනුත් අපේ ජෝකෙක් ,කකුලක් ,සෙරෙප්පුවක් ,බැනියමක් දැක්කම මෝල් වෙන ගානට හදා ගන්න පුළුවන්

    oya kiwwe yalu wela inna kellane. mama ahanne komada yako kellek gahanna talk karanne komada kiyala
     

    Astromaze

    Well-known member
  • Jun 9, 2013
    1,374
    208
    63
    අනන්තයේ
    hari bn confidence tiyenawa. kiyamu eth komada kello talk karanne wedeta. eka paaara baane. anika lv walata newe ne gahannane. anika net eke tiyena ewa rata kellontane hariyanne.. lankawata galapeyida. mage yaluwek innawa kochchara lassana unath u kma hari athal har gannawa. kmda bn ehema, kellongen ekapaara talk kalahama samahara un banee ne.. pddk step by kiyapnko

    Personally mama dan kello amaruwe dana wade nawathala inne bro_Owa maha paw wada.Lankawe kellkge pettiya kiyanne ekige jiwithe thamath lankawe culture eke :yes:
     

    ano007

    Active member
  • Oct 20, 2014
    421
    48
    28
    mola karawela kiyala hoyanna puluwan lesiyenma. heat wenawa grinding noise enawa burning smell ekak enawa. godak kalekin lubricate nathi unama ohoma wenawa.

    samahara mol ikmanin kara wenawa eva bara wada nisa. hal mol wala ehema hal dust eka bearings walata giyamath eva dry wela kara wenawa.

    :lol::lol::lol:
     

    Shaalee

    Well-known member
  • Oct 16, 2015
    1,630
    295
    83
    Paraguay
    එක ඇටයයක් හැපුව පිස්සු බල්ලෙක් පැනල කෑව. මගේ එක ඇටයක් තාම රිදෙනවා හපපු හැපිල්ලට .කැක්කුම අඩු කර ගත්තේ උණු අළු පොට්ටනියකින් කුට්ටම තවල .

    :lol::lol::lol: