amaruwe dann newe bn. kadaa gaththa un innawane mn ahanne ehema un kohomada line karanne
දැං බලාගෙන ගියාම උඹ කටට දෙන්න රු.7000/-ක් වියදම් කරලනෙ. අපරාදෙ සල්ලි.
Alright.First you need to improve your body language.Walk like you're the man.Shoulders back and your posture should be tall.Don't put yourself down in front of girls.Be brave and confident about your abilities.Be your true self in front of girls.Be real.Don't fake it and girls will sense it.
හරි හරි උඩින් බලල ආතල් දෙන්නැතුව වර ඇතුලට
මම කලින් එළකිරියේ, දැක්ක නුලක් දාල තියෙනවා එක එක කෙල්ලෝ මෝල් කරවල වැඩේ කරගන්නේ කොහොමද කියල දාල තියෙනවා. මේකේ අත්දැකීම් තියෙන උන් ඇතිනේ. මම හිතන්නේ මේකෙත් හොදට fun ගත්ත උන් ඇති.
ඉතින් දන්නා ඔස්තාර්ලා දාපල්ලා බලන්න .
1. දැනටමත් හොදටම මෝල තියෙන කෙල්ලෝ අදුරගන්නේ කොමද?
2. Talk කරගන්නේ කොමද?
3.BF හිටියත් වෙඩේට කැමතිනම් talk කරගන්නේ කොමද?
ඔය වගේ දේවල් ගැන උබලගේ අදහස් දාල නොදන්නා උන්ටත් දැනගන්න දාපන්කෝ tricks And Tips
මචන්, මේකයි සීන් එක මේවගේ දේවල් වලට උත්තරයක් ප්රයිවට් එකේ ගෙන්න ගනින්.මොකද උබවගේම මේවා ඉගනගන අත්හදාබලයි දාස්ගානක්.
සමහරු කියනවා බබාලද ඕවා නොදැනගන ඉන්න කියලා. හොදම උදාහරනේ මේ සහෝදරයා.තමුන්ගේ ශිල්පයෙන් බැරි උනාම වෙන කෙනෙක්ගෙන් ට්රික් එකක් ඉල්ලනවා ඉගනගන්න.ගල් සීයක් ගැහුවොත් එකක් හරි වදිනවා කියනවනේ. අනික මේකරන්න යන්නේ හොදදෙයකුත් නෙවෙයිනේ.ඒ හින්දා උබ මේක ප්රයිවට් එකේ දැනුවත් වෙයන් එතකොට හානිය අඩුයි.මම උබට වැරදි කරන්න යන්න එපා කියන්නේනෑ, ඒක මගේ ඩියුටියක් නෙවෙයි.උබ කරගනින් හැබැයි ප්රයිවට් එකේ , වර්තමානයේ ෆොර්රම් එකට එනහා අනාගතේ මේක බලන ලක්ශගානක් අතට ඔවිවා යවන්නැතුව.
සමහර විට ඒකම උබට පාරවලල්ලක් වෙන්න පුලුවන්. මේකම ( මේකට වැටෙන ක්රම ) බලපු එකෙක්, උබගේ නන්ගිව හරි අක්කව අම්මව අවුස්සගන ඒමදිවට එයලගේ පර්සනල් ඩීටේල් හැමතැනම යවලා උබලව ලෝක අමාරුවක දාන්න පුලුවන්. උන් සියදිවිනසාගත්තත් පුලුවන්. සමහර විට උබ බැන්ද දවසක , උබගේ වයිෆ්ට දරුවටත් මේකම වෙන්න පුලුවන්. ඒහින්දා ගෑනුන්ගේ /පිරිමින්ගේ වීක් පොයින්ට් අල්ලන ඒවා ඔනවට වඩා එක්ස් පෝස් කරන්න එපා.
අනික නිදහස කියනදේ අපේමිනිස්සු වල්බුරු නිදහසක් කරගන්නවා. ඒකේන් සමාජෙට හානිවෙද්දී රටතුලින්ම නීතිදාල අපේ නිදහසමයි නැතිවෙන්නේ.
දැක්කනේ නුවර කේස්ක වෙලාවේ මේකේ එකෙක් හැසිරුන විදිය. අපි දැනගත්ත පැකට්වෙනවා කියලා.ඒවගේම බෑන් එක වැදුනා. ඒක ඉල්ලගනනේ කෑවෙත්.ඇඩ්මින්ටට ඒවෙලාවේ ඇක්ශන් එකක් ගන්න තිබුනා, මම දන්නැ ගත්තද කියලා.නමුත් වැඩේ ඇදුනා දිගටම. මම වැරදිනම් ඇඩ්මින් නිවැරදිකරන්න. මේවා කතාකරන්න ඔනේ ඒවෙලාවේ නොහිටපු උන්ටත් දැනගන්න.අපිමේක හැමවෙලාවේම කල්චර්ඩ් විදියට use කලොත් මෙහෙමම තියෙයි , නැත්තන් ඉතින් තව ඉස්සරහට ත්රෙඩ් එකක්දාන්නත් ඇප්රොවල් ගන්න වෙයි. ආතල් ගත්තට කමක්නෑ සමාජෙට හානි නොකර. මේවා මෙහෙම ගියොත් තවත් සීමා වැටෙන එක මිසක් නිදහස ලැබෙන්නෑ.පොඩ්ඩක් හිතපන්.
මචන්, මේකයි සීන් එක මේවගේ දේවල් වලට උත්තරයක් ප්රයිවට් එකේ ගෙන්න ගනින්.මොකද උබවගේම මේවා ඉගනගන අත්හදාබලයි දාස්ගානක්.
සමහරු කියනවා බබාලද ඕවා නොදැනගන ඉන්න කියලා. හොදම උදාහරනේ මේ සහෝදරයා.තමුන්ගේ ශිල්පයෙන් බැරි උනාම වෙන කෙනෙක්ගෙන් ට්රික් එකක් ඉල්ලනවා ඉගනගන්න.ගල් සීයක් ගැහුවොත් එකක් හරි වදිනවා කියනවනේ. අනික මේකරන්න යන්නේ හොදදෙයකුත් නෙවෙයිනේ.ඒ හින්දා උබ මේක ප්රයිවට් එකේ දැනුවත් වෙයන් එතකොට හානිය අඩුයි.මම උබට වැරදි කරන්න යන්න එපා කියන්නේනෑ, ඒක මගේ ඩියුටියක් නෙවෙයි.උබ කරගනින් හැබැයි ප්රයිවට් එකේ , වර්තමානයේ ෆොර්රම් එකට එනහා අනාගතේ මේක බලන ලක්ශගානක් අතට ඔවිවා යවන්නැතුව.
සමහර විට ඒකම උබට පාරවලල්ලක් වෙන්න පුලුවන්. මේකම ( මේකට වැටෙන ක්රම ) බලපු එකෙක්, උබගේ නන්ගිව හරි අක්කව අම්මව අවුස්සගන ඒමදිවට එයලගේ පර්සනල් ඩීටේල් හැමතැනම යවලා උබලව ලෝක අමාරුවක දාන්න පුලුවන්. උන් සියදිවිනසාගත්තත් පුලුවන්. සමහර විට උබ බැන්ද දවසක , උබගේ වයිෆ්ට දරුවටත් මේකම වෙන්න පුලුවන්. ඒහින්දා ගෑනුන්ගේ /පිරිමින්ගේ වීක් පොයින්ට් අල්ලන ඒවා ඔනවට වඩා එක්ස් පෝස් කරන්න එපා.
අනික නිදහස කියනදේ අපේමිනිස්සු වල්බුරු නිදහසක් කරගන්නවා. ඒකේන් සමාජෙට හානිවෙද්දී රටතුලින්ම නීතිදාල අපේ නිදහසමයි නැතිවෙන්නේ.
දැක්කනේ නුවර කේස්ක වෙලාවේ මේකේ එකෙක් හැසිරුන විදිය. අපි දැනගත්ත පැකට්වෙනවා කියලා.ඒවගේම බෑන් එක වැදුනා. ඒක ඉල්ලගනනේ කෑවෙත්.ඇඩ්මින්ටට ඒවෙලාවේ ඇක්ශන් එකක් ගන්න තිබුනා, මම දන්නැ ගත්තද කියලා.නමුත් වැඩේ ඇදුනා දිගටම. මම වැරදිනම් ඇඩ්මින් නිවැරදිකරන්න. මේවා කතාකරන්න ඔනේ ඒවෙලාවේ නොහිටපු උන්ටත් දැනගන්න.අපිමේක හැමවෙලාවේම කල්චර්ඩ් විදියට use කලොත් මෙහෙමම තියෙයි , නැත්තන් ඉතින් තව ඉස්සරහට ත්රෙඩ් එකක්දාන්නත් ඇප්රොවල් ගන්න වෙයි. ආතල් ගත්තට කමක්නෑ සමාජෙට හානි නොකර. මේවා මෙහෙම ගියොත් තවත් සීමා වැටෙන එක මිසක් නිදහස ලැබෙන්නෑ.පොඩ්ඩක් හිතපන්.


uba kiyana kathawa hari saho. eth mama ahuwe rate samstha ganunwa amaruwe daana kollek inna kellekwath amaruwe daana widiya newe. mageth gf ta ekak kelwwa . mamath asai sex karanna. uba kiyanne kath ekkawath oka nokara inna kiyalada. before marriage sex wennema nadda, samaha kello upasaka wage hitiyata kalin sex kalla tiyenawa ona taharam. eth kollek ekka yalu wela iddi hari badala hari iddi hari sex karana eka wenama pawak, mama ehama ewa karanne naa.
අම්පාර, පොලොන්නරුව පැත්තෙ ඉන්නවා මචං... පොඩ්ඩක් හාල් තොග කඩේකින් අහලා බලපං.. උන් හරියටම දන්නවා මෝල් අයිතිකාරයෝ කෙල්ලො ඉන්න... කෙල්ල එක්ක මෝලත් හම්බවෙයි දෑවැද්දට...

ඕව මචන් සිතිමේ නිදහසලුනේ.මුකුත් කියන්න ගියොත් උබට මෝඩයා කියල අහගන්න පුලුවන් වෙයි.කුනුහරුපෙන් බැනල රෙප් ට්කකුත් කපගන්න පුලුවන් වෙයි .මචන්, මේකයි සීන් එක මේවගේ දේවල් වලට උත්තරයක් ප්රයිවට් එකේ ගෙන්න ගනින්.මොකද උබවගේම මේවා ඉගනගන අත්හදාබලයි දාස්ගානක්.
සමහරු කියනවා බබාලද ඕවා නොදැනගන ඉන්න කියලා. හොදම උදාහරනේ මේ සහෝදරයා.තමුන්ගේ ශිල්පයෙන් බැරි උනාම වෙන කෙනෙක්ගෙන් ට්රික් එකක් ඉල්ලනවා ඉගනගන්න.ගල් සීයක් ගැහුවොත් එකක් හරි වදිනවා කියනවනේ. අනික මේකරන්න යන්නේ හොදදෙයකුත් නෙවෙයිනේ.ඒ හින්දා උබ මේක ප්රයිවට් එකේ දැනුවත් වෙයන් එතකොට හානිය අඩුයි.මම උබට වැරදි කරන්න යන්න එපා කියන්නේනෑ, ඒක මගේ ඩියුටියක් නෙවෙයි.උබ කරගනින් හැබැයි ප්රයිවට් එකේ , වර්තමානයේ ෆොර්රම් එකට එනහා අනාගතේ මේක බලන ලක්ශගානක් අතට ඔවිවා යවන්නැතුව.
සමහර විට ඒකම උබට පාරවලල්ලක් වෙන්න පුලුවන්. මේකම ( මේකට වැටෙන ක්රම ) බලපු එකෙක්, උබගේ නන්ගිව හරි අක්කව අම්මව අවුස්සගන ඒමදිවට එයලගේ පර්සනල් ඩීටේල් හැමතැනම යවලා උබලව ලෝක අමාරුවක දාන්න පුලුවන්. උන් සියදිවිනසාගත්තත් පුලුවන්. සමහර විට උබ බැන්ද දවසක , උබගේ වයිෆ්ට දරුවටත් මේකම වෙන්න පුලුවන්. ඒහින්දා ගෑනුන්ගේ /පිරිමින්ගේ වීක් පොයින්ට් අල්ලන ඒවා ඔනවට වඩා එක්ස් පෝස් කරන්න එපා.
අනික නිදහස කියනදේ අපේමිනිස්සු වල්බුරු නිදහසක් කරගන්නවා. ඒකේන් සමාජෙට හානිවෙද්දී රටතුලින්ම නීතිදාල අපේ නිදහසමයි නැතිවෙන්නේ.
දැක්කනේ නුවර කේස්ක වෙලාවේ මේකේ එකෙක් හැසිරුන විදිය. අපි දැනගත්ත පැකට්වෙනවා කියලා.ඒවගේම බෑන් එක වැදුනා. ඒක ඉල්ලගනනේ කෑවෙත්.ඇඩ්මින්ටට ඒවෙලාවේ ඇක්ශන් එකක් ගන්න තිබුනා, මම දන්නැ ගත්තද කියලා.නමුත් වැඩේ ඇදුනා දිගටම. මම වැරදිනම් ඇඩ්මින් නිවැරදිකරන්න. මේවා කතාකරන්න ඔනේ ඒවෙලාවේ නොහිටපු උන්ටත් දැනගන්න.අපිමේක හැමවෙලාවේම කල්චර්ඩ් විදියට use කලොත් මෙහෙමම තියෙයි , නැත්තන් ඉතින් තව ඉස්සරහට ත්රෙඩ් එකක්දාන්නත් ඇප්රොවල් ගන්න වෙයි. ආතල් ගත්තට කමක්නෑ සමාජෙට හානි නොකර. මේවා මෙහෙම ගියොත් තවත් සීමා වැටෙන එක මිසක් නිදහස ලැබෙන්නෑ.පොඩ්ඩක් හිතපන්.
Did you think, that will only enough For having sex. what is the next step? when we confident, Are girls looking for a Sex?
අපිට කෙළින් ම ගිහිල්ල අහන්න බැරිද ‘‘නංගි ඔයාට මෝල් ද?’’ කියල.
ඔවු උනොත් උං බඩු,
නැති උනොත් අපිට බඩු.




05-03-2018 09:33 PM Pala hu#htho yanna ammata hu#aganne nathuwa w#sige putho yanna .b#lige putha
අර කීබෝර්ඩ් වීර්යෝ කියන්නේ ,උන් නම් කීබෝර්ඩ් එකෙන් හරි වීරයෝ. එලිපිට වැඩ.උබටනම් ඒකත් නෑ. ඒක අස්සේ හැන්ගිලා තමයි ගෙම්බ වගේ බක බක ගාන්නේ.
මොන කෙල්ලො ටෝක්ද බන් උබට.